آرشیو وبلاگ

بهترین خمیردندان دنیا

بهترین خمیردندان دنیا

خمیردندان فوراور، بهترین خمیردندان دنیا

به گفته مصرف کنندگان خمیردندان فوراور، این محصول بهترین خمیردندان دنیا می باشد؛ تنها کافی است عبارت «بهترین خمیردندان دنیا» را سرچ کنید تا از صحت این موضوع مطمئن شوید. عوامل متعددی در انتخاب بهترین خمیردندان دخیل هستند؛ به کارگیری مواد اولیه کاملا گیاهی و ارگانیک در ترکیبات این محصول، عدم وجود فلوراید در آن، قدرت سفیدکنندگی بالا، بدون آسیب زدن به دندان و ... از جمله دلایل انتخاب خمیردندان فوراور به عنوان بهترین نمونه موجود از این محصول می باشد.

 

 

بهترین خمیردندان دنیا کدام است؟

شرکت ها و برندهای تجاری متعدد، انواع مختلفی از خمیردندان را تولید و روانه بازار نموده اند. در این میان، پیدا کردن و شناخت بهترین خمیردندان نیازمند صرف زمان و هزینه نسبتا زیادی بوده و به راحتی امکان پذیر نمی باشد. یکی از ساده ترین راه ها برای تشخیص این نکته، بررسی مواد تشکیل دهنده خمیردندان است. خمیردندان فوراور با استفاده از ژل خالص گیاه آلوئه ورا تولید شده است. این محصول کاملا فاقد فلوراید بوده و بدون ساییدگی دندان ها، آن ها را سفید و درخشان می کند.

فواید خمیردندان فوراور

همه ما دوست داریم دهانی خوشبو با دندان های سفید و تمیز داشته باشیم و از آن لذت می بریم. استفاده از یک خمیردندان مرغوب و باکیفیت اولین گام در راستای دستیابی به این هدف مهم است. پیش از این به طور خلاصه به معرفی خمیردندان فوراور و مواد به کار رفته در ترکیبات آن پرداخته ایم. گفتیم که این محصول برگرفته از ژل خالص آلوئه ورا می باشد. بسیاری از افراد به اشتباه تصور می کنند آلوئه ورا تنها در تقویت و بهبود پوست و مو موثر می باشد؛ این در حالی است که طی چند دهه اخیر، خواص متعددی از این گیاه اعجاب آور کشف شده است که موجب ایجاد کارکردی چندگانه برای آن شده است. سفید و درخشان کردن دندان ها از جمله نتایج استفاده از خمیردندان فوراور، به عنوان بهترین خمیردندان دنیا می باشد. فرمولاسیون این محصول به گونه ای است که برای تمامی اعضای خانواده با سنین مختلف قابل استفاده بوده و هیچ گونه محدودیتی برای استفاده از آن وجود ندارد.

خمیردندان فوراور کاملا خوراکی بوده و در صورت بلعیدن آن مشکلی برای سیستم گوارشی شما رخ نخواهد داد. علاوه بر این، این محصول کاملا فاقد محصولات جنبی حیوانی می باشد؛ این نکته موجب شده است تا از این محصول به عنوان گزینه ای مناسب جهت استفاده گیاهخواران یاد شود.

پس از مسواک زدن دندان ها با خمیردندان فوراور، طعم نعنا و قرص نعنا کاملا واضح در دهان شما محسوس خواهد بود. این عصاره باعث خنک شدن دهان شما شده و رایحه ای خوش به آن می بخشد. در نتیجه، از بوی بد دهان جلوگیری می شود.

خمیردندان فوراور، بهترین خمیردندان دنیا

بسیاری از افراد دندان های حساسی دارند و به همین علت در زمان مسواک زدن یا حتی خوردن برخی مواد غذایی، درد کمی را در دندان خود حس می کنند. این خمیردندان از ترکیب آلوئه ورا مستحکم و موم استفاده نموده است تا در رفع این درد موثر بوده و به سلامت و رعایت بهداشت دهان و دندان شما کمک نماید. با استفاده از این محصول، لثه ها و پوشش دهان اندکی نرم تر شده و دردی که گاها در زمان مسواک زدن حس می شود را به طور کاملا محسوس کاهش می دهد.

مجموعه این دلایل به علاوه حس تازگی که کاملا محسوس می باشد، خمیردندان سفیدکننده فوراور را به مرغوب ترین و بی ضررترین خمیردندان دنیا تبدیل نموده است.


