سوالات متداول مشتریان فوراور کالا

سوالات پر تکرار مشتریان برای محصولات فوراور

  1. محصولات فوراور چه برتری نسبت به دیگر محصولات مشابه در بازار دارند؟

ممکن است این سوال برای بسیاری از افراد پیش بیاید که چرا باید محصولات فوراور را به دیگر محصولات مشابه که با قیمت بسیار کم تری در بازار عرضه می شوند، ترجیح دهیم؟ پیش از هر چیز دیگری باید بدانید که کمپانی فوراور نزدیک به 40 سال است که در این زمینه فعالیت می کند و با تلاش روز افزون خود، در پی یافتن بهترین مواد از دل طبیعت، جهت کمک به سلامت شما و خانواده عزیزتان می باشد. از طرفی تمامی محصولات فوراور گیاهی بوده و به دور از هر گونه مواد شیمیایی و نگهدارنده است و همین موضوع سبب می شود تا شما بدون هیچگونه نگرانی اقدام به استفاده از این محصولات نمایید؛ این در حالی است که محصولات مشابه تماما حاوی مواد نگهدارنده است که می تواند برای سلامتی مضر و خطر آفرین باشد. شما می توانید برای مطالعه بیشتر پیرامون محصولات فوراور اینجا را کلیک کنید.

  1. چه مدت باید از محصولات فوراور استفاده کرد تا نتیجه حاصل شود؟

برای پاسخ صحیح به این سوال ابتدا باید بدانید که محصولات فوراور دارو نیستند و ادعای درمان بیماری خاصی را نیز ندارد، بلکه تمامی این محصولات مکمل غذایی بوده و می تواند در جهت بهبود و پیشگیری از بروز هرگونه بیماری موثر باشد؛ به همین دلیل دیدن نتیجه از این محصولات نیازمند صبوری از استمرار است. متاسفانه بیشتر مواد غذایی که در طول روز استفاده می کنیم حاوی مواد شیمیایی، نگهدارنده ها و سرشار از سموم ناشی از گازهای گلخانه ای و آفت ها هستند که می توانند سلامتی انسان را تحت تاثیر قرار دهند. همچنین ممکن است رژیم غذایی که استفاده می کنیم، ویتامین ها و املاح معدنی را که مورد نیاز بدن است به ما نرساند؛ به همین دلیل استفاده از محصولات فوراور می تواند گام بلندی در جهت حفظ سلامت شما باشد. محصولات فوراور می توانند برای پاکسازی بدن از سموم، آلودگی ها و تقویت سیستم ایمنی بسیار کارآمد باشند اما همواره به این اصل مهم که پیشگیری بهتر از درمان است توجه داشته باشید.

حال اگر بخواهیم به پاسخ سوال مطرح شده بپردازیم باید بگوییم مدت زمان نتیجه دهی بسته به شرایط بدنی و نوع مشکل، ممکن است متفاوت باشد اما به طور میانگین برای گرفتن بهترین نتیجه بهتر است محصولات فوراور به مدت 3 ماه آن هم به طور مستمر مورد استفاده قرار بگیرد. علاوه بر این سعی کنید محصولاتی مانند نوشیدنی آلوئه ورا که در راس هرم غذایی بوده و برای سلامت بدن مفید هستند به صورت روزانه مصرف نمایید تا علاوه بر تاثیر مثبت، از بروز بیماری ها و مشکلات پوستی پیشگیری کنید.

  1. نحوه مصرف محصولات فوراور چگونه است؟

همانطور که بالاتر اشاره کردیم، محصولات فوراور دارو نیستند و یک مکمل غذایی به شمار می روند؛ از این رو شما می توانید هر زمان از شبانه روز که تمایل داشتید اقدام به استفاده از آن ها نمایید اما سعی کنید این کار را به طور منظم انجام دهید. نحوه استفاده از هر محصول با زبان اصلی روی بسته بندی آن نوشته شده است و همچنین اگر نیاز به خواندن نحوه مصرف به زبان فارسی دارید، می توانید به صفحه محصول مورد نظر در سایت فوراور کالا مراجعه کنید. لازم به ذکر است نیم ساعت قبل و بعد از مکمل های فوراور بهتر است از مصرف نوشیدنی های کافئین دار مانند نوشابه، چای، قهوه و... خودداری نمایید تا تداخلی برای جذب ویتامین ها و املاح معدنی نداشته باشند.

محصولات فوراور را می توانید در محیط های خشک، خنک و دور از نور خورشید نگهداری کنید اما نوشیدنی های فوراور پس از باز شدن پلمپ بهتر است در یخچال نگهداری شوند. از آن جایی که محصولات فوراور حاوی مواد نگهدارنده نیستند؛ بهتر است پس از باز شدن پلمپ به مدت 2 ماه استفاده گردند تا بیشترین خاصیت و تاثیر را بگذارند.

