بسته سلامت ناتوانی جنسی

ناتوانی جنسی آقایان (ضعف جنسی، زود انزالی) | Sexual Dysfunction 1025

اختلال عملکرد جنسی می تواند مردان را در هر سنی تحت تاثیر قرار دهد اما این موضوع، به ویژه در مردان مسن شایع تر است. شایع ترین مشکلات مربوط به اختلال عملکرد جنسی شامل اختلالات انزال، نعوظ و مهار میل جنسی است

 

مشاوره رایگان

 

ضمانت اصالت کالا و تاریخ انقضا

 

ارسال رایگان (بالای ۸۰۰،۰۰۰ تومان)

 

تحویل فوری

این کالا تمام شده

کد محصول= ۱۰۲۵


درمان ناتوانی جنسی آقایان

مسائل جسمی مانند بیماری قلبی، کلسترول بالا، فشار خون بالا، دیابت، چاقی و سیگار همگی می توانند باعث اختلال نعوظ شوند. از سوی دیگر، افسردگی، اضطراب، استرس، مشکلات روابط و سایر نگرانی‌های مربوط به سلامت روان نیز می‌توانند با احساسات جنسی تداخل داشته باشند.


اختلال عملکرد جنسی در مردان

اختلال عملکرد جنسی می تواند مردان را در هر سنی تحت تاثیر قرار دهد اما این موضوع، به ویژه در مردان مسن شایع تر است. شایع ترین مشکلات مربوط به اختلال عملکرد جنسی شامل اختلالات انزال، نعوظ و مهار میل جنسی است. این مشکلات اغلب با درمان های ساده قابل اصلاح هستند.


انواع اختلالات جنسی مردان

  • اختلال نعوظ
  • انزال زودرس
  • تأخیر یا مهار انزال
  • میل جنسی کم

دلایل اختلال عملکرد جنسی در مردان

دلایل ناتوانی جنسی

علل فیزیکی اختلال عملکرد جنسی در مردان عبارت است:

  • سطح تستوسترون پایین
  • اختلالات عروق خونی
  • سیگار کشیدن
  • اعتیاد به الکل و مواد مخدر
  • داروهای ضد افسردگی و داروهای فشار خون بالا
  • سکته مغزی یا آسیب عصبی ناشی از دیابت یا جراحی

مردان در چه سنی ناتوان می شوند؟

اکثریت مردان در حدود 53 تا 59 سالگی تغییرات فیزیکی را در بدن خود مشاهده می کنند و از ناتوانی جنسی نیز رنج می برند. اما برخی افراد تنها در سن 60 سالگی و بالاتر دچار ناتوانی جنسی می شوند.


درمان برای اختلال نعوظ

ناتوانی جنسی در آقایان

اولین قدم این است که به یک پزشک مراجعه کنید تا به شما ایده بهتری در مورد علت اصلی مشکل و درمان های موجود اطلاع دهد. این داروها باعث می شود، جریان خون افزایش یابد. نکته قابل توجه در این است که این داروها رو با مشورت پزشک مصرف کنید؛ زیرا اگر بیماری زمینه ای داشته مانند بیماری قلبی، سابقه نارسایی قلبی یا فشار خون پایین داشته باشید، می تواند خطرناک باشد.

هنگامی که برای علائم ED به پزشک مراجعه می کنید، آنها سعی می کنند بفهمند که آیا شما وضعیت سلامت دیگری دارید که می تواند باعث ایجاد مشکل شود یا خیر. به همین دلیل، برای تشخیص این مشکل، اکثریت پزشک ها آزمایش های مربوطه را می نویسند تا مواردی مانند دیابت، بیماری قلبی و تستوسترون پایین را بررسی کنند .علاوه بر این، معاینه یا سونوگرافی برای پیدا کردن درمان این مشکل انجام می دهند.


محصولات فوراور مناسب برای بهبود ناتوانی جنسی آقایان

ژل رویال فوراور

جین چیا

نیچرمین فوراور

آرجی پلاس

نوشیدنی بری نکتار

مکمل طبیعی قوای جنسی مولتی ماکا

ویتولایز آقایان

شما عزیزان می توانید برای تهیه و مشاهده قیمت هر محصول این پکیج روی اسم هر محصول کلیک کرده و وارد صفحه محصول آن شوید. علاوه بر این، نحوه مصرف هر محصول در تصویر زیر قابل مشاهده است.

نحوه مصرف

 

نظر خودتان را بنویسد