قرص کلسیم فوراور (مکمل کلسیم-دی فوراور) | Forever Calcium

مکمل کلسیم فوراور | Forever Calcium

فوراور کلسیم دی مقادیر لازم از کلسیم و ویتامین دی مورد نیاز بدن را تامین کرده و از این طریق به حفظ ساختار استخوان و عملکرد مناسب آن کمک می کند. وجود این دو ماده در رژیم غذایی روزانه، برنامه شما را به تعادل رسانده و خطر ابتلا به بیماری هایی مانند پوکی استخوان را به حداقل ممکن می رساند. کلسیم فوراور سرشار از سیترات کلسیم است، به طوری که 4 عدد از این قرص حدود 1000 میلی گرم کلسیم، یعنی تقریبا تمام نیاز بدن، را در بر دارد. به کار گیری فرمولاسیون جدید نمک اسید مالیک، دی-کلسیم در کنار ویتامین های C و D، روی، مس، منگنز و منیزیم، جذب حداکثری کلسیم را تضمین می کند.

ارسال رایگان
۱ الی ۳ روز کاری
206
قیمت: ۲,۲۴۶,۱۰۰ تومان
۱,۵۷۲,۳۰۰ تومان
 

مشاوره رایگان

 

ضمانت اصالت کالا و تاریخ انقضا

 

ارسال رایگان (بالای ۸۰۰،۰۰۰ تومان)

 

تحویل فوری

کد محصول = ۲۰۶


مکمل غذایی کلسیم + ویتامین D فوراور

مکمل غذایی فوراور کلسیم

کلسیم و ویتامین D دو نمونه از مواد معدنی هستند که وجود آن ها تاثیر به سزایی در حفظ سلامت بدن دارد. همان طور که می دانید حدود 70 درصد از بافت استخوان از کلسیم تشکیل شده است. از طرف دیگر، حدود 90 درصد از مردم ایران فقر کلسیم دارند. با توجه به این دو نکته ذکر شده، سلامت استخوان ها، دندان ها و عضلات ما در معرض خطر بزرگی قرار دارد که می تواند به راحتی ابعاد مختلف سلامت ما را تحت تاثیر قرار دهد. قرص کلسیم فوراور، یکی از مکمل های غذایی این کمپانی بزرگ است که کلسیم، ویتامین D و منیزیم مورد نیاز بدن را تامین کرده و از بروز آسیب های جدی جلوگیری می کند.

فوراور کلسیم دی مقادیر لازم از کلسیم و ویتامین دی مورد نیاز بدن را تامین کرده و از این طریق به حفظ ساختار استخوان و عملکرد مناسب آن کمک می کند. وجود این دو ماده در رژیم غذایی روزانه، برنامه شما را به تعادل رسانده و خطر ابتلا به بیماری هایی مانند پوکی استخوان را به حداقل ممکن می رساند. کلسیم فوراور سرشار از سیترات کلسیم است، به طوری که 4 عدد از این قرص حدود 1000 میلی گرم کلسیم، یعنی تقریبا تمام نیاز بدن، را در بر دارد. به کار گیری فرمولاسیون جدید نمک اسید مالیک، دی-کلسیم در کنار ویتامین های C و D، روی، مس، منگنز و منیزیم، جذب حداکثری کلسیم را تضمین می کند.



کلسیم، ماده معدنی بسیار مهم برای بدن

مکمل غذایی فوراور کلسیم + ویتامین دی

فراوان ترین ماده معدنی موجود در بدن، کلسیم است که حدود 2 درصد از وزن ما را تشکیل می دهد. وجود این ماده تاثیر به سزایی در انعقاد خون، تنگ و گشاد شدن رگ ها، انقباض و عملکرد صحیح عضلات، انتقال پیام های عصبی، ترشح هورمونی، عملکرد صحیح سلول های بدن و ... خواهد داشت. اگر چه تنها یک درصد از کل کلسیم بدن برای اجرای صحیح این فعالیت ها کفایت می کند، با این حال اهمیت وجود این ماده معدنی تا به حدی است که بدن نظارت ویژه ای روی آن داشته و به شدت آن را کنترل می کند.

دندان ها و استخوان ها، بیشترین میزان کلسیم را در خود جای داده اند. به همین علت گفته می شود که وجود این ماده معدنی نقش موثری در تقویت، رشد و استحکام استخوان ها و دندان ها، لخته شدن خون و ارسال تکانه های ضروری دارد. آزادسازی هورمون هایی مانند انسولین، فعالیت عضلات و ماهیچه ها و ... به عنوان دیگر نتایج وجود کلسیم در بدن شناخته شده اند. مجموعه این موارد موجب شده است تا وجود اندازه کافی کلسیم در بدن از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد. این نکته برای کودکان و نوجوانان، به ویژه دختران نوجوان، بیشتر از دیگران حائز اهمیت می باشد؛ در صورتی که به اندازه کافی کلسیم در برنامه غذایی روزانه این افراد وجود داشته باشد، ذخیره کلسیم در استخوان های آن ها به خوبی انجام شده و از بروز پوکی استخوان و مشکلاتی از این قبیل در سنین بالا جلوگیری می شود. خوب است بدانید که پوکی استخوان یکی از شایع ترین مشکلاتی است که بسیاری از افراد، به ویژه بانوان، در سنین میان سالی با آن مواجه می شوند. مصرف منظم قرص کلسیم فوراور نیاز بدن به این ماده معدنی را تامین کرده و از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری می کند.

