فوراور نیچر مین (مکمل مواد معدنی) Forever Nature Min

مکمل نیچرمین فوراور | Forever Nature Min

همان طور که می دانید مواد معدنی حدودا 4% از وزن بدن ما را تشکیل می دهند؛ این مواد تاثیر به سزایی در سوخت و ساز بدن داشته و به پیشرفت هر چه بهتر این فرایند کمک می کنند.فوراور نیچرمین یکی از پرطرفدارترین مکمل های غذایی فوراور می باشد که تمامی مواد معدنی مورد نیاز بدن را تامین نموده و از ابتلا به بیماری های مختلف جلوگیری می نماید.

ارسال رایگان
۱ الی ۳ روز کاری
037
قیمت: ۱,۶۴۲,۲۰۰ تومان
۱,۱۴۹,۶۰۰ تومان
 

مشاوره رایگان

 

ضمانت اصالت کالا و تاریخ انقضا

 

ارسال رایگان (بالای ۸۰۰،۰۰۰ تومان)

 

تحویل فوری

کد محصول = ۰۳۷



قرص نیچرمین فوراور

فوراور نیچرمین

مکمل های غذایی محصولاتی هستند که در کنار وعده های اصلی غذایی استفاده شده و مواد معدنی و مغذی مورد نیاز بدن را تامین می کنند. گاهی اوقات ممکن است که وعده های غذایی به تنهایی توانایی تامین مواد معدنی مورد نیاز بدن را نداشته باشند؛ در چنین شرایطی استفاده از مکمل های غذایی به شما کمک می کند تا این کمبود را جبران نمایید. فوراور نیچرمین یکی از پرطرفدارترین مکمل های غذایی فوراور می باشد که تمامی مواد معدنی مورد نیاز بدن را تامین نموده و از ابتلا به بیماری های مختلف جلوگیری می نماید.


نقش مواد معدنی در بدن

نقش (مکمل نیچرمین فوراور) مواد معدنی در بدن

همان طور که می دانید مواد معدنی حدودا 4% از وزن بدن ما را تشکیل می دهند؛ این مواد تاثیر به سزایی در سوخت و ساز بدن داشته و به پیشرفت هر چه بهتر این فرایند کمک می کنند. به همین علت این مواد باید همواره به اندازه کافی در بدن افراد وجود داشته باشند تا فعالیت های داخلی بدن با هیچ مشکلی مواجه نشده و به روند طبیعی خود ادامه دهند. در غیر این صورت، با کمبود هر یک از آن ها مشکلاتی برای بدن پیش خواهد آمد که در نهایت منجر به بروز اختلال در روند سوخت و ساز و فعالیت های داخلی بدن می شود. علائمی از قبیل نفخ، یبوست، کاهش اشتها، تهوع، گرفتگی عضلات، ضعف و خستگی، کاهش سطح تمرکز، حتی کاهش رشد اجتمعی یا روحی کودکان و ... از جمله نتایج کمبود املاح و مواد معدنی در بدن به شمار می روند.

مکمل غذایی نیچر مین فوراور با فرمولی پیشرفته از کانی های بیولوژیکی و مواد معدنی طبیعی کف دریا گرفته شده است و مصرف منظم آن به حفظ تعادل عمومی بدن کمک می کند.


فواید مکمل فوراور نیچرمین

فواید مکمل فوراور نیچرمین

این محصول خواص و فوایدی دارد که موجب شده است تا با گذشت مدت زمان کوتاهی از استفاده از آن، تعادل عمومی بدن حفظ شده و نتایج مثبت آن کاملا مشهود باشد.از جمله فواید و مزایای مکمل نیچرمین فوراور می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کمک به حفظ سلامت پوست، مو و ناخن ناشی از به کار گیری عنصر روی
  • حفظ سلامت مفاصل و افزایش استحکام استخوان ها ناشی از وجود کلسیم
  • کمک به رهاسازی انرژی و به کارگیری این انرژی رها شده در بدن به کمک آنزیم ها و پروتئین ها
  • کمک به بهبود آرتروز و مشکلات مشابه
  • تنظیم فعالیت غده تیروئید
  • جلوگیری از بروز مشکلاتی از قبیل کمر درد و ...
  • تامین مواد مغذی و معدنی مورد نیاز بدن
  • تقویت حافظه و بالا بردن سطح تمرکز
  • حفظ تعادل خون و کمک به اکسیژن رسانی
  • کمک به فعال سازی ژن ها و هورمون ها
  • قابلیت نفوذپذیری و جذب بالا
  • پیشگیری از کم خونی یا آنمی
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • کمک به کنترل ترکیب مایعات بدن و سلول ها
  • کنترل ریزش مو
  • ضد سرماخوردگی
  • رفع خستگی
  • کاهش تحریک پذیری دستگاه عصبی
  • و ...

