آرشیو وبلاگ

همه چیز درباره محصولات فوراور: محصولات فوراور ساخت کدام کشور است؟

همه چیز درباره محصولات فوراور: محصولات فوراور ساخت کدام کشور است؟

انتخاب برند مناسب برای محصولات مراقبت از پوست، مکمل‌های غذایی و محصولات آرایشی و بهداشتی همیشه اهمیت ویژه ای داشته است. گروهی از مشتریان بیشتر از اینکه قیمت را معیار انتخاب قرار دهند، به برند و کیفیت محصول دقت می‌کنند. محصولات فوراور از جمله تولیدات طبیعی است که طرفداران زیادی در ایران و سایر نقاط دنیا دارد. اگر می‌خواهید بدانید این برند در کدام کشور قرار دارد و چه محصولاتی را تولید می‌کند، با ما همراه باشید.

معرفی محصولات فوراور

محصولات فوراور ساخت کدام کشور است؟

فوراورلیوینگ امریکا (Forever living) یکی از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده محصولات طبیعی از قبیل مراقبت‌های پوست، مکمل‌های غذایی، محصولات تناسب اندام، نوشیدنی‌ها، روغن‌های گیاهی، مراقبت‌های شخصی و .... بر پایه ژل خالص گیاه آلوئه ورا و عسل است. به طوری که گفته شده این شرکت در محصولاتش از 97.5 درصد آلوئه‌ورا استفاده می‌کند که این بیشترین مقدار استفاده از یک گیاه پرخاصیت در تولیدات مواد بهداشتی و آرایشی است. خوب است بدانید که آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت و متخصصان زیبایی و سلامتی متعددی روی تولیدات این شرکت نظارت دارند.

شرکت فوراور مزارع اختصاصی برای کشت آلوئه‌ورا را در اختیار دارد تا کاشت و پرورش این گیاه مستقیما زیر نظر این برند انجام شود. از سوی دیگر، تهیه فرآورده از ژله گیاه آلوئه‌ورا هم در آزمایشگاه‌های همین کمپانی صورت می‌گیرد.

از سوی دیگر تولید نوشیدنی و مکمل‌های غذایی از مواد طبیعی و ارگانیک هم یکی دیگر از کارکردهای این شرکت است. به طور کلی فوراور در دنیا به عنوان یک برند با محصولات گیاهی و سالم شناخته شده است که محصولات آن به بسیاری از کشورهای جهان صادر می‌شود.

رضایت از محصولات فوراور

میزان رضایت از محصولات یک برند معمولا با تعداد مشتریان آن مشخص می‌شود. برای مثال همه دنیا با نام برند «اپل» آشنایی دارند و در هر کشوری که بروید محصولات این برند مشتریان زیادی دارد. در مورد کمپانی فوراور نیز همین موضوع صادق است؛ طبق گفته مدیران شرکت فوراور، محصولات این برند توسط میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا خریداری می‌شود.

این شرکت در بیش از 160 کشور دنیا شعبه‌هایی را دارد که توسط شبکه مالکان Forever Business پشتیبانی می‌شوند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید آلوئه‌ورا مورد استفاده برای تولید این محصولات در جمهوری دومینیکن و ایالت تگزاس کشت می‌شود. محصولات این برند هم به تمامی کشورهای اروپایی، کشورهای آسیای شرقی، امارات، ترکیه، آفریقای جنوبی، کانادا، مکزیک، برزیل و .... صادر شده و مصرف کنندگان بسیاری در سراسر این کره خاکی دارد.

در ایران هم چندین نمایندگی شرکت فوراور فعالیت دارد که محصولات را به طور مستقیم از این شرکت دریافت می‌کنند و به دست مشتریان می‌رسانند.

طبق اظهارات بسیاری مشتریان این محصولات، استفاده از تولیدات این برند، وابستگی خاصی در شما ایجاد می‌کند. کیفیت و مرغوبیت محصولات آنقدر بالاست که دیگر علاقه‌ای به استفاده از سایر محصولات مراقبتی و بهداشتی ندارید. این شرکت سالانه بیش از 3.6 میلیون دلار فروش دارد.

تاریخچه محصولات فوراور: محصولات فوراور ساخت کدام کشور است؟

همانطور که اشاره کردیم شرکت Forever Living Products در سال 1978 توسط «رکس مورگان» تأسیس شده و دفتر مرکزی آن در ایالت آریزونا قرار دارد. این کمپانی چند میلیارد دلاری در ردیف بهترین شرکت‌های تولیدکننده محصولات زیبایی و سلامتی در دنیا جای دارد.