همچنین بخوانید: بهترین مولتی ویتامین برای رشد قد کودکان


خمیردندان بدون فلوراید فوراور

اگرچه وجود فلوراید در خمیردندان ها مزایا و نتایج مثبت فراوانی به دنبال دارد، با این حال این ماده باید حتما به میزان کنترل شده مورد استفاده قرار بگیرد. در غیر این صورت می تواند نتایج نامطلوبی را به دنبال داشته باشد. حتی در برخی از موارد بروز مشکلات جدی در دستگاه گوارش، مغز، استخوان ها، کلیه و ... می تواند نتیجه استفاده بیش از حد از محصولات حاوی فلوراید باشد! همان طور که می دانید، خمیردندان فوراور فاقد فلوراید می باشد؛ همین نکته فواید بسیاری برای این محصول به ارمغان آورده است. بافت و ترکیبات این خمیردندان به گونه ای است که بر خلاف بسیاری از نمونه های مشابه موجود در بازار، هنگام استفاده از آن دهان و لثه های شما دچار درد و سوزش نمی شود؛ از این رو برای دندان و لثه مفید بوده و انتخابی مناسب در راستای ارتقای سطح سلامت و بهداشت دهان و دندان به شمار می رود.

خمیردندان بدون فلوراید فوراور

در ترکیبات اغلب این محصولات، جوش شیرین یا پراکسید به کار رفته است که می تواند به مینای دندان آسیب زده و نتایجی از قبیل زردی دندان، حساس شدن آن و تحلیل لثه را به دنبال داشته باشد. این در حالی است که خمیردندان فوراور حاوی طعم مطلوب و عصاره نعنا می باشد که به آن خاصیت ضدالتهابی بخشیده و از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری می کند. به همین علت است که خمیردندان فوراور به عنوان بهترین خمیردندان دنیا شناخته شده است.

انواع خمیردندان

به طور کلی خمیردندان ها به سه دسته تقسیم می شوند:

  1. مخصوص دندان یا لثه های حساس
  2. سفیدکننده معمولی، فرمول پرتو آبی، زغالی، خمیردندان جرمگیر و ضدپوسیدگی
  3. خمیردندان حاوی فلوراید

خمیردندان مخصوص دندان های حساس

بهترین انتخاب برای گروه های حساس و کسانی که دندان آن ها به سرعت نسبت به مواد غذایی مختلف از خود واکنش نشان می دهد، خمیردندان های حاوی پتاسیم نیترات، استرانسیوم استات و استرانسیوم کلراید می باشد. وجود این مواد در خمیردندان به درد دندان های حساس پایان می بخشد.

خمیردندان سفیدکننده

خمیردندان های سفیدکننده انواع لکه هایی که به دلایل مختلف اعم از کشیدن سیگار، نوشیدن چای و قهوه و ... روی سطح خارجی دندان ایجاد شده باشند را از بین برده و به آن ظاهری سفید و زیبا می بخشد. نوع عملکرد این خمیردندان ها اغلب ناشی از وجود مقادیری مواد سفیدکننده همانند اکسیژن پراکسید در کنار ذرات ریز ساینده می باشد تا با از بین بردن سطح رویی دندان و رسیدن به لایه های زیرین، ظاهر سفید و زیبای دندان را باز یابد. با توجه به این نکته، استفاده مداوم و دراز مدت از این نوع خمیردندان ها می تواند به مینای دندان آسیب زده و درخشندگی دندان ها را از بین ببرد.

خمیردندان های زغالی

مدتی نه چندان طولانی است که این خمیردندان ها شهرت خاصی پیدا کرده و جایگاه ویژه ای برای خود نزد مصرف کنندگان ایجاد کرده اند. اصلی ترین ماده تشکیل دهنده این اقلام، کربن می باشد. این ماده همانند سایر مواد سفیدکننده دندان، خاصیت سایندگی داشته و از این طریق به سفید کردن دندان ها می پردازد. به همین علت این محصولات نیز انتخاب مناسبی برای استفاده روزانه به شمار نمی روند.

خمیردندان حاوی فلوراید

به طور معمول خمیردندان های حاوی فلوراید باید استانداردی در حدود 1300 تا 1500 ppm را رعایت کنند. در غیر این صورت، فلوراید موجود در خمیردندان بیش از حد مجاز بوده و می تواند باعث آسیب دیدن دندان ها شود.

بهترین خمیردندان سفیدکننده، بدون فلوراید

خمیردندان فوراور، محصولی منحصر به فرد است که مجموعه ای از ویژگی های مثبت هر یک از انواع خمیردندان را در کنار هم گردآوری نموده و بدون وارد نمودن کوچکترین آسیب به مینای دندان، دندان های شما را سفید و درخشان می کند. این محصول حاوی ژل آلوئه ورا خالص می باشد که به آن خاصیت سفیدکنندگی بالایی بخشیده است. همچنین بافت خمیردندان ژله ای فوراور بسیار نرم و سبک می باشد؛ به همین علت به راحتی روی سطح دندان ها پخش شده و مسواک زدن را برای شما ساده تر می نماید.