توجه داشته باشید که اگر دچار بیماری خاصی هستید پیش از آن که اقدام به استفاده از محصولات فوراور کنید، حتما با پزشک خود مشورت نمایید تا منع مصرف نداشته باشید.

  1. تاریخ انقضای محصولات فوراور چگونه است؟

محصولاتی که حاوی مواد شیمیایی و مواد نگهدارنده نیستند، نحوه نگهداری و توجه به تاریخ انقضای آن ها بسیار حائز اهمیت است. باعث افتخار فروشگاه فوراور کالا است که جدیدترین و به روز ترین محصولات فوراور را موجود کرده و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. فوراور کالا برای تمامی مشتریان خود ارزش بالایی قائل است و هیچ گاه محصول با تاریخ انقضای گذشته به مخاطبان خود عرضه نمی کند حتی محصولاتی که تاریخ نزدیکی دارند شامل آفر و تخفیفاتی می شوند و از این طریق به اطلاع مشتریان می رسد. خوشبختانه به دلیل گیاهی و ارگانیک بودن محصولات فوراور، در کمپین های آفر ویژه استقبال زیادی از طرف مردم، در سراسر جهان از محصولات فوراور خواهد شد.

  1. چرا محصولات فوراور تاییدیه FDA ندارند؟ پس اعتبار آن ها در چیست؟

پیش از هر چیزی باید بدانید که طبق قوانین سازمان غذا و دارو، مکمل های غذایی هیچ نیازی به برچسب FDA نداشته و باید دارای برچسب dietary supplement باشند که به معنی مکمل غذایی است. زمانی که مکمل های غذایی به فروش می رسند، سازمان غذا و دارو بازرسی شدیدی روی عملکرد این محصولات و بازخورد آن ها خواهد داشت. از طرفی شرکت تولید کننده موظف است که تمامی نظرات و بازخوردهای پیرامون محصول مورد نظر را به FDA گزارش دهد.

نکته بسیار مهم درباره شرکت فوراور که در ایالت آریزونای آمریکا واقع شده است این می باشد که با وجود گذشت 40 سال از فعالیت این کمپانی در زمینه تولید مکمل های غذایی، هیچگونه شکایتی از آن ثبت نشده است.

کمپانی فوراور برای تولید مکمل های غذایی خود، استاندارها و قوانینی را وضع کرده است که حتی از استاندارهای FDA و دولت آمریکا فراتر رفته است. پزشکان کمپانی فوراور تمامی وقت و انرژی خود را صرف تولید محصولات درجه یک و باکیفیت می کنند تا خیال مخاطبان خود را از خرید مکمل های فوراور آسوده کنند.

محصولات فوراور دارای گواهینامه و تاییدیه های جهانی هستند که می توانند کیفیت آن ها را به طور کامل ضمانت کنند. شما مشتریان عزیز می توانید برای اطمینان خاطر بیشتر به صفحه گواهینامه های فوراور کالا مراجعه کنید.

  1. چرا مکمل های فوراور در داروخانه به فروش نمی رسند؟

کمپانی فوراور برای فروش محصولات خود از جدیدترین روش بازاریابی و نتورک مارکتینگ جهان (MLM) استفاده می کند و توسط نمایندگی رسمی، آن ها را در سراسر جهان عرضه می کند تا محصولات، بدون واسطه و با هزینه کم به دست مصرف کننده برسد؛ بنابراین مکمل های فوراور در داروخانه ها و بازار یافت نمی شوند. (توجه کنید ممکن است برخی از محصولات مشابه فوراور که اروپایی هستند در بازار وجود داشته باشند که از نظر کیفیت با محصولات فوراور اصل، قابل قیاس نیستند.)

  1. دلیل نداشتن اینماد چیست؟

یکی از شروط گرفتن اینماد، داشتن تاییدیه و مجوز از سازمان غذا و داروی کشور است. همانطور که می دانید، به دلیل تحریم ها و سیاست های موجود بین ایران و آمریکا، این سازمان به محصولات آمریکایی مجوز نمی دهد مگر کالای ارائه شده بسیار ضروری باشند.

محصولات فوراور دارای گواهینامه و تاییدیه های سازمان جهانی است که خلوص این محصولات را ضمانت می کند و شما بدون هیچ نگرانی می توانید اقدام به خرید آن ها کنید.

  1. چگونه می توانیم محصولات فوراور اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

خرید محصولات فوراور از نمایندگی های اصلی می تواند نگرانی های شما را به طور کامل از بین ببرد اما با این حال بهتر است بگوییم که هیچگونه گزارشی مبنی بر تقلبی و فیک بودن محصولات فوراور یافت نشده است.