محصولات فوراور خوبه؟

در مورد کیفیت و خوب بودن محصولات گفتن این حرف که مشتریانش حاضر به استفاده از محصولات دیگری نیستند، لازم است. اگرچه همه تولیدات این برند قیمت بالایی دارند، اما در مقایسه با کیفیت و تاثیر مثبتی که به جا می‌گذارند، مقرون به صرفه هستند. به طور کلی محصولات این برند شامل نوشیدنی‌های خالص آلوئه ورا، محصولات زنبور عسل، محصولات کنترل وزن، مراقبت پوست و مراقبت‌های شخصی و سایر محصولات آرایشی و بهداشتی است.

فوراور در زمینه تولید همه این محصولات موفق بوده و به خوبی توانسته است رضایت مشتریانش را جلب کند. حالا 40 سال از فعالیت این برند می‌گذرد و کیفیت آن‌ها مثال زدنی است. در تولید این محصولات از هیچ ماده افزودنی مضر و گلوتنی استفاده نمی‌شود.

همانطور که گفتیم این شرکت به طور مستقیم از محصولات زیر کشت خودش استفاده می‌کند. این محصولات گواهینامه شورای علمی بین المللی آلوئه ورا (IASC) را نیز کسب کرده‌اند.

نظرات در مورد محصولات فوراور

بررسی نظرات مصرف کنندگان درباره محصولات فوراور

دیدگاه‌ها و نظرات زیادی توسط طرفداران و مشتریان تولیدات برند فوراور در سایت‌های نمایندگی و سایت این برند ثبت شده است. ممکن است در بین جمع زیادی از دیدگاه‌ها، تعداد معدودی از خریدشان ناراضی و یا به دلیل استفاده نادرست و کوتاه مدت نتیجه دلخواهشان را نگرفته باشند، اما اگر قرار باشد به طور کلی به نظرات در مورد محصولات فوراور نگاهی بیندازیم، دید زیباتری نسبت به این کمپانی پیدا می‌کنیم:

از مهم‌ترین نظراتی که در سایت رسمی foreverliving.com ثبت شده است، می‌توان به تاثیرشگفت‌انگیز این محصولات اشاره کنیم. برخی از نظرات ثبت شده در رابطه با محصولات این کمپانی در ادامه آورده شده است:

  • من لوسیون‌های زیادی را امتحان کرده‌ام که به دلیل آلرژی شدید پوست، هیچ اثری از آن‌ها ندیدم. اما وقتی از ژل مرطوب‌کننده آلوئه‌ورا فوراور استفاده می‌کنم، تاثیر آن روی آفتاب سوختگی و نیش پشه بی‌نظیر بوده است. این محصول بی‌نظیر و عالی است و از مدیران آن می‌خواهم محصولات پوستی دیگری هم بدون عطر برای افرادی مثل من بسازد.
  • من از 10 سال پیش تا به حال، روزانه 2 بار نوشیدنی آلوئه ورا فوراور را می‌نوشم که تاثیر زیادی روی پوستم داشته است. همینطور انرژی روزانه‌ام را افزایش داده و احساس شادابی و سلامتی می‌کنم.
  • اگر لب‌های ترک خورده دارید، لیپس فوراور را به شما پیشنهاد می‌دهم؛ البته که فقط برای رفع خشکی لب کاربرد ندارد و می‌توانید از آن برای بهبود خراش‌های کوچک روی پوست، جای سوختگی و نیش حشرات هم استفاده کنید.
  • زمانی که از مکمل ترم فوراور استفاده می‌کنم، بیشتر روی کاهش چربی بدنم تاثیر می‌گذارد. البته باید آن را 2 بار در روز مصرف کنید و همزمان با آن، ورزش و تغذیه مناسب هم داشته باشید.

معرفی شرکت فوراور لیوینگ امریکا

تاریخچه محصولات فوراور

این شرکت در در سال ۱۹۷۸ میلادی در اسکاتسدیل ایالت آریزونا (آمریکا) تاسیس شد. مهم‌ترین دلیل شهرت برند فوراور بخاطر استفاده از آلوئه‌ورا و عسل برای تولید محصولاتش است. رکس مورگان موسس این کمپانی هدف خود را از راه‌اندازی این برند، تولید محصولات سلامتی و زیبایی با استفاده از مواد ارگانیک عنوان کرده است.

هیچ کدام از محصولات این برند از گذشته تا به حال روی نمونه‌های حیوانی تست نشده است. به دلیل کیفیت بالا و بررسی‌های انجام شده در آزمایشگاه محصولات فوراور، روی نمونه‌های انسانی تست شده و سپس وارد بازار جهانی شده است.

برای خرید محصولات فوراور اینجا کلیک کنید.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه