اپی بلانک فوراور (ضد لک و روشن کننده) Forever Epiblanc
ناموجود

کرم اپی بلانک فوراور (ضد لک فوراور) | Forever Epiblanc

داشتن پوست سالم و شفاف مستلزم مراقبت و توجه ویژه است. روش های متنوعی برای این کار وجود دارد؛ اما مهم ترین نکته به کارگیری راهکاری است که با پوست شما متناسب بوده و بیشترین اثرگذاری را به دنبال داشته باشد. کرم ضد لک اپی بلانک فوراور، بر پایه ژل صد درصد خالص گیاه آلوئه ورا تولید شده است تا در از بین بردن لک ها و خال های تیره پوستی به شما کمک کند.

ارسال رایگان
۱ الی ۳ روز کاری
اتمام موجودی
236
۲,۰۵۲,۸۰۰ تومان
 

مشاوره رایگان

 

ضمانت اصالت کالا و تاریخ انقضا

 

ارسال رایگان (بالای ۸۰۰،۰۰۰ تومان)

 

تحویل فوری

کد محصول = ۲۳۶



کرم روشن کننده و ضد لک آلوئه ورا | Forever Epiblanc

کرم ضد لک فوراور اپی بلانک

همه افراد از داشتن پوستی سالم و بدون لک لذت می برند. این موضوع به ویژه درباره پوست صورت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. کرم ضد لک اپی بلانک فوراور، بر پایه ژل صد درصد خالص گیاه آلوئه ورا تولید شده است تا در از بین بردن لک ها و خال های تیره پوستی به شما کمک کند.

همان طور که می دانید داشتن پوست سالم و شفاف مستلزم مراقبت و توجه ویژه است. روش های متنوعی برای این کار وجود دارد؛ اما مهم ترین نکته به کارگیری راهکاری است که با پوست شما متناسب بوده و بیشترین اثرگذاری را به دنبال داشته باشد.


محصول فوراور اپی بلانک | پوستی درخشان و سالم

  شرایط محیطی مختلف همانند تابش مستقیم نور خورشید، آلودگی هوا و ... از جمله اصلی ترین عوامل ایجاد لک های پوستی هستند. اپی بلانک فوراور بهترین و سالم ترین روش برای سلامت پوست شما به شمار می رود؛ چرا که تماس مستقیم آن با لک ها و خال های تیره پوستی بیشترین میزان اثرگذاری را برای پوست شما به دنبال خواهد داشت. این محصول فوق العاده با به کار گیری ترکیبات صد درصد طبیعی تولید شده و حاصل ترکیب گیاهان موثری همچون ویتامین E، آربوتین (زرشک) و رومکس اوکسیدنتالیست ها می باشد.



ویژگی های کرم فوراور اپی بلانک

ویژگی های اپی بلانک فوراور

این کرم فوراور حاوی مقادیر مناسبی از ژل خالص آلوئه ورا و ویتامین E می باشد که به راحتی به بافت پوست نفوذ کرده و فعالیت خود را آغاز می کند.

یکی از مهم ترین نکات در رابطه با این کرم ضد لک، داشتن گواهینامه بین المللی عدم تست روی حیوانات می باشد. بسیاری از افراد برای حمایت از حقوق حیوانات، از مصرف محصولاتی که تست سلامت آن ها روی حیوانات انجام می پذیرد، اجتناب می کنند. اپی بلانک فوراور به هیچ عنوان روی حیوانات تست نشده و تمامی افراد، به ویژه حامیان حقوق حیوانات، می توانند با خیال راحت از این بابت نسبت به مصرف این ضد لک اقدام نمایند.

برخی دیگر از ویژگی های اصلی ضد لک اپی بلانک فوراور به اختصار عبارت است از:

  • بهبود لک های پوستی ناشی از حاملگی، کک و مک، جای جوش، آفتاب و ...
  • کمک به رفع دانه های تیره روی صورت
  • فعالسازی پیگمنت های پوست
  • یکدست کننده رنگ پوست
  • افزایش شفافیت پوست
  • روشن کننده پوست

شایع ترین علل مشکلات پوستی

لک های پوستی به تنهایی مسئله چندان جدی نیستند؛ مشکل اصلی از آن جایی شروع می شود که به اندازه کافی به آن ها توجه نشده و به یک عارضه پوستی جدی تبدیل می شود. از جمله اصلی ترین علل بروز مشکلات پوستی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قرار گیری بیش از حد در معرض نور خورشید
  • تغییرات هورمونی
  • عوامل ژنتیکی
  • التهابات پوستی
  • مشکلات پزشکی
  • آسیب های پوستی از قبیل زخم، سوختگی و ...
  • تغییر یک باره رنگ پوست
  • بالا رفتن سن
  • و ...

