فوراور اکتیو پروبیوتیک Forever Active Pro-B

کپسول اکتیو پروبیوتیک فوراور | Forever Active Pro-B

فوراور اکتیو پروبیوتیک محصولی کاملا گیاهی می باشد. ترکیب 6 گونه پروبیوتیک در یک محصول موجب شده است که از تجمع باکتری های مضر در روده جلوگیری شده و مواد مغذی و حیاتی بدن حفظ شود. همچنین از بروز اختلالات معده و روده نیز جلوگیری می شود. این واکسن روده جهت بهبود مشکلات گوارشی و آلرژی کودکان مناسب و موثر می‌باشد.

ارسال رایگان
۱ الی ۳ روز کاری
610
قیمت: ۳,۲۴۸,۵۰۰ تومان
۲,۲۷۴,۰۰۰ تومان
 

مشاوره رایگان

 

ضمانت اصالت کالا و تاریخ انقضا

 

ارسال رایگان (بالای ۸۰۰،۰۰۰ تومان)

 

تحویل فوری

 کد محصول = ۶۱۰



فوراور اکتیو پروبیوتیک | Forever active pro-b

اکتیو پروبیوتیک فوراور | فروشگاه فوراور کالا

میکروب به جانوران کوچک و میکرو ارگانیسم هایی گفته می شود که در بدن انسان زندگی کرده و روی سلامتی افراد تاثیرگذار هستند. وجود برخی از این میکروب ها در بدن تاثیر منفی داشته  و می تواند آثار سوء به دنبال داشته باشد؛ با این حال برخی دیگر از این میکروب ها هستند که حضور آن ها نه تنها مضر نیست، که حتی به بهبود روند فعالیت بدن کمک می کند. به این دسته از میکروب ها اصطلاحا پروبیوتیک گفته می شود. اکتیو پروبیوتیک فوراور ترکیبی از 6 پروبیوتیک است که مصرف صحیح و منظم آن به تقویت سیستم گوارش و بهبود مشکلات گوارشی کمک می کند.


قرص فوراور اکتیو پرو بی

قرص فوراور اکتیو پروبیوتیک

این قرص فوراور یکی از مکمل های غذایی این شرکت می باشد که با استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد اکتیویال ساخته و بسته بندی شده است. به کمک این روش، طول عمر مفید قرص ها افزایش یافته و از جذب رطوبت به داخل محفظه قرص جلوگیری می شود. به این ترتیب نگهداری از این محصول به فرایندی ساده تر تبدیل شده و نیازی به رعایت و ایجاد شرایط خاص محیطی ندارد. علاوه بر این، به کار گیری این روش موجب شده است تا در برابر اسید معده و نمک صفرا مقاومت بیشتری داشته و به حفظ سلامت سیستم گوارشی کمک نماید.


پروبیوتیک فوراور

پروبیوتیک فوراور

کپسول های پروبیوتیک فوراور کاملا گیاهی هستند. در نتیجه به کار گیری 6 گونه از انواع پروبیوتیک ها در تولید این قرص، بیش از 8 میلیارد باکتری خوب و مفید برای سلامت سیستم گوارشی در بدن تولید می شود. با توجه به اهمیت فعالیت روده ها در بدن، نتایج استفاده از این محصول کاملا مشهود بوده و پس از گذشت مدت زمانی نه چندان طولانی، به راحتی قابل تشخیص است.



ویژگی ها و فوائد مکمل فوق العاده فوراور پروبیوتیک

ویژگی ها و فوائد مکمل فوق العاده فوراور پروبیوتیک

این محصول حاوی مقادیر بسیار زیادی فیبر می باشد که پروبیوتیک ها را حفظ و ذخیره کرده و با تحویل آن ها به روده، به راحتی نیاز بدن شما را برطرف می کند. از این رو تنها کافی است که روزانه یک عدد از قرص فوراور اکتیو پروبیوتیک میل نمایید تا سلامت دستگاه گوارش خود را برای یک عمر تضمین کنید. با مصرف این قرص فوراور، فرایند هضم غذا راحت تر تکمیل می شود. همچنین به انتشار بهتر مواد مغذی در بدن کمک نموده و فرایند رشد طبیعی بدن را بهبود می بخشد.

همان طور که پیش از این هم اشاره کردیم، فوراور اکتیو پروبیوتیک محصولی کاملا گیاهی می باشد. ترکیب این 6 گونه پروبیوتیک در یک محصول موجب شده است که از تجمع باکتری های مضر در روده جلوگیری شده و مواد مغذی و حیاتی بدن را حفظ می کند. همچنین از بروز اختلالات معده و روده نیز جلوگیری می شود.

