پکیج چاقی و پر شدن صورت

چاقی و پر شدن صورت | Facial Obesity

پر بودن گونه ها ارتباط مستقیمی با جوانسازی صورت دارد. به همین دلیل، اکثریت خانم ها به دنبال روش های مختلفی برای پر شدن صورت خود هستند؛ زیرا ظاهری جوان‌تر به چهره آنها می بخشد

 

مشاوره رایگان

 

ضمانت اصالت کالا و تاریخ انقضا

 

ارسال رایگان (بالای ۸۰۰،۰۰۰ تومان)

 

تحویل فوری

این کالا تمام شده

کد محصول: ۱۰۲۴


چاقی و پر شدن صورت

پر بودن گونه ها ارتباط مستقیمی با جوانسازی صورت دارد. به همین دلیل، اکثریت خانم ها به دنبال روش های مختلفی برای پر شدن صورت خود هستند؛ زیرا ظاهری جوان‌تر به چهره آنها می بخشد. نکته قابل توجه در این است که زنانی که شاخص توده بدنی بالایی دارند، تجمع چربی در صورتشان وجود دارد که باعث می شود گونه هایشان چاق تر به نظر برسد.

با این حال، اگر می خواهید گونه های چاق داشته باشید، بهترین راه این است که با مصرف غذاهای پرکالری به آرامی وزن اضافه کنید. علاوه بر غذا، شما می توانید با روش های دیگری هم گونه های چاق و پر داشته باشید که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.


 روش های پر شدن صورت

چاق شدن صورت با ماساژ

1.  تمرینات صورت

یکی از محبوب‌ترین و طبیعی‌ترین راه‌ها برای چاق شدن گونه‌ها، انجام ورزش‌های صورت است که باعث می‌شود، پوست شما سفت و چاق به نظر برسد. به این صورت که شما باید صورت خود را به شکل O در بیاورید و تا زمان ممکن به این حالت نگه دارید. همچنین، می توانید انگشتان خود را به صورت مورب از کنار دهان به سمت گونه ها حرکت دهید. این کار را از هر دو طرف به مدت 5-10 دقیقه انجام دهید.

2. ماساژ با آلوئه ورا

پر شدن صورت با آلووائه

آلوئه ورا یک ماده عالی برای پوست است؛ زیرا این ماده سرشار از مواد معدنی، ویتامین ها و آنزیم هایی است که پوست شما را التیام و درخشان می کند. همچنین، شما می توانید با ماساژ دادن آلوئه ورا روی پوست خود به پر شدن گونه های خود کمک کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که لایه بیرونی برگ آلوئه ورا را جدا و ژل آن را روی صورت ماساژ دهید. همچنین، شما می توانید از نوشیدنی آلوئه ورا فوراور برای پر شدن صورت خود استفاده کنید. نوشیدنی آلوئه ورا به دلیل آنتی اکسیدان بالایی که دارد، باعث به تاخیر انداختن علائم پیری مانند چین و چروک، خطوط ریز و افتادگی پوست می شود.

3. ماسک سیب

یکی دیگر از درمان های خانگی برای گونه های چاق ماسک سیب است؛ زیرا سیب باعث تقویت پوست می شود و می تواند به گرد شدن گونه ها کمک کند. برای تهیه این ماسک یک سیب را له کنید و چند قاشق غذاخوری شیر و یک قاشق عسل مخلوط کنید و به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه روی صورت خود بگذارید و بعد با آب سرد بشویید.

4. ماساژ صورت

در کنار تمرینات صورت، می توانید گونه های خود را با آووکادو، زیتون یا روغن نارگیل ماساژ دهید. این کار باعث می شود، جریان خون در صورت شما افزایش یابد و به مررو زمان گونه هایتان پر به نظر برسد.

5. مصرف آجیل

پر شدن صورت با مواد مغذی

همانطور که اشاره کردیم، یکی از بهترین راه ها برای چاق شدن گونه های طبیعی، مصرف مواد غذایی با چربی سالم است. دانه ها و مغزها مانند بادام هندی و پسته یکی از مواد غذایی است که در صورت بالا بودن کالری برای بدن شما مضر نمی باشد. این مواد سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی هستند که به افزایش چربی روی صورت شما کمک می کنند.

6.  شیر را با عسل بنوشید

نوشیدن شیر و عسل به طور منظم می تواند به افزایش وزن شما کمک کند؛ زیرا شیر سرشار از اسیدهای آمینه و پروتئین است و عسل هم نیز کالری بالایی دارد. همچنین می‌توانید از ماسک‌های عسل برای داشتن صورت هیدراته، حجیم و گونه‌های پرتر استفاده کنید.

7.  ماسک گلاب و گلیسیرین

شما می توانید ماسک گلاب و گلیسیرین را برای آبرسانی و درخشندگی پوست خود امتحان کنید. این ماسک، صورت را سفت و گونه های شما را پرتر می کند. به این صورت که مقدار مساوی گلاب و گلیسیرین را در یک کاسه مخلوط کنید و از پنبه برای مالیدن ماسک روی صورت خود استفاده کنید. همچنین می توانید یک کپسول ویتامین E به ماسک اضافه کنید.

8  دمیدن بادکنک

دمیدن بادکنک، یکی از بهترین تمرینات صورت برای گونه های پف کرده در نظر گرفته شده است؛ زیرا بر عضلات صورت فشار وارد می کند.

9.  یوگای صورت

چاق شدن صورت با ماساز

برخی از تمرینات یوگا نیز می توانند گونه های شما را چاق کنند. در ادامه به چند روش برای انجام یوگای صورت اشاره می کنیم:

    • اولین تمرین یوگای صورت، مستلزم این است که ماهیچه های گونه خود را به سمت بالا بکشید و محکم لبخند بزنید.
    • تمرین بعدی این است که هوای دهان خود را پر و آن را به مدت 15 تا 20 ثانیه نگه دارید. شما می توانید هوا را از گونه ای به گونه دیگر منقل کنید.
    • برای داشتن صورت پرتر، می‌توانید به آرامی گونه‌های خود را به سمت بیرون بکشید و هر روز به مدت ۲ تا ۳ دقیقه آنها را نیشگون بگیرید. این کار جریان خون را به سمت گونه ها افزایش می دهد و صورت شما پرتر می شود. همچنین می توانید قبل از یوگا از چند قطره روغن برای ماساژ استفاده کنید.

مکمل های پیشنهادی فوراور برای پر شدن و چاقی صورت

  1. نیچرمین
  2. دیلی
  3. رویال ژلی
  4. بی پولن
  5. اولترا
  6. اچ آ

شما عزیزان میتوانید برای تهیه و مشاهده قیمت هر محصول این پکیج روی اسم هر محصول کلیک کرده و وارد صفحه محصول آن شوید. علاوه بر این، نحوه مصرف هر محصول در تصویر زیر قابل مشاهده است.

پر شدن صورت

نظر خودتان را بنویسد