اصلی ترین مواد به کار رفته در مکمل نیچرمین فوراور

اصلی ترین مواد به کار رفته در فوراور نیچرمین

فسفر یا همان دی کلسیم فسفر در حضور ویتامین D و کلسیم بهترین عملکرد خود را داشته و به تنظیم کلیه فرایندهای فیزیولوژیک بدن کمک می کند. فوراور نیچرمین حاوی 665 میلی گرم فسفر به همراه ویتامین D و کلسیم می باشد که به انجام هر چه بهتر عملکرد بدن کمک می کند.

کلسیم به کار رفته در ترکیبات این محصول چیزی در حدود 1000 میلی گرم می باشد، بنابراین مصرف 6 عدد از این قرص در طول روز، به شما کمک می کند تا علاوه بر تامین مواد معدنی مورد نیاز بدن خود، به میزان کافی کلسیم دریافت نمایید.

آهن، ماده معدنی دیگری است که به میزان 18 میلی گرم در این مکمل موجود می باشد. به کمک این ماده، هموگلوبین در خون تولید شده و از بروز کمخونی جلوگیری می نماید. به طور کلی توصیه می شود دوز مصرفی آقایان 10 میلی گرم و خانم ها 18 گرم باشد؛ با این حال این میزان بسته به شرایط عمومی بدن شما متفاوت بوده و می تواند کمتر یا بیشتر از میزان ذکر شده باشد. علاوه بر این، وجود دو عنصر مس و منگنز به جذب بهتر این ماده در بدن کمک نموده و میزان تاثیرگذاری آن را بهبود می دهند.

عنصر روی از ریزش مو جلوگیری نموده و به تقویت و حفظ سلامت و زیبایی پوست، مو و ناخن کمک می نماید. این ماده بر ساخت پروتئین در بدن موثر بوده و  به روند التیام و باروری در بدن کمک می کند. کاهش کلسترول خون و حفظ تعادل PH بدن از جمله دیگر نتایج وجود این ماده معدنی در بدن می باشد. مکمل نیچرمین نیاز روزانه بدن به عنصر روی را برطرف می سازد.

منیزیم، یکی دیگر از عناصر ضروری برای بدن می باشد که به عضلات و اعصاب بدن کمک می کند تا عملکرد خود را به نحو صحیح به انجام رسانده و با استرس و افسردگی مقابله کنند. تبدیل قند خون به انرژی، جلوگیری از بروز حملات قلبی، عملکرد عالی به عنوان آرامبخش طبیعی در ترکیب با کلسیم و ... از جمله خواص وجود این ماده معدنی در بدن می باشد. نیچرمین فوراور در حدود 400 میلی گرم منیزیم دارد و مواد مورد نیاز بدن شما را تامین می نماید.

علاوه بر موارد ذکر شده، موادی از قبیل سلنیوم و منگنز نیز در این مکمل غذایی به کار رفته است که کارایی و خواص آن را افزایش داده اند. سلنیوم خاصیت آنتی اکسیدانی بالایی داشته و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. از طرف دیگر، منگنز به کار رفته در این محصول، خاصیت ضد خستگی، ضد سرماخوردگی، بهبود حافظه، آرامبخش و کاهش تحریک پذیری سیستم عصبی دارد. همچنین کنترل ریزش مو از جمله دیگر نتایج وجود این ماده می باشد.


نحوه مصرف مکمل نیچرمین فوراور

نحوه مصرف نیچرمین فوراور

مصرف این مکمل حداکثر تا 6 عدد در روز مجاز است. مصرف روزانه سه عدد و در هر وعده دو عدد، بهترین نحوه مصرف این محصول می باشد.

مکمل نیچرمین فوراور محتوی 180 عدد قرص می باشد که از ترکیب مواد معدنی مورد نیاز بدن ساخته شده و آن ها را به حد تعادل می رساند. اصلی ترین مواد معدنی به کار رفته در این مکمل عبارت است از کلسیم، ید، فسفر، منیزیم، آهن، سلنیوم، روی، مس، منگنز، مولیبدنوم و وانادیوم.

جهت مشاهده کاتالوگ مکمل نیچرمین فوراور اینجا کلیک کنید.