فوراور اکتیو پروبیوتیک یک پروتئین گیاهی فوق العاده مفید است که به صورت کربوژنیک منجمد می شود. نگهداری از این محصول بسیار ساده بوده و نیازی به قرار دادن آن در یخچال نیست. با توجه به گیاهی بودن مواد تشکیل دهنده این کپسول، امکان تغییر رنگ قرص ها وجود دارد.

اکتیو پروبیوتیک را می توانید همراه با نوشیدنی آلوئه ورا فوراور مصرف نمایید تا تاثیرگذاری آن را به طور چشمگیری افزایش داده و شاهد تغییرات مثبت جدی در روند فعالیت سیستم گوارشی و ایمنی بدن خود باشید. این محصول، عملکرد سم زدایی بسیار بالایی داشته و به عنوان یک پروبیوتیک، باکتری های خوب بدن را حفظ می نماید. در نتیجه استفاده همزمان از این دو نمونه از محصولات فوراور، تقویت سیستم ایمنی و گوارشی و حفظ سلامت شما تضمین خواهد شد.

فوراور اکتیو پرو بی معروف به واکسن روده جهت بهبود مشکلات گوارشی و آلرژی کودکان بسیار مفید و موثر می‌باشد.


نحوه مصرف اکتیو پروبیوتیک

نحوه مصرف اکتیو پروبیوتیک

هر بسته از محصول فوراور اکتیو پروبیوتیک حاوی 30 عدد کپسول می باشد که باید به صورت روزانه مصرف شود. نحوه مصرف این قرص نیز به این صورت است که باید با معده خالی و یا دو ساعت بعد از غذا همراه با آب یا نوشیدنی آلوئه ورا بلعیده شود. توجه داشته باشید که این قرص ریز به هیچ عنوان نباید جویده یا خرد شود.

جهت مشاهده کاتالوگ کپسول اکتیو پروبیوتیک فوراور اینجا کلیک کنید.

نظر‎های کاربران
آیا این نظر مفید بود؟
۰
۰
NoTitle
چند دوره باید مصرف کنیم؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام. هر بسته شامل سی کپسول هست که مصرف یک ماه شما رو تامین می کند. بنا به پیشنهاد خود کمپانی بهتره حداقل سه دوره همراه با ژل خالص آلوئه ورا مصرف کنید تا فرایند سم زدایی و پاکسازی بدن کامل انجام بشه.

آیا این نظر مفید بود؟
۰
۰
NoTitle
سلام، برای رفع مشکل فتق شکم از چه محصولاتی استفاده کنیم؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام
نوشیدنی خالص آلوئه ورا فوراور، مکمل اکتیو پروبیوتیک، مکمل بی پروپولیس و مکمل سبزیجات به رفع این مشکل کمک میکنند.

آیا این نظر مفید بود؟
۰
۰
NoTitle
سلام شخصی که بیماری پانیک و روده تحریک پذیر داره و سیستم ایمنی بدنش ضعیفه از چه محصولی بهتره استفاده کنه؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام
برای سندروم روده تحریک پذیر یا ABS
ژل نوشیدنی آلوئه ورا
اکتیو پروبیوتیک
فیبر فوراور
و مکمل سبزیجات پیشنهاد میشود.

آیا این نظر مفید بود؟
۰
۰
NoTitle
برای کودکان هم قابل استفاده است؟ دختر من سه سالشه و مدت هاست که مشکل یبوست داره
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

برای یبوست کودکان محصولات زیر توصیه می شود:

نوشیدنی آلوئه هلو
مکمل اکتیو پروبیوتیک
عسل خالص فوراور

آیا این نظر مفید بود؟
۰
۰
NoTitle
برای ریفلاکس معده میشه از این محصول استفاده کرد؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

بله مکمل پروبیوتیک در کنار نوشیدنی آلوئه ورا و مکمل یا پودر سبزیجات فوراور برای بهبود رفلاکس و نفخ و مشکلات گوارشی بسیار مفید و موثر هستند

آیا این نظر مفید بود؟
۰
۰
NoTitle
سلام برای کودک شش ماهه دکتر تجویز کرده قرص نصف در حل کنم بدم
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

بله معمولا اکتیو پروبیوتیک فوراور جهت بهبود مشکلات گوارشی و حساسیت و آلرژی کودکان و کنترل اشتها و نفخ پیشنهاد میشه و بسیار مفید و موثر هست
طبق دستور پزشک استفاده بفرمایید

نظر خودتان را بنویسد