مام خوشبو کننده فوراور

مام فوراور | Aloe Ever-Shield Deodorant

در تولید مام رول گیاهی فوراور از عصاره خالص ژل گیاه آلوئه ورا استفاده شده است. کمپانی بزرگ فوراور با به کار گیری عصاره این گیاه اعجاب آور در تولید مام رول خود، خاصیت روشن کنندگی و سفید کنندگی بالایی به آن بخشیده است. علاوه بر این، حفظ احساس طراوت و شادابی پس از یک روز شلوغ و پرکار، تاثیر چشمگیری در بالا رفتن اعتماد به نفس شما خواهد داشت.

۱ الی ۳ روز کاری
067
قیمت: ۸۱۱,۵۰۰ تومان
۶۴۹,۲۰۰ تومان
 

مشاوره رایگان

 

ضمانت اصالت کالا و تاریخ انقضا

 

ارسال رایگان (بالای ۸۰۰،۰۰۰ تومان)

 

تحویل فوری

کد محصول = ۰۶۷



مام گیاهی فوراور

مام گیاهی فوراور

خوشبو بودن بدن یکی از اصلی ترین نشانه های آراستگی می باشد که هر فرد باید آن را رعایت کند. بسیاری از افراد از بوی بد ناشی از تعریق بدن شکایت می کنند و همواره به دنبال راهی برای جلوگیری از این روند هستند. از طرف دیگر، تعریق بدن فرایندی طبیعی و ضروری برای دفع سموم بدن به شمار می رود؛ به گونه ای که حذف و یا ایجاد اختلال در آن، می تواند مشکلات و بیماری های مختلفی را به دنبال داشته باشد. مام رول ها محصولات بهداشتی هستند که به یاری این دسته از افراد آمده و از ایجاد بوی نامطبوع ناشی از تعریق بدن جلوگیری می کنند. این محصولات در عین از بین بردن بوی عرق، کوچک ترین خللی در روند این فرایند طبیعی بدن ایجاد نمی کنند. به کار گیری مواد طبیعی در تولید این محصول نیز همانند سایر اقلام بهداشتی نتایج مثبتی به دنبال دارد. آلوئه اور شیلد دئودورانت یا همان مام فوراور با بهره گیری از مواد طبیعی و گیاهی تولید شده است. این نکته موجب شده است تا با استفاده از این محصول، از عوارض ناشی از مصرف اقلام بهداشتی حاوی مواد شیمیایی در امان بمانید.


پیشنهاد به مطالعه بیشتر: عوارض محصولات فوراور


مام فوراور، حاوی ژل خالص آلوئه ورا

مام فوراور، حاوی ژل خالص آلوئه ورا

مام فوراور چهار کارکرد اصلی را به طور همزمان انجام می دهد:

  1. رفع بوی بد عرق
  2. خوشبوکننده بدن
  3. سفید کننده ناحیه زیر بغل
  4. روشن کننده پوست

در تولید مام رول گیاهی فوراور از عصاره خالص ژل گیاه آلوئه ورا استفاده شده است. خواص چند گانه این محصول نیز نتیجه به کارگیری این ماده طبیعی می باشد. همه ما از خواص فوق العاده گیاه آلوئه ورا برای حفظ زیبایی و سلامت پوست آگاه هستیم؛ کمپانی بزرگ فوراور با به کار گیری عصاره این گیاه اعجاب آور در تولید مام رول خود، خاصیت روشن کنندگی و سفید کنندگی بالایی به آن بخشیده است. علاوه بر این، حفظ احساس طراوت و شادابی پس از یک روز شلوغ و پرکار، تاثیر چشمگیری در بالا رفتن اعتماد به نفس شما خواهد داشت.

امکان استفاده از مام فوراور بلافاصله پس از استحمام و عدم ایجاد لکه و سفیدک روی لباس، از جمله سایر مزایای استفاده از این محصول هستند. افزایش لطافت پوست در کنار کاهش سوزش و التهابات پوستی نیز مزید بر علت شده است تا مام فوراور به یکی از پرطرفدارترین نمونه های موجود در بازار این محصول تبدیل شود.


ویژگی های برتر مام فوراور

ویژگی های برتر مام فوراور

مام فوراور به طور کلی فاقد نمک آلومینیوم می باشد. این ماده از جمله مواردی است که در تولید دئودورانت های شیمیایی به کار می رود. این فلز در دسته فلزهای سمی و خطرناک برای بردن قرار می گیرد، از این رو نفوذ آن از طریق پوست می تواند عواقب نامطلوبی به دنبال داشته باشد. آلزایمر، سرطان سینه، بیماری های استخوانی، ناتوانی کلیه و ... از جمله بیماری هایی هستند که می توانند بر اثر نفوذ نمک آلومینیوم از طریق پوست ایجاد شوند.

