روغن های حیاتی و خالص فوراور

خرید روغن های حیاتی و خالص فوراور از فروشگاه فوراور کالا


روغن های حیاتی فوراور

روغن های حیاتی فوراور

کمپانی بزرگ فوراور لیوینگ آمریکا، دسته ای دیگر از محصولات خود را تحت عنوان روغن های حیاتی تولید و به بازار عرضه کرده است. همان طور که می دانید، این کمپانی گواهینامه ها و مجوزهای متعددی برای تولیدات خود دریافت نموده و همواره در تلاش است تا محصولات خود را با بهره گیری از بهترین مواد اولیه ارگانیک و طبیعی به تولید انبوه برساند. روغن های حیاتی و خالص فوراور نتیجه تحقیقات فراوان نمایندگان این شرکت و شناسایی خواص بهترین و مرغوب ترین نمونه های گیاهی در سراسر دنیا است.


روغن های فوراور، روغن هایی حیاتی

روغن های فوراور، روغن هایی حیاتی

ادعای بزرگی است که بگوییم روغن های فوراور، روغن هایی حیاتی و صددرصد خالص هستند. آیا واقعا این چنین است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله، روغن های فوراور صددرصد خالص و برگرفته از دل طبیعت هستند. این محصولات منبعی غنی از آنتی اکسیدان و مواد معدنی به شمار می روند که به راحتی می توانند تمامی مواد مورد نیاز بدن شما را تامین کنند.


فواید روغن های حیاتی فوراور

فواید روغن های حیاتی فوراور

 این روغن ها معطر هستند و رایحه دلپذیری دارند. به همین جهت استشمام آن ها بسیار لذت بخش بوده و خاصیت آرام بخشی بالایی دارند. علاوه بر این، برخی از انواع روغن های فوراور می توانند همراه با بخور مورد استفاده قرار بگیرند و از این طریق به معطر شدن فضای اطراف و پاکسازی محیط کمک کنند. از جمله این روغن ها می توان به روغن نعنا اشاره کرد.

علاوه بر موارد ذکر شده، روغن های حیاتی فوراور در ماساژ درمانی و ریلکسیشن نیز کاربرد فراوان دارند. آرام سازی مفاصل، تسکین دردهای موضعی، کمک به بهبود دردهای قاعدگی و ... تنها گوشه ای از تاثیرات منحصر به فرد این روغن های حیاتی هستند.


نحوه مصرف روغن های حیاتی فوراور

نحوه مصرف روغن های حیاتی فوراور

به طور کلی این روغن ها به سه صورت قابل استفاده هستند:

  1. برای استشمام
  2. همراه با بخور برای پاکسازی محیط
  3. استفاده موضعی روی پوست برای ماساژ

خرید روغن های حیاتی فوراور

خرید روغن های حیاتی فوراور

این روغن ها به دو صورت تکی و بسته بندی های چندتایی در دسترس هستند. شما می توانید بسته به کاربرد خود، روغن های مورد نیازتان را به صورت تکی و یا در بسته بندی های چندتایی، همراه با سایر روغن های حیاتی این شرکت، خریداری نمایید. بسته های چندتایی نیز در دو نوع 3 تایی و 6 تایی موجود هستند. لازم به ذکر است که خرید روغن های حیاتی به صورت بسته های چندتایی، مشمول تخفیف ها ویژه ای خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی فوراور کالا مفتخر است به عنوان نماینده رسمی این کمپانی بزرگ در ایران، کلیه محصولات را به طور مستقیم از تولیدکننده اصلی دریافت نموده و بدون هیچ واسطه ای، به دست مصرف کننده نهایی برساند.

  • روغن حامل فوراور | Forever Carrier Oil

    روغن حامل فوراور از جمله تولیدات این کمپانی بزرگ می باشد که با بهترین مواد طبیعی و آنتی اکسیدان ها غنی شده و خاصیت نرم کنندگی بالایی دارد. این محصول بسیار سبک، فاقد رنگ و بو و با قدرت جذب بسیار بالایی می باشد. یکی از مشتقات روغن نارگیل به نام تری گلیسیرید کاپریک (کاپرالیک) در این روغن به عنوان ماده اصلی به کار رفته است که موجب شده است تا این محصول به ترکیبی قدرتمند تبدیل شود.

    اتمام موجودی