اگرچه شیر و لبنیات منبعی عالی و طبیعی برای تامین کلسیم مورد نیاز بدن هستند؛ اما بسیاری از افراد علاقه ای به مصرف آن ها ندارند و یا حتی در برخی از موارد نسبت به لاکتوز، قند طبیعی موجود در فراورده های لبنی، حساسیت دارند. همچنین بدن بسیاری از افراد نمی تواند لاکتوز موجود در شیر و لبنیات را به سادگی هضم نماید. قرص کلسیم فوراور انتخابی مناسب برای مصرف این دسته از افراد است.



ویتامین D و منیزیم، دو عنصر ضروری برای جذب کلسیم

مکمل کلسیم به همراه ویتامین دی و منیزیم فوراور

ویتامین دی و منیزیم دو ماده معدنی مکمل برای کلسیم هستند. در واقع زمانی که این سه ماده معدنی ضروری برای بدن با یکدیگر همراه شوند، جذب کلسیم به بیشترین میزان خود رسیده و به راحتی در بدن هضم می شود. قرص کلسیم فوراور به این نکته توجه ویژه ای داشته و هر سه این مواد معدنی را با یکدیگر همراه نموده است.

علاوه بر این، مصرف منظم منیزیم و ویتامین D و حضور میزان کافی آن ها در برنامه غذایی نتایج مثبت دیگری نیز به دنبال دارد که در ادامه به اختصار به برخی از آن ها اشاره شده است:

  • جلوگیری از آسم
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • کمک به عملکرد صحیح ماهیچه ها در بدن
  • کمک به استحکام استخوان ها
  • جلوگیری از چاقی مفرط
  • بهبود بیماری های قلبی
  • تنظیم قند خون و جلوگیری از دیابت
  • تقویت و حفظ توانایی های شناختی
  • بهبود بیماری های قلبی
  • کاهش احتمال ابتلا به بیماری های خود ایمنی، ام اس، سرطان و آلزایمر

کمبود ویتامین D و منیزیم چه مشکلاتی را به بار می آورد؟

علائم کمبود ویتامین D در بدن

تا این جا درباره اهمیت وجود کلسیم، ویتامین دی و منیزیم در بدن توضیحاتی ارائه داده ایم. با توجه به موارد ذکر شده، وجود ویتامین D و منیزیم درست به اندازه کلسیم مهم و حیاتی بوده و کمبود آن ها نیز می تواند نتایج نامطلوبی را به دنبال داشته باشد. افسردگی، احساس خستگی مزمن، پوکی استخوان، دیابت، چاقی و ... تنها گوشه ای از آسیب هایی هستند که می تواند بر اثر کمبود ویتامین D و منیزیم به بدن وارد شود. همچنین این اتفاق می تواند احتمال ابتلا به فشار خون، آرتروز و حتی بیماری های مانند ام اس (MS) را افزایش دهد.


ویژگی های مکمل کلسیم فوراور

مکمل فوراور کلسیوم بهبود پوکی استخوان و درد های مفصلی

مکمل فوراور کلسیم-دی محصولی جدید و ارتقا یافته است که سرشار از کلسیم، منیزیم و ویتامین D بوده و به حفظ ساختار و عملکرد سالم استخوان ها کمک می کند. این مکمل با فرمولی انحصاری و ترکیبات ارتقا یافته، کلسیم، منیزیم، روی، مس، منگنز، ویتامین C و ویتامین D مورد نیاز بدن شما را با ضمانت حداکثر جذب کلسیم تامین می کند.


نحوه مصرف قرص کلسیم فوراور

نحوه مصرف قرص کلسیم فوراور

مکمل کلسیم فوراور حاوی 90 قرص است. توصیه می شود این مکمل را روزانه سه وعده و در هر وعده یک عدد میل نمایید. توجه داشته باشید که اگر در رژیم روزانه شما سایر مواد غذایی حاوی کلسیم وجود دارد، مصرف این مکمل را به دو وعده کاهش دهید.

جهت مشاهده کاتالوگ مکمل کلسیم فوراور اینجا کلیک کنید.

نظر‎های کاربران
آیا این نظر مفید بود؟
۰
۰
NoTitle
سلام این محصول محدودیت سنی نداره؟ اگه نداره برای نوجوان و کودک هرچند روز یکبار مناسبه؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

محصولات فوراور مکمل های طبیعی و روزانه هستند و محدودیت سنی یا منع مصرف خاصی ندارند، اما برای کودکان و یا افرادی که بیماری خاصی دارند بهتره با مشورت و دستور پزشک مصرف شوند. کلسیم برای سن نوجوان بسته به مقدار کمبود و نیاز بدن یک تا دو عدد در روز مناسب هست.
کلسیم دی فوراور از نوع کلسیم مالات با جذب بالا و بدون رسوب و بدون قند و بدون ضرر برای دستگاه گوارش می باشد و بهترین جذب و نتیجه رو برای مصرف کننده خواهند داشت. از همه مهمتر کلسیم فوراور همراه مقدار عالی ویتامین دی بوده که جذب و تاثیر رو چندین برابر میکند.

نظر خودتان را بنویسد