در بسیاری از مواقع پس از چند بار استفاده از مام رول، رد سیاهی روی پوست افراد باقی می ماند. مام رول فوراور نوعی ژل گیاهی فشرده شده می باشد که از ایجاد سیاهی زیر بغل جلوگیری نموده و لطافت پوست را حفظ می کند. علاوه بر این، رد آن به راحتی از روی لباس یا پوست بدن با استفاده از کمی صابون از بین می رود. این در حالی است که در برخی از موارد، رد دئودورانت روی لباس ثابت باقی مانده و به سختی از بین می رود.

همان طور که می دانید، برخی از افراد پوست حساس تری نسبت به سایرین دارند که در تماس با مواد آرایشی و بهداشتی به سرعت از خود واکنش نشان داده و ملتهب می شود. مام رول فوراور کاملا گیاهی و ارگانیک می باشد و مانع از بروز علائم حساسیت می شود. این محصول به گونه ای تولید شده است که با انواع پوست سازگار بوده و هیچ گونه علائم حساسیت و التهابی از خود بر جای نگذارد.


کاربردهای مام فوراور

کاربردهای مام فوراور

برخی از برترین کاربردهای مام فوراور به شرح زیر است:

  • فاقد پارابن و مواد مضر
  • کمک به بهبود کیست سینه
  • کمک به رفع ترک های پوستی
  • تسکین جای سوختگی
  • فاقد نمک آلومینیوم و سایر مواد سرطان زا
  • بدون ایجاد لک و سفیدک
  • رفع بوی بد عرق
  • کمک به تنظیم فعالیت غدد عرقی بدن
  • سفید کننده و روشن کننده پوست

نحوه استفاده از مام فوراور

این محصول محتوی 92.1 گرم ماده ضدتعریق می باشد.

مام فوراور را بعد از حمام و یا به صورت روزانه استفاده کنید تا همیشه احساس تازگی و پاکیزگی داشته باشید. برای سایر کاربردهای این محصول نیز می توانید از آن به صورت موضعی در نواحی مختلف بدن استفاده نمایید.

جهت مشاهده کاتالوگ مام فوراور اینجا کلیک کنید.

نظر‎های کاربران
آیا این نظر مفید بود؟
۰
۰
عالیه
من قبلا مام گرفته بودم ولی فکر نمیکردم بشه واسه زبری پاشنه پا استفاده کرد الان یه هفته شبا به پاهام میزنم کلا ترک پاشنه هام خوب شده واقعا عالی حتما امتحانش کنید
آیا این نظر مفید بود؟
۰
۰
یه محصول خیلی خوب!
من این مام رو استفاده کردم خیلی خوبه واقعا توصیه میکنم همه امتحان کنند
آیا این نظر مفید بود؟
۰
۰
نتیجه خوب
من تقریبا 20 روزه دارم از این مام استفاده میکنم. عالی بود هم واسه تعریق هم واسه رفع تیرگی ...
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

بله خیلی از افراد از این محصول نتیجه مثبت گرفتند

آیا این نظر مفید بود؟
۰
۰
NoTitle
چه رایحه ای داره؟ گرمه یا خنک؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

رایحه ملایم و متعادلی داره که به عطر گل یاس و مریم خیلی نزدیکه

آیا این نظر مفید بود؟
۰
۰
NoTitle
حجم خیلی خوبه داره، من حدودا سه ماهه دارم از این مام مرتب استفاده میکنم و هنوز تموم نشده
آیا این نظر مفید بود؟
۰
۰
NoTitle
دخترم هفت سالشه می خواستم بدونم می توانم برایش مام فوراور را خریداری کنم؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

بله مام فوراور کاملا گیاهی و بدون جیوه و آلومینیوم و عوارض مام های داخل بازار هست و برای کودکان هم مناسب و مفید می‌باشد

آیا این نظر مفید بود؟
۰
۰
NoTitle
واريس پا دارم می خواستم بدونم مام فوراور برای واریس پام خوبه؟ چه مدت و به چه صورت بايد از این محصول استفاده کنم؟ با استفاده از این مام كاملا واریس پام خوب ميشه؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

بله با استفاده روزانه کمک میکنه اما به صورت تخصصی جهت بهبود واریس که یک بیماری با عامل درونی و عروقی هست باید پکیج کامل درونی و موضعی شامل نوشیدنی آلوئه ورا یا بری نکتار، مکمل امگا، مکمل سیر و آویشن و کرم ضد التهاب و درد هیت استفاده شود

آیا این نظر مفید بود؟
۰
۰
NoTitle
خیلی وقته دارم استفاده میکنم، راضیم
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سپاس از این که نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید

آیا این نظر مفید بود؟
۰
۰
NoTitle
سلام
این مام مردانه هست یا زنانه؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

مام گیاهی فوراور محدودیت سن و جنسیت نداره و برای مصرف همه افراد هست

نظر خودتان را بنویسد