بسته سلامت یائسگی

یائسگی (بند آمدن قاعدگی) | Forever menopause

یائسگی زمانی است که فرد، 12 ماه متوالی را بدون سیکل قاعدگی پشت سر گذاشته باشد. این اتفاق، بخشی طبیعی از پیری است و پایان سال های باروری شما را نشان می دهد

 

مشاوره رایگان

 

ضمانت اصالت کالا و تاریخ انقضا

 

ارسال رایگان (بالای ۸۰۰،۰۰۰ تومان)

 

تحویل فوری

این کالا تمام شده

کد محصول= ۱۰۲۶


درمان یائسگی

یائسگی چیست؟

یائسگی زمانی است که فرد، 12 ماه متوالی را بدون سیکل قاعدگی پشت سر گذاشته باشد. این اتفاق، بخشی طبیعی از پیری است و پایان سال های باروری شما را نشان می دهد. یائسگی ممکن است در 40 تا 50 سالگی اتفاق بیفتد اما میانگین سنی آن 51 تا 55 است.

در یک تا دو سال آخر یائسگی، کاهش استروژن تسریع یافته و در این مرحله، بسیاری از افراد، علائم یائسگی را تجربه کنند اما شما در این مدت، می توانید باردار شوید. نکته قابل توجه در این است که یائسگی یک مشکل نیست و برخی آن را به عنوان زمان رهایی تجربه می کنند. با این حال، تغییرات هورمونی و سایر عوامل دخیل، می تواند باعث ناراحتی شما شود.


علائم یائسگی

نشانه های یائسگی

در حوالی زمان یائسگی، بسیاری از زنان علائم فیزیکی مانند گرگرفتگی، تعریق شبانه، کاهش میل جنسی را تجربه می کنند. همچنین، این امر می تواند منجر به اضطراب و تغییر در خلق و خو شود. این علائم، ممکن است قبل از پایان قاعدگی شروع شود و و چندین سال ادامه داشته باشد. حفظ یک رژیم غذایی سالم و ورزش منظم می تواند به فرد کمک کند تا احساس بهتری داشته باشد و سلامت کلی خود را در دراز مدت افزایش دهد.

علاوه بر علائم گفته شده که نشانه های بارز یائسگی می باشند، در ادامه به موارد بیشتر می پردازیم:

  • ضربان قلب
  • پوکی استخوان
  • افزایش وزن
  • حساسیت سینه
  • مشکل در خواب
  • درد مفاصل و عضلات
  • ریزش یا نازک شدن مو
  • مشکل در تمرکز یا ضعف حافظه
  • خشکی پوست، چشم و دهان
  • تغییرات عاطفی (تحریک پذیری، نوسانات خلقی یا افسردگی خفیف)
  • پریودهای نامنظم یا پریودهای سنگین تر یا سبک تر از حد معمول

اگر مطمئن نیستید که علائم شما مربوط به یائسگی یا بیماری دیگری است، به پزشک متخصص مراجعه کنید.


چه مدت علائم یائسگی داریم؟

شما می توانید علائم یائسگی را تا 10 سال داشته باشید اما اکثر افراد علائم یائسگی را برای کمتر از پنج سال تجربه می کنند.


چرا یائسگی اتفاق می افتد؟

بازه زمان یائسگی

با افزایش سن، چرخه تولید مثل شما شروع به کند شدن می کند و متوقف می شود. این چرخه از زمان بلوغ به طور مداوم کار می کند و با نزدیک شدن به یائسگی، تخمدان های شما استروژن کمتری تولید می کند. در این صورت، تغییرات فیزیکی نیز می تواند رخ دهد؛ زیرا بدن شما با سطوح مختلف هورمون ها سازگار می شود. علائمی که در هر مرحله از یائسگی تجربه می کنید، شامل پری یائسگی، یائسگی و پس از یائسگی نام دارد که همه بخشی از سازگاری بدن شما با این تغییرات است.


چگونه بفهمم در دوران یائسگی هستیم؟

وقتی 12 ماه متوالی را بدون قاعدگی سپری کنید، متوجه خواهید شد که زمان یائسگی رسیده است. در صورت داشتن هر نوع خونریزی پس از یائسگی به پزشک خود مراجعه کنید؛ زیرا خونریزی پس از یائسگی می تواند نشانه ای از یک مشکل جدی برای سلامتی باشد.


درمان های غیر هورمونی برای یائسگی

سن یائسگی

هورمون درمانی یک روش بسیار موثر برای تسکین علائم یائسگی است اما درمان کاملی برای همه افراد نیست. درمان های غیر هورمونی، شامل تغییر در رژیم غذایی و سبک زندگی شما می شود. این درمان‌ها اغلب گزینه‌ خوبی برای افرادی است که تحت شرایط خاصی هستند.

گاهی اوقات، تغییر رژیم غذایی می تواند به کاهش علائم یائسگی کمک کند. محدود کردن مقدار کافئین روزانه و کاهش مصرف غذاهای تند می تواند گرگرفتگی شما را کاهش دهد. همچنین، می توانید غذاهای حاوی استروژن گیاهی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. البته توجه داشته باشید که استروژن گیاهی جایگزین استروژنی نیست که بدن شما قبل از یائسگی می سازد.

بهبود علائم یائسگی با محصولات فوراور

ژل رویال فوراور

ویتولایز بانوان

فوراور جین چیا

نیچرمین فوراور

فوراور فیلدز آو گرینز

نوشیدنی ژل خالص آلوئه ورا


شما عزیزان میتوانید برای تهیه و مشاهده قیمت هر محصول این پکیج روی اسم هر محصول کلیک کرده و وارد صفحه محصول آن شوید. علاوه بر این، نحوه مصرف هر محصول در تصویر زیر قابل مشاهده است.

نحوه مصرف بسته سلامت یائسگی

نظر خودتان را بنویسد