سرطان

سرطان (سینه، روده و کبد) | Forever Cancer

سرطان یک بیماری خطرناک است که دلیل ایجاد آن انحطاط و بی نظمی در تکثیر سلول های بدن می باشد. سلول های بدن به صورت طبیعی رشد کرده و با دیگر سلول ها تعامل برقرار می کنند اما در صورتی که این فرآیند دچار خللی شود و رشد و تقسیم سلول ها بی رویه باشد، سرطان شکل می گیرد. در بسیاری از افراد با تشخیص درست و به موقع، سرطان با موفقیت درمان می شود و می توانند به زندگی عادی برگردند.

 

مشاوره رایگان

 

ضمانت اصالت کالا و تاریخ انقضا

 

ارسال رایگان (بالای ۸۰۰،۰۰۰ تومان)

 

تحویل فوری

این کالا تمام شده

کد محصول: ۱۰۳۵


سرطان چیست؟

سرطان

سرطان نقطه شروع خاصی ندارد و می تواند در هر کجای بدن ایجاد شود. زمانی که رشد و تکثیر سلول ها از کنترل خارج شوند، یک توده عظیم به وجود می آید که سلول های طبیعی بدن را از بین می برد؛ در این زمان سرطان ایجاد می شود.

پس از شکل گیری سرطان، سلول های سرطانی به بافت های اطراف خود حمله کرده و توسط جریان خون به دیگر اعضای بدن نیز سرایت می کنند. از آن جا که این بیماری می تواند در هر جایی از بدن ایجاد شود، دارای انواع متعددی می باشد. در ادامه به بررسی رایج ترین انواع سرطان خواهیم پرداخت.


انواع سرطان

سرطان سینه

سرطان سینه

سرطان سینه، یکی از سرطان های رایج در میان بانوان است که معمولا خوش خیم تلقی می شود و خطرات زیادی فرد مبتلا را تهدید نمی کند. این نوع سرطان معمولا به خوبی درمان می شود و درصد بقای بالایی دارد. طبق مطالعات موسسه جهانی تحقیق سرطان، در سال 2020 حدود 25 درصد سرطان ها را سرطان سینه در برگرفت و 15 درصد مبتلایان به این سرطان جان خود را از دست دادند.

این سرطان در بانوان ممکن است در هر سنی رخ دهد اما بیشتر در زنان بالای 40 سال بروز می کند. از جمله علائم ابتلا به این بیماری شامل تورم، درد و حساسیت سینه است.

سرطان روده

سرطان روده

سرطان روده پس از سرطان سینه در صف شایع ترین سرطان ها میان بانوان و به طور کلی در سطح جهان است. سهم ابتلا به این نوع سرطان در مقابل انواع دیگر 8 درصد است که بیش از نیمی از مبتلایان آن، بانوان مسن با میانگین سنی 70 می باشند. شیوع این بیماری در زنان به قدری رایج است که در بین 24 زن 1 نفر به این بیماری مبتلا است.

این سرطان معمولا دارای علائمی مانند درد شکم، خونریزی مقعدی، اسهال، یبوست و کاهش ناگهانی و بی دلیل وزن است که می تواند در تشخیص به موقع سرطان بسیار کمک کننده باشد.

سرطان کبد

سرطان کبد

کبد یکی از اعضای مهم بدن است که وظیفه تصفیه خون را به عهده دارد و ایجاد سرطان در این نقطه از بدن، جزو سرطان های خطرناک به شمار می رود؛ چراکه تشخیص این بیماری، بسیار دیر هنگام و در مراحل پایانی صورت می گیرد.

به طور کلی این نوع سرطان بیشتر گریبان گیر مردان است و زنان کمتر دچار این بیماری می شوند. خطر ابتلا مردان به این بیماری سه برابر بیشتر از زنان است.

از جمله علائمی که می تواند نشانگر ابتلا به سرطان کبد باشد شامل دردهای مکرر شکم، کاهش ناگهانی وزن، بزرگ شدن کبد، تهوع، خستگی و کمر درد های زیاد است.


تومور چیست؟

تومور

زمانی که تجمع سلول ها در یک نقطه از بدن زیادتر از حد معمول باشد تومور ایجاد می شود اما تمامی تومورها سرطانی نیستند. تومورها معمولا به دو دسته خوش خیم و بدخیم تقسیم می شوند که گونه بدخیم آن منجر به سرطان می شود.


