قرص ویتولایز آقایان فوراور (مکمل تقویت قوای جنسی) Vitolize for Men

قرص ویتولایز آقایان فوراور | Vitolize for Men

سرطان پروستات به عنوان دومین سرطان شایع در مردان و پنجمین عامل مرگ و میر ناشی از سرطان در آقایان شناخته شده است. قرص ویتولایز مردان فوراور احتمال ابتلا به این بیماری را کاهش داده و از این طریق نقش پررنگی در حفظ سلامت آقایان ایفا می کند. این محصول با فرمولی منحصر به فرد تولید شده و خواص گیاهان اثرگذار، انواع ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها را با یکدیگر همراه نموده است. علاوه بر این، ویتولایز آقایان یک مکمل غذایی جهت بهبود حجم و حرکت اسپرم و باروری و همچنین دارای خاصیت ضد پیری برای مقابله با شل شدن عضلات، از بین رفتن آن ها و تکرر ادرار می باشد.

ارسال رایگان
۱ الی ۳ روز کاری
374
قیمت: ۲,۷۴۱,۱۰۰ تومان
۲,۴۶۷,۰۰۰ تومان
 

مشاوره رایگان

 

ضمانت اصالت کالا و تاریخ انقضا

 

ارسال رایگان (بالای ۸۰۰،۰۰۰ تومان)

 

تحویل فوری

کد محصول = ۳۷۴



فواید و ویژگی های مکمل ویتولایز آقایان فوراور

قرص ویتولایز آقایان فوراور تقویت قوای جنسی

بیماری پروستات مشکلی است که اغلب آقایان، در هر سن و سالی ممکن است به آن مبتلا شوند. قرص ویتولایز آقایان فوراور، یک مکمل غذایی مخصوص آقایان است که احتمال ابتلا به این بیماری را به حداقل می رساند.

همچنین مصرف منظم این محصول مزایای متعدد دیگری نیز دارد که برخی از آن ها به اختصار عبارت است از:

  • تقویت قوای جنسی و بهبود زود انزالی
  • جلوگیری از ابتلا به سرطان پروستات
  • حفظ سلامتی پروستات آقایان
  • کاهش خطر ابتلا به دیابت
  • حفظ سلامتی مجاری ادراری
  • بهبود عملکرد بیضه ها و سلامت اسپرم و تعداد آن
  • تقویت رشد ریش و مو
  • بهبود عفونت های مجاری ادراری
  • جلوگیری از افسردگی و نوسانات مزاجی وابسته به هورمون

همان طور که می دانید، سرطان پروستات به عنوان دومین سرطان شایع در مردان و پنجمین عامل مرگ و میر ناشی از سرطان در آقایان شناخته شده است. قرص ویتولایز مردان فوراور احتمال ابتلا به این بیماری را کاهش داده و از این طریق نقش پررنگی در حفظ سلامت آقایان ایفا می کند. این محصول با فرمولی منحصر به فرد تولید شده و خواص گیاهان اثرگذار، انواع ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها را با یکدیگر همراه نموده است.

علاوه بر این، ویتولایز آقایان یک مکمل غذایی با خاصیت ضد پیری برای مقابله با شل شدن عضلات، از بین رفتن آن ها و تکرر ادرار می باشد.



قرص ویتولایز مردانه فوراور، حاوی عصاره گیاه نخل اره ای

قرص ویتولایز مردان فوراور برای سلامت پروستات

عصاره نخل اره ای، گیاه موثری است که برای مدت های طولانی به عنوان راهکار درمانی پروستات های بزرگ مورد استفاده قرار گرفته و هم اکنون در ترکیبات ویتولیز به کار رفته است. در واقع عصاره این گیاه ترکیبی را در خود جای داده است که می تواند آنزیم alpha reductase-5 را مهار کند. این همان آنزیمی است که هورمون تستوسترون را به DHT تبدیل نموده و ضمن ایجاد خصوصیت های جنسی مردانه، باعث بزرگ شدن پروستات نیز می شود. کمپانی فوراور با به کار گیری عصاره نخل اره ای، میزان ترشح DHT را کاهش داده و عملکرد مجاری ادراری را بهبود می بخشد.

برخی دیگر از خواص نخل اره ای برای آقایان عبارت است از:

  • جلوگیری از ریزش مو
  • رفع مشکلات اسپرم و ناباروری و نازایی
  • تقویت قوای جنسی و بهبود مشکلات آن
  • افزایش توده عضلانی
  • کمک به بهبود مشکلات کلیوی

مکمل ویتولایز آقایان، حاوی روغن دانه کدو

تقویت قوای جنسی با مکمل ویتولایز اقایان

دانه کدو ماده موثر دیگری است که در قرص ویتالایز مردان فوراور مورد استفاده قرار گرفته است. امروزه کمتر کسی پیدا می شود که از تاثیر مثبت تخمه کدو در پروستات، سلامت دستگاه ادراری، تراکم استخوان و کلسترول آگاه نباشد. در علم پزشکی ثابت شده است که مصرف تخم  کدو در بهبود مشکلات پروستات آقایان موثر بوده و تاثیر مثبت از خود بر جای می گذارد. به همین علت از آن به عنوان یک ماده گیاهی و طبیعی ارزشمند برای سلامت مردان یاد می شود. همچنین این ماده به عنوان منبعی مفید و سرشار از منیزیم و روی شناخته شده است.

