ساشه آرژی پلاس فوراور Forever ARGI+ Sachet

ساشه آرژی پلاس فوراور | Forever ARGI+ Sachet

ال-آرژنین نوعی آمینو اسید بسیار قدرتمند است که بدن به طور طبیعی آن را به اکسید نیتریک تبدیل می کند. این ماده همان مولکولی است که موجب شل شدن عروق شده و جریان خون را در عروق افزایش می دهد. اسید آمینه ال آرژنین و به تبع آن سنتز نیتریک اسید در کنار هم باعث افزایش جریان خون شده و تاثیرات مثبت فراوانی روی بدن دارند.

۱ الی ۳ روز کاری
474
قیمت: ۲۴۷,۵۰۰ تومان
۱۷۳,۳۰۰ تومان
 

مشاوره رایگان

 

ضمانت اصالت کالا و تاریخ انقضا

 

ارسال رایگان (بالای ۸۰۰،۰۰۰ تومان)

 

تحویل فوری

کد محصول = ۴۷۴


آرژی پلاس فوراور

آرژی پلاس فوراور

مکمل های غذایی محصولاتی هستند که در کنار وعده های غذایی مصرف می شوند و به تامین مواد مورد نیاز بدن کمک می کنند. افرادی که بر اساس نیاز بدن خود از مکمل های غذایی مناسب استفاده می کنند، بدن آن ها با کمبود انواع مواد معدنی مواجه نشده و همواره عملکرد خوبی از خود نشان می دهد. مکمل آرجی پلاس فوراور محصولی دیگر از این کمپانی بزرگ می باشد که به شما در حفظ بهتر سلامتی خود کمک می کند.


خواص و ویژگی های اسید آمینه ال آرژنین

خواص و ویژگی های اسید آمینه ال آرژنین

ال-آرژنین نوعی آمینو اسید بسیار قدرتمند است که بدن به طور طبیعی آن را به اکسید نیتریک تبدیل می کند. این ماده همان مولکولی است که موجب شل شدن عروق شده و جریان خون را در عروق افزایش می دهد. اسید آمینه ال آرژنین و به تبع آن سنتز نیتریک اسید در کنار هم باعث افزایش جریان خون شده و تاثیرات مثبت فراوانی روی بدن دارند. از جمله نتایج مثبت ناشی از وجود این مواد در بدن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش توده و حجم عضلانی و رشد عضلات
  • رشد و بازسازی بافت ها و استخوان ها
  • تحریک غده هیپوفیز به ترشح و آزادسازی هورمون رشد HGH
  • افزایش سطح انرژی بدن
  • تقویت سیستم ایمنی و عصبی
  • کمک به تسریع روند بهبود زخم، جراحات و بافت های آسیب دیده
  • کمک به بهبود فعالیت سیستم قلبی-عروقی و پیشگیری از بروز بیماری های قلبی
  • تولید هورمون ضدپیری
  • کمک به افزایش حساسیت و عملکرد انسولین
  • بهبود عملکرد جنسی آقایان
  • کاهش بافت آدیپوز چربی بدن و سوخت و ساز گلوکز
  • کمک به کاهش وزن
  • نرمال شدن سطح فشار خون

مواد تشکیل دهنده آرجی پلاس

مواد تشکیل دهنده آرجی پلاس

در این محصول از سه ماده اصلی استفاده شده است؛ انار، عصاره انگور قرمز، پوست انگور و عصاره توت. همان طور که می دانید، انار خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار بالایی دارد. همچنین به تصفیه خون کمک نموده و تاثیر چشمگیری در بهبود روند فعالیت سیستم قلبی-عروقی دارد. عصاره انگور قرمز از بالا رفتن سطح کلسترول جلوگیری نموده و به حفظ سطح کلسترول سالم کمک می نماید. پوست انگور و عصاره توت نیز تاثیر به سزایی در سلامت سیستم قلبی عروقی داشته و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کنند.

ویتامین های C، D3، K2، B6، B12، فولیک اسید، پودر مویز، پودر الدربری، پودر تمشک، پودر گیلاس، پودر شاتوت و پودر زغال اخته از جمله دیگر مواد تشکیل دهنده این محصول به شمار می روند.


مکمل آنتی اکسیدانی آرجی پلاس (ال آرژنین و ویتامین کمپلکس)

مکمل آنتی اکسیدانی آرجی پلاس (ال آرژنین و ویتامین کمپلکس)

به کار گیری این مجموعه فوق العاده در ترکیبات آرجی پلاس، به عملکرد هر چه بهتر این مکمل غذایی فوراور کمک می کند. پیش تر هم گفتیم که ال آرژنین برای فعالیت خود باید با آمینو اسیدها همراه شود؛ بنابراین مصرف آمینو اسید و یا ال آرژنین به تنهایی موثر نبوده و باید حتما در کنار هم قرار بگیرند. آرژی پلاس فوراور این ترکیب را در یک محصول با یکدیگر همراه نموده است تا بهترین عملکرد را داشته باشد.


فواید مکمل آرجی پلاس فوراور در بدن

فواید مکمل آرجی پلاس فوراور در بدن

این مکمل غذایی به هضم بهتر غذا کمک نموده و در بهبود روند دفع مواد زائد و سموم از بدن موثر است. در صورتی که به مقدار کم و کاملا کنترل شده از این محصول استفاده شود، می تواند به درمان ویروس اچ آی وی (HIV) کمک کند. به علاوه، مکمل آرجی پلاس فوراور تمامی خواص و فواید ال آرژنین را در بر دارد.


محتوا و روش مصرف ارجی پلاس

محتوا و روش مصرف ارجی پلاس

هر ساشه از این محصول محتوی 10 گرم آرژی پلاس فوراور می باشد.

برای استفاده از خواص این مکمل فوق العاده تنها کافی است یک بسته از آن را با 240 میلی لیتر آب یا نوشیدنی های خالص فوراور ترکیب نموده و به صورت روزانه مصرف کنید.

بهترین زمان برای مصرف این محصول، قبل از خواب و بین ساعت 9 الی 11 شب می باشد. توجه داشته باشید که هورمون رشد در ساعات پایانی شب ترشح می شود. به همین علت داشتن خواب منظم و زودهنگام شبانه به عملکرد هر چه بهتر ارجی پلاس کمک می کند. همچنین بانوان باردار و یا افراد مبتلا به بیماری های خاص پیش از مصرف باید حتما با پزشک مشورت نمایند.

جهت مشاهده کاتالوگ آرژی پلاس فوراور اینجا کلیک کنید.

نظر‎های کاربران
آیا این نظر مفید بود؟
۰
۰
NoTitle
برای نوجوان مینور چه مکمل هایی مناسبه؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

برای بیماری مینور مکمل های زیر موثر هستند:
مکمل رویال ژلی
مکمل ب۱۲
مکمل نیچرمین
آرجی پلاس

نظر خودتان را بنویسد