کرم دور چشم فوراور (فوراور الورینگ آیز) Forever Alluring Eyes
ناموجود

کرم دور چشم فوراور (فوراور الورینگ آیز) | Forever Alluring Eyes

کرم دور چشم فوراور الورینگ آیز سه عملکرد اصلی دارد؛ آبرسانی، رفع تیرگی و جوانسازی پوست اطراف چشم. در ترکیبات کرم دور چشم الورینگ فوراور به مقدار زیاد و در عین حال کنترل شده از عصاره ژل خالص این گیاه استفاده شده است. از این رو این محصول یک کرم مراقبت از پوست کاملا طبیعی است که حتی استفاده مداوم از آن نیز، نتایج منفی ناشی از به کار گیری مواد شیمیایی در محصولات آرایشی و بهداشتی را به دنبال نخواهد داشت.

ارسال رایگان
اتمام موجودی
233
قیمت: ۲,۱۹۱,۷۰۰ تومان
۱,۵۳۴,۲۰۰ تومان
 

مشاوره رایگان

 

ضمانت اصالت کالا و تاریخ انقضا

 

ارسال رایگان (بالای ۸۰۰،۰۰۰ تومان)

 

تحویل فوری

کد محصول = ۲۳۳



کرم دور چشم فوراور

کرم دور چشم فوراور

همان طور که می دانید، پوست اطراف چشم یکی از حساس ترین و ظریف ترین بخش های صورت می باشد که کوچکترین ناملایمت می تواند منجر به سیاهی و یا ایجاد چین و چروک اطراف آن شود. کرم دور چشم فوراور الورینگ آیز محصولی کاملا طبیعی است که از پوست اطراف چشم شما محافظت نموده و از ایجاد چین و چروک، پف، سیاهی و تیرگی در این ناحیه جلوگیری می کند.


کرم دور چشم آلوئه ورا فوراور الورینگ آیز | Forever Alluring Eyes

کرم دور چشم آلوئه ورا | Forever Alluring Eyes

کرم دور چشم فوراور یا همان فوراور الورینگ آیز، با فرمولاسیونی منحصر به فرد و پیشرفته تولید شده است. آلوئه ورا خالص یکی از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده این محصول می باشد که بخش بزرگی از خواص این کرم، در نتیجه به کارگیری عصاره این گیاه فوق العاده ایجاد شده است.

از گیاه آلوئه ورا همواره به عنوان یکی از بهترین گیاهان موثر بر زیبایی و سلامت پوست یاد می شود. آبرسانی، روشن کنندگی، افزایش انعطاف پذیری و کشسانی پوست تنها گوشه ای از خواص گیاه آلوئه ورا برای پوست می باشد. در ترکیبات کرم دور چشم الورینگ فوراور به مقدار زیاد و در عین حال کنترل شده از عصاره ژل خالص این گیاه استفاده شده است. از این رو این محصول یک کرم مراقبت از پوست کاملا طبیعی است که حتی استفاده مداوم از آن نیز، نتایج منفی ناشی از به کار گیری مواد شیمیایی در محصولات آرایشی و بهداشتی را به دنبال نخواهد داشت.

این کرم، پوست دور چشم شما را احیا کرده و اصلی ترین کارکرد آن در راستای کاهش چین و چروک، خطوط ریز، پف و منحنی های زیر چشم می باشد که با افزایش نرمی و انعطاف پوست دور چشم، به خوبی ایفای نقش می نماید. بهبود افتادگی پلک ها، تیرگی، کبودی و پف دور چشم به همراه جوانسازی پوست اطراف آن از جمله دیگر نتایج استفاده از کرم دور چشم آلوئه ورا فوراور می باشد.


کرم دور چشم سه کاره فوراور الورینگ آیز

کرم دور چشم سه کاره فوراور

کرم دور چشم فوراور سه عملکرد اصلی دارد؛ آبرسانی، رفع تیرگی و جوانسازی پوست اطراف چشم. این کرم قدرت آبرسانی بسیار بالایی داشته و رطوبت مورد نیاز پوست نواحی اطراف چشم شما را تامین می کند. به همین علت در مقایسه با سایر کرم های مرطوب کننده غلیظ تر بوده و حتی میزان کمی از آن نیز می تواند شما را به مقصود خود برساند. در صورتی که فرایند آبرسانی پوست به درستی و اصولی انجام پذیرد، لطافت و انعطاف پذیری آن نیز افزایش یافته و در نتیجه زیبایی و شفافیت بیشتری خواهد داشت.