برخی از لک ها نیز به صورت دوره ای روی پوست ایجاد می شوند؛ به عنوان مثال لک های دوره ای ملاسما با افزایش سطح هورمون استروژن و به ویژه در دوران بارداری روی پوست خانم ها ایجاد می شود. پیگمانتاسیون نیز نمونه دیگری از این لک ها است که بر اثر عوامل ذکر شده، با گذر زمان و یا به صورت یک باره روی بدن و صورت، به ویژه در پیشانی، بینی و گونه ها ایجاد می شود.



قیمت کرم اپی بلانک

قیمت کرم اپی بلانک فوراور، بهترین ضد لک امریکایی

کرم ضد لک فوراور نیز درست همانند سایر محصولات این برند از کمپانی اصلی فوراور لیوینگ در امریکا دریافت می شود. به همین علت کلیه قیمت ها بر اساس دلار و درهم بوده و به طور مستقیم به قیمت ارز وابسته می باشد. فروشگاه فوراور کالا برای راحتی بیشتر همراهان خود در زمان خرید، قیمت کلیه محصولات را تبدیل و بر اساس تومان نیز اعلام نموده است.


نحوه مصرف اپی بلانک فوراور

اپی بلانک فوراور بهترین کرم ضد لک

این محصول حاوی 28.3 گرم کرم ضد لک می باشد. صبح و شب پوست خود را شسته و پس از تمیز کردن تمام آلودگی ها، روی محل مورد نظر خود استفاده نمایید. سپس از یک لایه مرطوب کننده مناسب روی آن استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که بیشترین میزان تاثیرگذاری اپی بلانک فوراور زمانی است که به طور مستقیم روی لک ها قرار بگیرد. توصیه می شود این کرم را همواره همراه با خود داشته باشید و در ترکیب با ضد آفتاب فوراور از آن استفاده نمایید. در غیر این صورت، به هیچ عنوان بدون ضد آفتاب در زمانی که از اپی بلانک فوراور روی پوست خود استفاده کرده اید، زیر نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید.

این کرم تنها مخصوص استعمال خارجی است، لذا از تماس آن با چشم اجتناب نمایید. در صورت سوزش چشم، آن را به خوبی با آب بشویید و در صورت تداوم این مشکل، مصرف آن را متوقف و حتما با پزشک خود مشورت نمایید.

جهت مشاهده کاتالوگ کرم اپی بلانک فوراور اینجا کلیک کنید.

نظر‎های کاربران
آیا این نظر مفید بود؟
۰
۰
NoTitle
سلام، من روی گونه هام لک و کک و مک دارم، از چه محصولی استفاده کنم بهتره؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام
اول باید علت لک مشخص بشه تا اگر مثل لک های هورمونی یا کبدی ریشه درونی داشته باشه در کنار محصولات موضعی از محصولات مناسب خوراکی جهت پاکسازی و تعادل بدن استفاده بشه
ولی در کل محصولات زیر برای شما مفید هستند و حتما توصیه میشه:
لایه بردار اسکراب یا اکسفولیتور
ضد لک اپی بلانک
ضدآفتاب فوراور
روشن کننده و ترمیم کننده آرتری فکتور

آیا این نظر مفید بود؟
۰
۰
NoTitle
برای رفع لک های ناشی از مصرف قرص ضد بارداری چه محصولی مناسبه؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

نوشیدنی بری نکتار
مکمل ویتولایز بانوان
مکمل لیسیوم پلاس
اسکراب و اپی بلانک
ضدآفتاب روشن کننده فوراور

کمک کننده هستند. حتما بعد از اپی بلانک بخصوص در طول روز، از ضدآفتاب فوراور استفاده کنید.

آیا این نظر مفید بود؟
۰
۰
NoTitle
سلام میشه از اپی بلانک در شب ها استفاده کرد و پوست رو در چه حد روشن میکنه؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

بله هم روز هم شب قابل استفاده هست و اگر روز استفاده میشه حتما بعد از اپی بلانک از ضدآفتاب فوراور استفاده کنید، مقدار روشن شدن پوست فرمول مشخصی نداره و بستگی به نوع پوست و علت تیرگی داره و اگر علت در درون بدن مثل موارد کبدی یا هورمونی و لک های بارداری باشه حتما باید از پکیج کامل درونی و بیرونی شامل نوشیدنی بری نکتار، ویتولایز، ویتامین سی، لایه بردار اسکراب یا اکسفولیتور، ضدلک اپی بلانک و ضدآفتاب فوراور استفاده شود.

نظر خودتان را بنویسد