لازم به ذکر است که تمامی محصولات فوراور کالا دارای پلمپ و روکش آلومینیومی است که با تصویر عقاب مهر و موم شده است که همین موضوع می تواند دلیل بر اصل و اورجینال بودن آن ها باشد.

  1. چرا روی بسته بندی محصولات فوراور برچسب های چندین زبان دیگر در کنار انگلیسی وجود دارد؟

کمپانی فواور بیش از 170 نمایندگی در سراسر جهان دارد که از کشور های مختلفی می باشد به همین دلیل برچسب ها به زبان های مختلفی وجود دارند اما به طور کلی تمامی این محصولات از کمپانی فوراور بوده و حتی سفارش کشور خاصی نیز نمی باشد.

معمولا لیبلی که روی محصولات فوراور وجود دارد، در هر کشوری مختص زبان خودشان نوشته شده است. از آن جایی که محصولات فوراور کالا از کشور امارات و ترکیه وارد ایران می شود، نوشته های روی بسته بندی به زبان ترکی-انگلیسی یا عربی –انگلیسی می باشد.

  1. ضمانت فروشگاه فوراور کالا در چیست؟

فروشگاه فوراور کالا دارای درگاه پرداخت معتبر است که خیال شما را از بابت خرید امن، آسوده می کند. عملکرد درگاه های پرداخت مانند زرین پال، pay.ir و شاپرک به این صورت است که پول واریزی هنگام خرید در حساب درگاه باقی می ماند و در صورت عدم دریافت کالا، مبلغ واریزی عودت شده و به فروشگاه هشدار می دهد.

فوراور کالا دارای شماره و آدرس ثبت شده است و همچنین جایگاه آن در نتایج گوگل نشان دهنده اعتبار این فروشگاه است. مشتریان عزیز می توانند از طریق واتساپ، اینستاگرام و تلگرام با متخصصان فوراور کالا در ارتباط باشند و از مشاوره های متعدد در خصوص کالاها و مکمل های غذایی بهره ببرند.

  1. نحوه سفارش و ارسال محصولات در فروشگاه فوراور کالا به چه صورت است؟

شما عزیزان می توانید در واتساپ، تلگرام یا اینستاگرام محصولات مورد نیاز خود را به همراه آدرس پستی ذکر کنید و یا با مراجعه به سایت فوراورکالا، کالاها را به سبد خرید خود اضافه نمایید و پس از ثبت آدرس، اقدام به پرداخت وجه کنید. (با مراجعه به صفحه آموزش ثبت سفارش، می توانید از داخل سایت فوراور کالا محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنید.)

سفارش ها معمولا همان روز به انبار ارجاع داده می شوند و طی 1 الی 3 روز کاری توسط تیپاکس یا پست به دست خریدار خواهد رسید. همچنین جهت راحتی و رفاه مخاطبان، ارسال خرید بالای 800.000 تومان به سراسر کشور ایران رایگان خواهد بود و کم تر از این مقدار، حدود 50 هزار تومان بابت هزینه پست بر عهده مشتری می باشد.

  1. چرا امکان پرداخت در محل وجود ندارد؟

یکی از مهم ترین دلایل این امر، عدم استفاده مردم از پول نقد و یا در دسترس نبودن کارت بانکی است. علاوه بر این، برای پرداخت در محل باید قراردادهای خاصی با شرکت پست انجام شود که مشمول هزینه های مازاد خواهد بود و نفعی برای طرفین نخواهد داشت.

  1. چرا قیمت محصولات فوراور کالا نسبت به دیگر جاها مناسب تر است؟

فوراور کالا محصولات را به طور مستقیم از نمایندگی های رسمی تهیه می کند و بدون وجود هیچگونه واسطه ای، محصولات را با پایین ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد.

از دیگر دلایل این امر می توان به استفاده از نرم افزار برای مدیریت سفارش ها و کاهش هزینه نیروی انسانی و همچنین حمل و نقل ارزان و مطمئن دانست. از طرف دیگر کمپانی فوراور تخفیفات بسیار زیادی را برای خریدهای عمده در نظر دارد که به دلیل حجم بالای تقاضا، فوراورکالا از سقف تخفیفات این کمپانی برخوردار می باشد و لذا این تخفیفات را در قیمت تمام شده محصولات لحاظ می کند. برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

  1. چرا محصولات در فوراور کالا نوسانات قیمت دارند؟

با توجه به اینکه محصولات موجود در فوراور کالا به صورت روزانه و هفتگی از کمپانی فوراور تهیه می شوند، از این رو قیمت ارز و نوسانات آن، باعث ایجاد تغییرات زیادی در قیمت تمام شده محصولات خواهند شد. لازم به ذکر است که تمامی قیمت ها توسط ربات پیشرفته سایت با دقت هزارم اعشار، به روز می شوند.