ژل دندان فوراور، بهترین خمیردندان سفیدکننده

خطرات مصرف زیاد فلوراید

طبق بررسی محققان، مصرف زیاد فلوراید می تواند مسمومیت افراد را به دنبال داشته باشد. تهوع، استفراغ و دردهای شکمی از جمله نتایج زیاده روی در مصرف این ماده هستند.همچنین مصرف طولانی مدت این ماده می تواند باعث بروز «فلوئوروزیس» شود. به طور کلی این عارضه به دو شکل دندانی و اسکلتی بروز می کند. فلوئوروزیس دندانی به لکه های قهوه ای و سوراخ هایی گفته می شود که روی دندان کودکان و پیش از تخریب دندان های دائم اولیه ایجاد می شود.فلوئوروزیس اسکلتی نیز با درد و سفت شدن مفاصل به شکلی خفیف آغاز شده و در مراحل بعدی می تواند بسیار شدید و خطرآفرین باشد.


این مقاله را هم بخوانید: کیفیت محصولات فوراور


چگونه خمیردندان موجب رفع بوی بد دهان می شود؟

بوی بد دهان دلایل مختلفی می تواند داشته باشد؛ بیماری های کلیه، مشکلات کبدی، سالم نبودن دهان و دندان و ... از جمله دلایلی هستند که این مشکل را برای افراد مختلف به وجود می آورند. حدود 90% از افرادی که با چنین مشکلی رو به رو هستند، با بهبود و اصلاح بهداشت دهان و دندان خود می توانند بوی بد دهانشان را از بین ببرند.

در بسیاری از مواقع، وجود باکتری ها و جرم های روی دندان و زبان و یا حتی خرده های غذای باقی مانده در لا به لای دندان ها می تواند عاملی برای ایجاد بوی بد دهان باشد. بافت ژله ای این خمیردندان موجب شده است تا به راحتی در تمام سطح دندان پخش شده و بتواند تمام این ذرات را از روی دندان پاک نماید. توجه داشته باشید که ممکن است این ذرات به زیر لثه و داخل بافت آن نفوذ کنند. اگرچه در چنین شرایطی استفاده از بهترین خمیردندان دنیا در تسریع روند بهبود بی تاثیر نیست، با این حال به تنهایی کارساز نبوده و حتما باید به پزشک مراجعه نمایید. استفاده همزمان از خمیردندان مناسب و خدمات دندانپزشکی لیزری شما را در دستیابی هر چه سریع تر به دندان هایی سفید و درخشان و دهانی خوشبو و بدون بوی نامطبوع همراهی می کند.

خواص ژل دندان فوراور

خمیردندان ژله ای فوراور فاقد هرگونه ماده ساینده است. این محصول بیشتر از این که یک خمیردندان خوب باشد، یک ژل تمیزکننده دهان است که قابلیت خوراکی داشته و تماما بر پایه مواد گیاهی و ارگانیک تولید شده است. جلوگیری از درد و حساسیت های فصلی دندانی، ضدپوسیدگی، جرمگیری دندان، ضدعفونی کننده کامل دهان و دندان، بهبود خونریزی لثه، رفع بوی بد دهان، رفع آفت و زخم های دهانی، سفیدکننده دندان ها و ... از جمله دیگر خواص ژل دندان فوراور، به عنوان بهترین خمیردندان دنیا هستند.

رفع آفت و زخم های دهانی

آفت دهان و زبان به زخم های کوچک، سطحی و خوشخیمی گفته می شود که در بافت نرم داخل دهان یا لب ها، زیر زبان و روی غشاء ایجاد شده باشد. این عارضه بر اثر عوامل مختلفی می توانند ایجاد شود. اصلی ترین این عوامل، فعال شدن ویروس عفونی هرپس و آسیب سیستم دفاعی بدن به غشای مخاطی می باشد. همزمان با کاهش شدید ویتامین های A، E و C زمینه ایجاد این ویروس عفونی فراهم شده و می تواند به ایجاد آفت و زخم های دهانی منجر شود. رعایت بهداشت دهان و دندان با استفاده از خمیردندان مناسب در کنار مصرف مواد غذایی غنی از انواع ویتامین، در رفع آفت و زخم های دهانی موثر می باشد.