دلایل ایجاد سرطان

بر اساس تحقیقات انجام شده در این زمینه، ایجاد سرطان یک دلیل ثابت و مشخصی ندارد و معمولا دلایل مختلفی می توانند زمینه ساز این بیماری باشند که شامل موارد زیر است:

  • عادات زندگی
  • ژنتیک
  • مواد سرطان زا
  • عوامل محیطی (منبع)

درمان سرطان

درمان سرطان بستگی به نوع، میزان پیشروی و وضعیت عمومی بیمار دارد اما به طور کلی چندین روش برای سرطان ارائه شده است.

1.جراحی

در اکثر موارد، از جراحی برای برداشتن تومور استفاده می کنند اما این روش به تنهایی برای درمان سرطان کافی نیست و باید از روش های دیگر نیز برای مقابله و از بین بردن این بیماری کمک گرفت.

2.شیمی درمانی

در شیمی درمانی از داروهایی استفاده می شود که باعث کاهش و از بین رفتن سلول های سرطانی می شود. این روش برای بیمارانی که سرطان آن ها پیشرفته است و یا با جراحی موفق به برداشتن کامل تومور نشدند، مورد استفاده قرار می گیرد.

3.پرتو درمانی

زمانی که سرطان قابلیت جراحی نداشته باشد و یا سلول های سرطانی حتی پس از جراحی در بدن باقی مانده باشند، می توان برای از بین بردن آن ها از پرتو درمانی های قوی استفاده کرد.


آیا می توان از محصولات فوراور برای بهبود سرطان استفاده کرد؟

معمولا در طول درمان استفاده از مکمل ها و داروهای دیگر توصیه نمی شود؛ به همین دلیل بهتر است پس از طی کردن مراحل درمان، برای تقویت و بازسازی بدن از مکمل های فوراور استفاده کنید.

·پامستین پاور (آنتی اکسیدان قوی)

این محصول سرشار از آنتی اکسیدان است و خواص این ماده و تاثیرات آن بر بدن کاملا واضح می باشد. نکتار طبیعی فوراور پامستین حاوی تمام خواص آنتی اکسیدان است و برای کاهش ابتلا به انواع سرطان ها تاثیر چشم گیری خواهد داشت.

·مکمل طبیعی سیر و آویشن

سیر و آویشن دو گیاه بسیار مفید و سرشار از آنتی اکسیدان هستند که سبب بهبود سیستم گوارش بدن می شوند. این دو محصول خواص ضد سرطانی دارند که می توانند در پیشگیری و پیشرفت انواع سرطان تاثیر گذار باشند. مکمل طبیعی سیر و آویشن فوراور حاوی خواص هر دو گیاه است و شما می توانید با استفاده یک مکمل، از خواص دو گیاه بهره کامل ببرید.

·نوشیدنی خالص آلوئه ورا

نوشیدنی خالص آلوئه ورا دارای تاییدیه از شورای بین المللی آلوئه ورا است و دارای فواید بسیاری از جمله تقویت سیستم ایمنی بدن، انرژی زا و سلامت دستگاه گوارشی بدن بوده و می تواند برای پیشگیری از انواع سرطان، به خصوص سرطان کبد و روده بسیار کارآمد و مفید باشد.

·فیلدز آو گرینز (مکمل سبزیجات)

مکمل فیلدز آو گرینز حاوی مواد مغذی، ویتامین ها و آنتی اکسیدان های مهم و ضروری بدن است. از جمله مواد به کار رفته در این مکمل شامل جوانه جو (خواص آنتی اکسیدانی و ضد سرطانی)، یونجه (پیشگیری و مبارزه با سرطان پستان) و پودر فلفل قرمز کاین (تقویت سیستم گوارش و یک ماده فوق العاده برای پیشگیری از ابتلا به سرطان) می باشند.

·ابسوربنت سی فوراور

ویتامین سی جزو آن دسته از موادی است که تاثیر آن روی سیستم ایمنی بدن برای هیچکس پوشیده نیست. این ماده سرشار از آنتی اکسیدان است و به همین دلیل یکی از ویتامین های ضروری بدن برای پیشگیری از بروز انواع سرطان ها می باشد.

·مکمل بی پروپولیس

موم ماده ای است که زنبور عسل برای مستحکم ماندن کندو جمع آوری می کند اما جالب است که بدانید موم خواص بسیار زیادی دارد. یکی از خواص مهم این ماده، تقویت و تعادل سیستم ایمنی بدن و مقابله با انواع بیماری ها و سرطان ها از جمله سرطان سینه، روده و کبد است.

شما عزیزان می توانید برای تهیه و مشاهده قیمت هر محصول از این پکیج، روی نام آن کلیک کرده و وارد صفحه مورد نظر شوید. علاوه بر این نحوه مصرف هر محصول در تصویر زیر قابل مشاهده است.

نظر خودتان را بنویسد