ارسال و برگشت کالا


ارسال محصولات

ثبت سفارش در فروشگاه آنلاین فوراور کالا و ارسال محصولات خریداری شده برای مشتریان روند ثابتی دارد که در ادامه شرح داده شده است:

  1. محصولات مختلف را بررسی نموده و محصولات مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
  2. با افزودن محصولات به سبد خرید، مجموع هزینه پرداختی محاسبه می شود.
  3. در این مرحله به طور مستقیم به درگاه پرداخت بانکی متصل شده و می توانید هزینه سفارشات خود را پرداخت نمایید.
  4. رسید پرداخت و مستندات خرید در این مرحله از طریق پیامک و ایمیل برای شما ارسال خواهد شد. همچنین این رسید در حساب کاربری شما نیز قابل مشاهده می باشد.

رسید خرید شما تمامی اطلاعات و مشخصات سفارش را در بر داشته و با استفاده از کد پیگیری ثبت شده در آن می توانید از روند ارسال سفارش خود آگاهی یابید. همچنین توجه داشته باشید که قیمت های اعلام شده تنها مربوط به هزینه خرید محصول بوده و هزینه ارسال آن جداگانه محاسبه خواهد شد اما برای خرید بالای 800,000 تومان هزینه ارسال بر عهده فوراور کالا می‌باشد.

زمان تحویل سفارشات برای سراسر ایران، طی یک الی سه روز کاری و توسط تیپاکس یا پست پیشتاز انجام می پذیرد.

ارسال محصولات پیش سفارش به صرف مدت زمان بیشتری نیازمند بوده و اغلب مواقع حدود یک الی چهار هفته کاری پس از ثبت سفارش به ایران می رسند. این محصولات بلافاصله پس از تحویل، برای شما با استفاده از پست پیشتاز یا تیپاکس، طبق روال ذکر شده، ارسال خواهد شد.


بازگشت محصولات

با توجه به بیمه شدن تمام سفارشات به ارزش محصولات داخل آن، لذا هنگام تحویل بسته حتما ابتدا در حضور مامور پست سلامت جعبه را بررسی کرده و سپس جعبه را باز نمایید و تعداد محصولات و سلامت و پلمپ آنها را بررسی فرمایید تا اگر مشکلی بود در همان لحظه تحویل، کمبود یا خسارات صورتجلسه گردیده و از تحویل بسته خودداری نمایید در غیر اینصورت محصول قابل برگشت و یا تعویض نمی‌باشد و خسارات وارده بر عهده فوراور کالا نخواهد بود.

در صورت رعایت موارد بالا اگر مشکلی در تاریخ محصولات وجود داشت، حداکثر طی یک هفته از تاریخ سفارش می توانید محصولات را به آدرس فروشگاه فوراور کالا برگشت نمایید. توجه داشته باشید این کار تنها در صورتی امکان پذیر است که سفارشات همراه با بسته ارسالی و فاکتور خرید برای ما ارسال شده باشد. فروشگاه اینترنتی فوراور کالا موظف است محصول را تعویض و مجددا ارسال نموده یا هزینه دریافت شده را ظرف دو روز کاری به حساب مشتری بازگرداند.

توجه داشته باشید که مخدوش بودن بسته بندی محصول، به منزله ی استفاده از آن بوده و شامل شرایط بازگشت محصول نمی شود. وجود آلودگی، تغییر شکل ظاهری، باز شدن برچسب پلمپ محصول و ... نیز شرایط برگشت محصول را نقض می کند. همچنین در صورت عودت سفارش، هزینه ارسال و برگشت محصول بر عهده مشتری می باشد.


تضمین پرداخت هزینه به فوراور کالا

کلیه پرداخت ها در فروشگاه اینترنتی فوراور کالا توسط درگاه های امن پرداخت آنلاین انجام می شود. این پرداخت ها در ابتدا مدت زمان کوتاهی در حساب درگاه باقی می ماند. در صورت عدم دریافت سفارش از جانب مشتری و با ارائه کد پیگیری، وجه واریزی از درگاه به حساب مشتری عودت داده شده و به فروشگاه اینترنتی هشدار داده می شود.


حریم خصوصی

فوراور کالا متعهد شده است که از اطلاعات دریافت شده از جانب مشتریان خود و کاربران سایت، جز در موارد قانونی و ذکر شده استفاده نکرده و به تمامی حقوق کاربران پایبند باشد. این فروشگاه اینترنتی در تلاش است تا با ارائه هر چه بهتر خدمات، در راستای جلب رضایت مشتریان خود گام بردارد.