مکمل ایموبلند فوراور (ارتقای سیستم ایمنی بدن) Forever Immublend

مکمل ایموبلند فوراور | Forever Immublend

یکی از پرفروش ترین مکمل های غذایی فوراور، ایموبلند است. این محصول با تامین مواد مغذی مورد نیاز بدن، به تقویت سیستم ایمنی کمک نموده و به این سد دفاعی قدرت بیشتری می بخشد. در ترکیبات این مکمل فوق العاده از خواص چهار ماده اصلی در کنار دیگر مواد مغذی مورد نیاز بدن استفاده شده است. در نتیجه این کار، حفظ سلامت سیستم ایمنی بدن و پشتیبانی از عملکرد آن با یکدیگر همراه شده است.

ارسال رایگان
به ترتیب اولویت سفارشات طی ۱ الی ۴ هفته
355
قیمت: ۲,۶۶۶,۰۰۰ تومان
۲,۱۳۲,۸۰۰ تومان
 

مشاوره رایگان

 

ضمانت اصالت کالا و تاریخ انقضا

 

ارسال رایگان (بالای ۸۰۰،۰۰۰ تومان)

 

تحویل فوری

کد محصول = ۳۵۵


فوراور ایموبلند، مکمل ارتقای سیستم ایمنی بدن

فوراور ایموبلند، مکمل ارتقای سیستم ایمنی بدن

یکی از پرفروش ترین مکمل های غذایی فوراور، ایموبلند است. این محصول با تامین مواد مغذی مورد نیاز بدن، به تقویت سیستم ایمنی کمک نموده و به این سد دفاعی قدرت بیشتری می بخشد. همان طور که می دانید، ویتامین های D و E دو نمونه از مواد معدنی مورد نیاز بدن هستند که فقدان و یا کمبود آن ها می تواند آسیب جدی به سلامت بدن و سیستم ایمنی وارد کند. مصرف روزانه مکمل ایموبلند فوراور به شما کمک می کند تا تمامی بخش های سیستم ایمنی بدن خود را از بزرگترین و اصلی ترین اعضا، تا جزئی ترین آن ها را به راحتی تقویت نمایید.


قرص ایموبلند فوراور، ترکیبی از 4 عنصر برای سلامت سیستم ایمنی

قرص ایموبلند فوراور برای سلامت سیستم ایمنی

در ترکیبات این مکمل فوق العاده از خواص چهار ماده اصلی در کنار دیگر مواد مغذی مورد نیاز بدن استفاده شده است. در نتیجه این کار، حفظ سلامت سیستم ایمنی بدن و پشتیبانی از عملکرد آن با یکدیگر همراه شده است. چهار عنصر اصلی به کار رفته در ترکیبات این محصول به شرح زیر است:

  1. ویتامین های D و C: کمتر کسی هست که از فواید این ویتامین ها و نتایج استفاده از آن ها در رژیم غذایی روزانه آگاه نباشد. این ویتامین ها خواص آنتی اکسیدانی فوق العاده ای دارند که از گرفتگی رگ ها جلوگیری نموده و از بالا رفتن کلسترول خون پیشگیری می کنند.
  2. زینک: زینک یا همان روی، یکی دیگر از مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد که خواص آنتی اکسیدانی بالایی داشته و کمبود آن به سادگی و از طریق نشانه های مختلف، مشهود خواهد بود. تقویت سیستم ایمنی، کاهش احتمال ابتلا به عفونت، جلوگیری از بیماری های قلب و عروق و ... از جمله نتایج به کارگیری این عنصر در ترکیبات ایموبلند فوراور می باشد.
  3. لاکتوفرین: این ماده به تولید گلبول های سفید به عنوان سلول های ایمنی بدن کمک نموده و تعداد باکتری های سودمند روده را در سطحی بهینه نگه می دارد.
  4. قارچ شیتاکه، میتاکه و گریفولا فروندوسا: این قارچ های خوراکی خواص منحصر به فردی دارند که موجب شده تا از آن ها در ترکیبان ایموبلند فوراور استفاده شود. از جمله خواص آن ها می توان به بهینه سازی عملکرد سیستم قلبی عروقی بدن و کمک به تولید گلبول های سفید خون، یا همان سلول های ایمنی بدن، اشاره کرد.

خواص و ویژگی های مکمل ایموبلند فوراور

خواص و ویژگی های مکمل ایموبلند فوراور

مصرف این مکمل غذایی تمامی مواد غذایی و معدنی مورد نیاز سیستم دفاعی بیولوژیک بدن شما را تامین نموده و از این طریق به آن کمک می کند تا بهترین عملکرد را داشته باشد. همان طور که می دانید، گلبول های سفید یکی از اصلی ترین اجزای داخلی بدن برای مقابله با انواع بیماری ها هستند. مکمل ایموبلند فوراور با تولید گلبول های سفید، قدرتی مضاعف به سیستم دفاعی بدن شما می بخشد. علاوه بر این، از بین بردن رادیکال های آزاد در بدن، بهبود عملکرد سیستم عروق بدن و بهینه سازی دستگاه گوارشی از جمله دیگر نتایج استفاده از این مکمل غذایی می باشد.


ترکیبات اصلی مکمل فوراور ایموبلند

 اصلی ترین مواد به کار رفته در ترکیبات این مکمل غذایی عبارت است از:

  • ویتامین D3
  • ویتامین C
  • سویا
  • زینک (روی)
  • پودر قارچ های میتاکه و شیتاکه (Mitake, Shiitake)

مزایای استفاده از ایموبلند فوراور

مزایای استفاده از ایموبلند فوراور

این مکمل با رادیکال های آزاد بدن مبارزه کرده، انواع مواد مغذی برای فعالیت سیستم عصبی را تامین نموده و تمام جنبه های سیستم دفاعی بدن را پوشش می دهد. این محصول سرشار از ویتامین های D و C بوده و یکی از بهترین راهکارها برای پیشگیری از ابتلا به کووید 19 به شمار می رود. وجود قارچ شیتاکه در ترکیبات آن نیز مزید بر علت شده است تا خواص منحصر به فرد ایموبلند فوراور پررنگ تر شده و موارد کاربرد آن افزایش یابد.


نحوه مصرف قرص ایموبلند

این محصول محتوی 60 قرص است.

بهترین نحوه مصرف مکمل ایموبلند فوراور، روزانه دو عدد و در دو وعده متفاوت می باشد.

بانوان باردار پیش از مصرف حتما با پزشک خود مشورت نمایند.

جهت مشاهده کاتالوگ مکمل ایموبلند فوراور اینجا کلیک کنید.

نظر‎های کاربران
آیا این نظر مفید بود؟
۰
۰
NoTitle
سلام من کیست سینه و کیست تیرووید دارم، خوردن این مکمل برای من خطر نداره؟ چون سویا مضره
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام
جهت مصرف مکمل ها برای افرادی که بیماری خاصی دارند با نشان دادن جدول مشخصات محصول، از پزشکشون مشورت بگیرید.
ترکیب گیاهی محصول فوراور ایموبلند:
لاکتوفرین | قارچ شیتاکه (شى تاکه) | قارچ گریفولا فروندوسا | قارچ میتاکه (مى تاکه) | ویتامین C | ویتامین D3 | روی (Zinc)

نظر خودتان را بنویسد