دومین عملکرد این کرم دور چشم، رفع پف، تیرگی و سیاهی دور چشم می باشد. این محصول قدرت روشن کنندگی بالایی دارد، به همین علت از آن به عنوان راه حلی مناسب جهت بهبود سیاهی و تیرگی دور چشم یاد می شود. علاوه بر این، با روشن تر شدن پوست اطراف چشم، گودی زیر چشم نیز کمتر از قبل خودنمایی می کند.

جوانسازی پوست، سومین کارکرد کرم دور چشم فوراور الورینگ آیز می باشد. استفاده از این کرم خاصیت ارتجاعی پوست شما را به طور چشمگیری افزایش داده و از ایجاد چین و چروک اطراف آن جلوگیری می نماید. همچنین این محصول به تولید کلاژن و کلاژن سازی کمک نموده و تاثیر به سزایی در کاهش سرعت روند پیری پوست خواهد داشت.


ویژگی ها و مزایای دور چشم گیاهی فوراور

ویژگی ها و مزایای دور چشم گیاهی فوراور

این محصول مزایا و ویژگی های فراوانی دارد که موجب شده است تا استفاده از آن نتایج فوق العاده ای داشته و مصرف کنندگان را به بهترین نحو ممکن به خواسته خود برساند. برخی از ویژگی ها و مزایای برجسته کرم دور چشم فوراور به شرح زیر است:

  • حاوی ژل خالص آلوئه ورا و روغن جوجوبا
  • کمک به بهبود تیرگی و سیاهی دور چشم
  • دارای خاصیت حالت دهندگی به ناحیه اطراف چشم به دلیل وجود ویتامین E
  • کاهش چین و چروک های ریز اطراف چشم
  • تحریک و جوانسازی پوست دور چشم ناشی از وجود کلاژن و الاستین خالص
  • جوانسازی پوست نواحی اطراف چشم
  • کاهش پف اطراف چشم ناشی از خستگی و آلرژی
  • حاوی مواد ضد التهاب
  • ضد آلرژی و حساسیت
  • و ...

طریقه مصرف کرم دور چشم فوراور الورینگ آیز

طریقه مصرف کرم دور چشم فوراور

هر تیوپ از این محصول محتوی 28.3 گرم کرم دور چشم فوراور می باشد.

جهت استفاده از کرم دور چشم الورینگ فوراور تنها کافی است که صبح و شب مقدار کمی از آن را با انگشت و به آرامی روی پوست اطراف چشم قرار دهید. سه نقطه کرم برای پایین چشم ها و دو نقطه کوچک برای روی پلک ها کفایت می کند. برای پخش کردن آن روی پوست تنها از ضربات نرم و آرام استفاده نمایید. با توجه به حساسیت بالای پوست این ناحیه از صورت، از مالیدن چشم خود یا وارد کردن بیش از اندازه فشار خودداری نمایید. بهترین روش برای انجام این کار، حرکت دورانی و ضربه ای است؛ از کمی بالاتر از اشک چشم آغاز نموده و به صورت دورانی به سمت انتهای چشم حرکت کنید تا کرم روی پلک شما به طور کامل پخش شود. برای نواحی پایین چشم نیز کرم را به سمت اشک چشم پایین پخش نموده و به آرامی روی آن ضربه بزنید تا جایی که به طور کامل به پوست شما جذب شود.

توجه داشته باشید وجود الاستین و کلاژن در بافت این کرم موجب شده است تا با مالش و ماساژ دادن بیش از حد کرم روی پوست، خاصیت آن از بین رفته و حتی پوسته پوسته شده و بریزد.

همچنین در صورتی که هدف شما از استفاده از این کرم دور چشم برطرف نمودن سیاهی و تیرگی دور چشم می باشد، حتما با پزشک متخصص نیز مشورت نمایید تا در صورت وجود مشکلات کلیوی و آلرژی پیش از هر اقدامی نسبت به پاکسازی بدن از سموم اقدام نمایید. در چنین شرایطی توصیه می شود که به مدت یک ماه نوشیدنی ژل آلوئه ورا باربادنسیس میلر را میل بفرمایید تا سموم به طور کامل از بدن شما پاک شده و به طور اصولی این مشکل برطرف گردد.

جهت مشاهده کاتالوگ کرم دور چشم الورینگ آیز فوراور اینجا کلیک کنید.

نظر‎های کاربران
آیا این نظر مفید بود؟
۰
۰
NoTitle
سلام. چطور تشخیص بدم برای دور چشم آی کرم بهتره یا الورینگ آیز؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام
هر دو کرم دور چشم عالی هستند و تفاوت قیمت اونها به دلیل تفاوت حجم محصول هست. اگر هدف رفع تیرگی یا پف دور چشم هست، آی کرم رو اولویت قرار بدید. اما اگر به دنبال جوانسازی هستید، الورینگ آیز فوق العادس.

نظر خودتان را بنویسد