نظر‎های کاربران
آیا این نظر مفید بود؟
۰
۲
سوال
کسی که آنژیو کرده میتونه نیچرمین و پودر اولترا استفاده کنه؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام
مشکلی نداره اما در هر صورت برای کسانی که بیماری یا جراحی خاصی داشتند پیشنهاد میشه هر مکملی رو با مشورت پزشکشون استفاده کنند.

آیا این نظر مفید بود؟
۲
۳
NoTitle
مدت هاست که از این مکمل استفاده میکنم، قبلا مشکل ریزش مو داشتم اما الان نه تنها این مورد برطرف شده، دیگه تارهای موهام نازک هم نیست!
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

ممنون از نظر شما

آیا این نظر مفید بود؟
۰
۱
NoTitle
سلام می خواستم بدونم مصرف مکمل نیچرمین با کورتون تداخلی ندارد؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

محصولات فوراور امریکا کاملا گیاهی و طبیعی و مثل میوه و سبزی سالم روزانه بوده و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی خالص و مورد نیاز بدن همه افراد هستند که عوارض یا محدودیت مصرف نداشته و با همدیگه یا با داروها و مکمل‌های دیگه تداخلی ندارند و فقط اگر بیماری خاصی دارید پیشنهاد میشه هر دارو و مکملی رو با مشورت پزشکتون استفاده بفرمایید

آیا این نظر مفید بود؟
۰
۰
NoTitle
سلام ، مصرف نیچرمین در دوران بارداری مشکلی نداره؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

محصولات فوراور امریکا کاملا گیاهی و طبیعی و مثل میوه و سبزی سالم روزانه بوده و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی خالص و مورد نیاز بدن همه افراد هستند که عوارض یا محدودیت مصرف ندارند و فقط برای بیماران خاص یا خانم های باردار و شیرده پیشنهاد میشه هر دارو و مکملی رو با مشورت پزشکشون استفاده کنند

آیا این نظر مفید بود؟
۰
۰
NoTitle
سلام
قبل از غذا این مکمل را مصرف کنم یا بعد از غذا؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

جهت مصرف اکثر مکمل های طبیعی فوراور که هدف آنها تامین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد، مانند میوه و سبزی سالم روزانه، ساعت و قبل یا بعد از غذا خوردن خیلی مهم نیست و هر زمان راحت بودید میل بفرمایید، فقط بهتره نیم ساعت قبل و بعد از کلیه مکمل ها، چای و نوشابه و نسکافه و مواد کافئین دار استفاده نشود تا جذب ویتامین ها و مواد معدنی، بهتر و کامل تر انجام شود.

آیا این نظر مفید بود؟
۰
۰
NoTitle
سلام وقتتون بخیر.
سی سالمه و مشکل ریزش و نازکی و دهیدراته مو دارم. می خواستم بدونم با مصرف مکمل نیچرمین مشکلم برطرف میشه؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

مکمل های نیچرمین، رویال ژلی و اچ آ به صورت درونی و شامپو جوجوبا همراه اسپری فرست به صورت موضعی برای بهبود ریزش مو و آبرسانی آنها مناسب هستند و هر چه پکیج کاملتر باشه نتیجه بیشتر و سریعتر خواهد بود

آیا این نظر مفید بود؟
۰
۰
NoTitle
با سلام برای افزایش وزن استفاده می‌کنم جهت اخذ نتیجه بهتر و موثر چه زمان بهترین زمان استفاده می‌باشد ؟؟؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

بهتره بعد از هر وعده غذایی دو عدد استفاده شود
البته جهت مصرف اکثر مکمل های طبیعی فوراور که هدف آنها تامین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد، مانند میوه و سبزی سالم روزانه، ساعت و قبل یا بعد از غذا خوردن خیلی مهم نیست و هر زمان راحت بودید میل بفرمایید، فقط بهتره نیم ساعت قبل و بعد از کلیه مکمل ها، چای و نوشابه و نسکافه و مواد کافئین دار استفاده نشود تا جذب ویتامین ها و مواد معدنی، بهتر و کامل تر انجام شود

آیا این نظر مفید بود؟
۰
۰
NoTitle
سلام
میخواستم بدونم که این قرص جویدنی هست یا باید قورت داد
ممنون
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

قرص نیچرمین با آب قورت داده میشه
محتویات و دستور مصرف محصولات فوراور در پایان توضیحات فارسی صفحه هر محصول در سایت فوراور کالا به فارسی و همچنین روی خود محصول به انگلیسی نوشته شده
اگر جویدنی یا مکیدنی باشه حتما در توضیحات دستور مصرف ذکر شده است.

نظر خودتان را بنویسد