مکمل ترک سیگار فوراور

اعتیاد به نیکوتین (ترک سیگار، قلیان و مواد مخدر) | Forever Quit Smoking

آیا اطرافیان شما از بوی سیگار خسته شده اند؟ آیا شما هم مایل به ترک سیگار هستید اما توانایی کافی برای مقابله با آن را ندارید؟ نگران نباشید، مکمل های فوراور کنار شما هستند تا برای همیشه اعتیاد به نیکوتین را از بین ببرید.

 

مشاوره رایگان

 

ضمانت اصالت کالا و تاریخ انقضا

 

ارسال رایگان (بالای ۸۰۰،۰۰۰ تومان)

 

تحویل فوری

این کالا تمام شده

کد محصول: ۱۰۳۲


سیگار و اثرات مخرب

سیگار و اثرات مخرب

سیگار یک استوانه کاغذی می باشد که درون آن با توتون های گیاهی پر شده است و ته آن فیلتر هوا دارد. با مکش هوا از انتهای فیلتر، دود حاصل از سوختن توتون وارد ریه ها شده و توسط بازدم از آن خارج می شود. به گفته افراد سیگاری، کشیدن آن باعث آرامش خاطر می شود که دلیل آن، وجود ماده شیمیایی در سیگار به نام نیکوتین است.

سیگار می تواند کیفیت زندگی هرکسی را تحت تاثیر قرار دهد به طوری که فرد را به خود وابسته کند و در این زمان است که شخص سیگاری خلا های احساسی خود را توسط دود کردن سیگار پر می کند. سیگار علاوه بر تاثیری که بر ارگان های داخلی بدن از جمله قلب، ریه و حتی میزان غلظت خون می گذارد، در ظاهر شخص سیگاری نیز اثر گذار خواهد بود.

معمولا افرادی که به سیگار و نیکوتین معتاد هستند، پوستشان کدری بوده و زیر چشم و لب های تیره ای دارند. پوست این اشخاص معمولا دچار پیری زودرس می شود و در موارد نادرتر، خطرات شدیدتری حیات این افراد را تهدید می کند. به طور کلی آسیب های ناشی از سیگار شامل:

  • ریزش مو
  • شل و افتادگی پوست
  • ضعیف شدن ناخن ها
  • از بین رفتن درخشش پوست
  • گود افتادگی و سیاهی زیرچشم
  • ابتلا به انواع بیماری های لثه و دندان

آیا می توان به راحتی سیگار را ترک کرد؟

ترک سیگار

ماده ای که درون سیگار وجود دارد و فرد را وابسته خود می کند، نیکوتین نامیده می شود. نیکوتین به طور طبیعی در مغز ترشح می شود و عامل انتقال پیام های عصبی است. زمانی که نیکوتین توسط محرک خارجی تامین می شود، مغز ترشح این ماده را متوقف می کند و پیام های عصبی میان نورون ها توسط نیکوتین حاصل از سیگار منتقل می شود. در صورتی که سیگار ترک شود و مغز نیز این ماده را به خودی خود ترشح نکند سیستم عصبی دچار اختلال می شود تا زمانی که این ماده به طور طبیعی در بدن به طور مجدد ترشح شود.

نیکوتین

در این زمان فرد سیگاری علائمی مانند بدن درد، عصبانیت و حواس پرتی را تجربه خواهد کرد که در اصطلاح به این حالت نسخ می گویند. به همین دلیل ترک سیگار کاری نسبتا سخت است که نیاز به اراده قوی دارد. برای ترک سیگار، اولین قدم بررسی عادت های غلط و ایجاد یک برنامه شخصی مناسب با شرایط فرد سیگاری است که در ادامه یک برنامه کلی ارائه می دهیم.


برنامه شخصی برای ترک سیگار

برنامه ترک سیگار

ترک سیگار نیاز به برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت دارد که دلیل برنامه ریزی بلند مدت آن، جلوگیری از بازگشت به مصرف مجدد آن است. اگر شما یک فرد سیگاری هستید و قصد ترک آن را دارید، متناسب با شرایطی خود سوال های زیر را از خود بپرسید:

  • چه زمان هایی مایل به کشیدن سیگار هستید و به آن فکر می کنید؟
  • میزان وابستگی شما به استعمال سیگار چقدر است؟ (یک پاکت در روز یا بیشتر)
  • آیا تمایل شما به مصرف سیگار بعد از وعده های غذایی و نوشیدنی ها بیشتر است؟
  • آیا هنگام استرس و شرایط بد روحی تمایل به استعمال سیگار دارید؟

بعد از پاسخ و تمامی سوالات بالا طبق برنامه زیر، مراحل را پیش ببرید:

1.تاریخ شروع ترک را از همین حالا که این مطلب را می خوانید شروع کنید.

بهانه این که از شنبه شروع می کنید را رها کنید. از همین حالا شروع کنید و مصرف سیگار را کنار بگذارید.

2.به خانواده و دوستان خود بگویید که قصد ترک سیگار را دارید.

اگر دوستان و اطرافیان شما از قصدتان آگاه باشند، قطعا بهتر می توانند شما را در این راه یاری دهند. شما می توانید از دوست دیگر خود که قصد ترک سیگار را دارد، بخواهید که با شما همراه شود.

3.برای 3 ماه آینده برنامه داشته باشید.

پیش بینی درست و واضح از 3 ماه آینده خود داشته باشید؛ زیرا اکثر افراد طی 3 ماه اول مجددا به سمت سیگار می روند. اگر برنامه ریزی درست و ثابتی برای 3 ماه اول نداشته باشید ممکن است نتیجه لازم را نگیرید.

4.سیگار را از خود دور نگه دارید.

متاسفانه سیگار به وفور یافت می شود و همیشه در دسترس است. شما برای کمک به خود سعی کنید سیگار، قلیان و هر وسیله دیگر را از خانه، ماشین و محل کار خود دور نگه دارید.

5.از روانشناس کمک بگیرید

پزشک روانشناس معمولا برای ترک نیکوتین دارو هایی تجویز می کند اما اگر به پزشک مراجعه نمی کنید، می توانید از پاستیل و آدامس های نیکوتین دار استفاده کنید.


کمک به ترک سیگار با محصولات فوراور

·ویتامین سی و جو دو سر فوراور

ویتامین سی برای بهبود سیستم ایمنی بدن عنصر مهمی به شمار می رود و عملکردی مشابه آنتی اکسیدان دارد. قرص ویتامین سی فوراور یک منبع غنی است که ویتامین حیاتی بدن شما را تامین می کند.

·مکمل سیر و آویشن

سیر و آویشن دو گیاه شفا بخشی هستند که از زمان های گذشته برای خاصیت های درمانی، مورد استفاده قرار می گرفت. مکمل گارلیک تایم فوراور با خاصیت آنتی اکسیدان بالا، تاثیر به سزایی بر سلامت بدن می گذارد.

·نوشیدنی سم زدای آلوئه ورا

نوشیدنی های آلوئه ورا سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و املاح مورد نیاز بدن است؛ از این رو در پاکسازی بدن و سم زدایی از پرزهای معده و روده داشته و در نهایت بهبود عملکرد سیستم گوارشی بدن را به همراه دارد.


شما عزیزان می توانید برای تهیه هر محصول این پکیج، روی اسم آن کلیک کرده و وارد صفحه محصول شوید. علاوه بر این، نحوه مصرف هر محصول در تصویر زیر قابل مشاهده است.

نظر خودتان را بنویسد