از جمله خواص روغن گرفته شده از دانه کدو می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کاهش کلسترول بد خون
  • کاهش فشار خون
  • تقویت رشد موها
  • افزایش سرعت و بهبود گردش خون در بدن
  • سرشار از روی (موثر در سلامت و بهبود مشکلات پروستات BPH)

قرص ویتولایز آقایان، حاوی مقادیر بالای لیکوپن

لیکوپین خالص در مکمل غذایی ویتولایز آقایان

لیکوپن نوعی ترکیب شیمیایی طبیعی مفید برای پروستات می باشد که خواص آنتی اکسیدانی بالایی دارد. این ماده در میوه هایی همانند هندوانه، گریپ فروت صورتی، گوجه فرنگی و ... به وفور یافت می شود. مطالعات انجام شده حاکی از آن است که مصرف بالای لیکوپن در آقایان از ابتلا به سرطان پروستات جلوگیری می کند.


ویتولایز مردان فوراور، حاوی سلنیوم

سلنیوم از جمله مواد معدنی مهمی است که به تقویت قوای جنسی کمک می کند. بر اساس تحقیقات انجام شده، سلنیوم با تولید گلوتاتیون پراکسیداز، از سلول ها در برابر آسیب های اکسیداتیو محافظت می کند. از این رو می توان گفت که سلنیوم معدنی نقش مهمی در سلامتی پروستات ایفا می کند.


سایر محتویات ویتولایز آقایان

معرفی کامل مکمل ویتولایز آقایان فوراور

ویتامین D، ویتامین E، ویتامین C، ویتامین B6 و عصاره گیاه پیژیوم، سایر ترکیبات به کار رفته در این مکمل غذایی فوراور هستند که همراه شدن خواص آن ها با یکدیگر منجر به تقویت قوای جنسی، جلوگیری از عفونت های های مجاری ادراری و مشکلات پروستات شده است.

علاوه بر این، بدن انسان به میزان مشخصی پلی فنول نیز نیاز دارد که سد مقاومتی خود را در برابر انواع سرطان های پروستات، پوست، سینه و روده بزرگ تقویت نماید. میزان مورد نیاز بدن انسان معادل مصرف یک انار کامل می باشد. قرص ویتولایز مردان فوراور این نیاز بدن را برطرف می سازد.

سلنیوم، روی، لیکوپن، عصاره نخل اره ای، کورستین و روغن دانه کدو دیگر ترکیات هب کار رفته در این مکمل غذایی برای آقایان هستند.


مصرف قرص ویتولایز آقایان

مصرف قرص ویتولایز آقایان فوراور برای تقویت قوای جنسی

این محصول محتوی 60 عدد قرص ژله ای می باشد که بهتر است روزانه دو وعده و در هر وعده یک عدد به صورت مکمل غذایی میل شود.

مصرف ویتولایز مردانه به عنوان مکمل غذایی همراه با رژیم غذای مناسب و انجام ورزش های روزانه، بهترین راه حل برای حفظ سلامت پروستات در آقایان به شمار می رود. این محصول با فرمولی انحصاری تولید شده و با همراه نمودن خواص انواع ویتامین ها، مواد گیاهی، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها با یکدیگر، ترکیبی منحصر به فرد و کامل تشکیل داده است. ترکیب نهایی به دست آمده تاثیر به سزایی در حفظ سلامتی دستگاه دفع ادرار دارد که ضمن تضمین سلامت مثانه و مجاری ادراری، نقش پررنگی در حفظ سلامتی پروستات نیز دارد. بهبود عملکرد بیضه ها، کمک به جریان ادرار طبیعی و بهداشت پروستات، سلامت جنسی و باروری و بهبود زود انزالی از جمله دیگر موارد مصرف قرص ویتولایز مردانه می باشد.

قرص ویتولایز بانوان فوراور محصول دیگری از این کمپانی امریکایی است که با تنظیم سیستم هورمونی و افزایش قدرت باروری در خانم ها، تاثیر بسیاری در سلامت و بهبود روابط جنسی شما خواهد داشت.

جهت مشاهده کاتالوگ قرص ویتولایز آقایان فوراور اینجا کلیک کنید.

نظر‎های کاربران
آیا این نظر مفید بود؟
۰
۰
NoTitle
سلام، میشه این مکمل رو همزمان با نیچرمین استفاده کرد؟ مشکلی واسه بدن ایجاد نمیکنه؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام و عرض ادب. خیر مشکلی ندارد.

آیا این نظر مفید بود؟
۰
۰
NoTitle
سلام. تاریخ انقضا این محصول چه زمانی است؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

بالاترین تاریخ های موجود در کمپانی به صورت ماهیانه به دست ما میرسه و برای سراسر ایران ارسال داریم و معمولا حداقل بیش از یک الی دو سال به انقضا باقی هست
شما تا یک هفته پس از خرید میتونید برگشت کامل پول و محصولات رو داشته باشید، به شرطی که پلمپ محصولات باز نشده باشه

نظر خودتان را بنویسد