خمیردندان گیاهی

بخش بزرگی از خمیردندان های موجود در بازار با استفاده از مواد شیمیایی و صنعتی تولید شده اند. چه بهتر است که برای مصرف روزمره خود از خمیردندان هایی استفاده کنیم که بر پایه مواد گیاهی و ارگانیک تولید شده و فاقد هر گونه ماده شیمیایی باشند. در خمیردندان فوراور، دو ماده گیاهی به عنوان اصلی ترین ترکیبات آن به کار رفته است؛ ژل خالص آلوئه ورا و موم عسل طبیعی.

خمیردندان گیاهی فوراور


این مقاله را هم بخوانید: خواص عسل طبیعی


خصوصیت خمیردندان فوراور

علاوه بر موارد ذکر شده، این محصول خواص و کاربردهای دیگری نیز دارد که به آن عملکردی چندگانه بخشیده است. برخی از اصلی ترین کاربردها و خصوصیات خمیردندان فوراور به عنوان بهترین خمیردندان دنیا به شرح زیر است:

  1. رفع بوی بد دهان | روزانه دندان های خود را با آن مسواک بزنید.
  2. سفیدکننده دندان ها | با مصرف منظم این محصول، سفیدی و درخشندگی دندان هایتان باز می گردد.
  3. کمک به افراد سیگاری | مقداری از این خمیردندان را روی لب ها قرار دهید.
  4. بهبود زخم های دهان | مقدار مناسبی از خمیردندان فوراور را روی محل آسیب دیده قرار دهید.
  5. کمک به بهبود سرفه | کمی از آن را ببلعید.
  6. جلوگیری از خونریزی لثه | به طور منظم دهان خود را با این خمیردندان بشویید.
  7. رفع جوش | کمی از این خمیردندان روی جوش ها قرار دهید.
  8. رفع سردرد | مقداری از آن را روی پیشانی بمالید.
  9. بهبودسرماخوردگی | این خمیردندان ژله ای را با آب داغ مخلوط کرده و استنشاق کنید.
  10. بهبود سوختگی و زخم های پوستی | در زمان سوختگی سریعا مقداری از آن را روی پوست آسیب دیده قرار دهید.
  11. درمان گزیدگی حشرات | کمی از خمیردندان فوراور را روی محل گزیدگی قرار دهید.
  12. رفع خشکی، تیرگی، ترک و زخم های پا | کمی از این ژل را روی پا بمالید.
  13. رفع ترک و خشکی پاشنه پا | کمی از آن را روی پاشنه پا بزنید تا شاهد تغییرات آن باشید.
  14. کمک به بهبود عارضه های پوستی | به بهبود مسائلی همانند عفونت های قارچی کمک می کند.
  15. کمک به تسکین درد سوراخ دندان | کمی از آن را روی محل درد قرار دهید.
  16. مناسب جهت شست و شو صورت | به طور منظم مصرف شود.
  17. کمک به درمان زخم ها | مقداری از این ژل را روی زخم قرار دهید.
  18. کمک به درمان بواسیر | به صورت خارجی استعمال شود.
  19. تسکین گلودرد | کمی از خمیردندان فوراور را با آب گرم مخلوط و قرقره کنید.

خرید خمیردندان فوراور با بهترین قیمت

در این مطلب تلاش نمودیم تا به طور کامل به معرفی خمیردندان فوراور بپردازیم و دلایل خود را برای انتخاب آن به عنوان بهترین خمیردندان دنیا مورد بررسی قرار دهیم. این محصول فوق العاده حاوی 130 گرم ژل خالص می باشد.

جهت مشاهده مشخصات و خرید خمیردندان ژله ای فوراور اینجا کلیک کنید.

جهت تهیه این محصول باکیفیت و طبیعی تنها کافی است که از طریق فروشگاه اینترنتی فوراور کالا نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید. این مجموعه نماینده رسمی کمپانی بزرگ فوراور لیوینگ آمریکا در ایران است که به طور مستقیم سفارشات شما را از تولیدکننده اصلی دریافت نموده و به دست مصرف کننده نهایی می رساند. به این ترتیب فرایند ارسال و تحویل سفارشات کوتاه تر شده و با حذف واسطه ها از هزینه نهایی کاسته می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه

نظرات 2

avatar
سلام، این خمیردندان رو موجود دارید؟
۱۴۰۰/۶/۳
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام و درود، بله این محصول در فوراور کالا موجود هست. از طریق لینک زیر میتونید نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید.
https://www.foreverkala.com/forever-bright-tooth-gel

avatar
من استفاده کردم خیلی محصول خوبیه
۱۴۰۰/۹/۱۳