کرم بی پروپولیس فوراور Aloe Propolis Creme

کرم بی پروپولیس فوراور | Aloe Propolis Creme

کرم پروپولیس فوراور معروف به کرم عسل محصولی منحصر به فرد است که خواص آلوئه ورا و عسل را با یکدیگر ترکیب کرده و یکی از محبوب ترین محصولات مراقبت از پوست و مراقبت های شخصی فوراور می باشد. کرم آلوئه پروپولیس یک نرم کننده و مرطوب کننده قوی است که پروپولیس زنبور عسل و ژل غنی شده آلوئه ورا را با یکدیگر ترکیب کرده است. اگرچه در کنار این دو ماده طبیعی از دیگر ترکیبات طبیعی مفید برای سلامت و زیبایی پوست نیز استفاده شده است، با این حال دو ماده ذکر شده اصلی ترین مواد تشکیل دهنده ترکیبات این محصول به شمار می روند.

ارسال رایگان
۱ الی ۳ روز کاری
051
قیمت: ۱,۷۹۳,۲۰۰ تومان
۱,۲۵۵,۲۰۰ تومان
 

مشاوره رایگان

 

ضمانت اصالت کالا و تاریخ انقضا

 

ارسال رایگان (بالای ۸۰۰،۰۰۰ تومان)

 

تحویل فوری

کد محصول = ۰۵۱



کرم پروپولیس فوراور | بره موم عسل و آلوئه ورا با فرمول منحصر به فرد

کرم آلوئه پروپولیس فوراور

کرم پروپولیس فوراور محصولی منحصر به فرد است که خواص آلوئه ورا و عسل را با یکدیگر ترکیب کرده است. به همین علت از آن به عنوان یکی از محبوب ترین محصولات مراقبت از پوست و مراقبت های شخصی فوراور یاد می شود. این محصول با فرمولی انحصاری تولید شده و همانند سایر محصولات فوراور، حاوی هیچ گونه مواد شیمیایی مضر نیست. همین نکته موجب افزایش تاثیرگذاری آن شده است؛ تا جایی که امروزه کرم پروپولیس به عنوان یکی از بزرگترین دشمنان انواع مشکلات پوستی شناخته می شود.


پروپولیس یا بره موم عسل چیست؟

پروپولیس یا بره موم عسل چیست؟

پروپولیس در واقع همان بره موم زنبور عسل می باشد که از صمغ انواع درختان و گیاهان مختلف به دست می آید. زنبورهای کارگر این ترکیب رزینی را جمع آوری نموده و در سبد گرده های خود قرار می دهند. این ماده با آنزیم های بزاقی آن ها ترکیب شده و به تغییرات خاصی دچار می شود. این تغییرات در نهایت به آن خواص فیزیکی جدیدی می بخشد و به همین علت کارکردهای جدیدی پیدا می کند. ماده ضدعفونی کننده، درزگیر و صیقل دهنده فضای داخلی کندوها در واقع همین ترکیب پروپولیس می باشد.


کرم پروپولیس آلوئه فوراور لیوینگ امریکا، ترکیبی معجزه گر برای سلامت پوست

کرم پروپولیس آلوئه فوراور لیوینگ امریکا، ترکیبی معجزه گر برای سلامت پوست

کرم آلوئه پروپولیس یک نرم کننده و مرطوب کننده قوی است که پروپولیس زنبور عسل و ژل غنی شده آلوئه ورا را با یکدیگر ترکیب کرده است. اگرچه در کنار این دو ماده طبیعی از دیگر ترکیبات طبیعی مفید برای سلامت و زیبایی پوست نیز استفاده شده است، با این حال دو ماده ذکر شده اصلی ترین مواد تشکیل دهنده ترکیبات این محصول به شمار می روند.


ژل آلوئه ورا باربادنسیس

این نژاد از گیاه آلوئه ورا، بیشترین میزان اثرگذاری و خاصیت درمانی را دارد. وجود ژل غنی سازی شده این نوع گیاه آلوئه ورا در کرم پروپولیس فوراور موجب شده است تا استفاده از آن برای بهبود خراش های روی پوست، رفع سوختگی، ترمیم زخم، کاهش التهابات پوستی، زخم های ناشی از تبخال و زگیل تناسلی در آقایان مفید باشد. علاه بر این، خاصیت ضدالتهاب و مرطوب کنندگی از جمله دیگر نتایج استفاده از این ماده طبیعی در ترکیبات کرم پروپولیس آلوئه می باشد.


پروپولیس زنبور عسل (بره موم)

بره موم یا همان پروپولیس خاصیت ضد باکتریایی قوی دارد و اثرات بهبود دهندگی آن به سرعت قابل مشاهده است. از این رو به عنوان یک آنتی بیوتیک طبیعی و در عین حال قوی شناخته می شود که در بسیاری از موارد از آنتی بیوتیک های مصنوعی عملکرد بهتری از خود نشان داده است. جلوگیری از بیماری های پوستی و چشمی، کمک به روند درمان جراحی ها، بهبود آسیب های پوستی، التیام دهنده زخم و سوختگی، تقویت و شادابی پوست، از جمله خواص کرم پروپولیس فوراور هستند که بر اثر به کارگیری این ماده به وجود آمده اند. همچنین نباید از خاصیت آنتی بیوتیکی، پاک کنندگی، ضد التهابی و ضد میکروبی آن غافل شد.


بابونه

کمتر کسی پیدا می شود که به سلامت و زیبایی پوست و موی خود اهمیت دهد اما از خواص بابونه و تاثیر آن آگاه نباشد. کمک به رفع آکنه، روشن کنندگی پوست، جوانسازی، بهبود زخم و کاهش نشانه های اگزما تنها گوشه ای از خواص این گیاه و تاثیر آن در سلامت و زیبایی پوست می باشد. مجموعه این موارد موجب شده است تا گیاه بابونه نیز جایگاه خود را در میان ترکیبات کرم پروپولیس فوراور پیدا کند.


ویتامین های A، E و C

اصلی ترین خاصیت این ویتامین ها برای پوست، قدرت نرم کنندگی طبیعی آن ها می باشد. ویتامین E از پیری پوست جلوگیری نموده و مانع از ایجاد چین و چروک و شل شدگی پوست می شود. همچنین به درمان آفتاب سوختگی نیز کمک نموده و ضمن حفظ تعادل روغن پوست، در درمان تاول تبخالی، ناخن های خشک و ترک خورده، جای زخم و سوختگی تاثیرگذار است.

از طرف دیگر، ویتامین A علائم کشیدگی پوست را کاهش داده و به شما کمک می کند تا پوستی سالم و صاف داشته باشید. همچنین در درمان مشکلات و آسیب های پوستی همانند زگیل، آکنه و ... نیز تاثیرگذار بوده و به رفع چین و چروک کمک می کند.

ویتامین C موجود در کرم پروپولیس فوراور نیز برای رفع جای زخم و سوختگی مفید بوده و به آن خاصیت جوانسازی و حفظ شادابی پوست بخشیده است. به این ترتیب از سلول های پوستی محافظت نموده و با ترمیم آن ها، از پیری پوست جلوگیری می کند. درمان آفتاب سوختگی، درمان اگزما، کمک به کلاژن سازی پوست، کاهش لکه های پوستی، جلوگیری از عفونت های پوستی و ... از جمله دیگر نتایج وجود این ویتامین در پروپولیس آلوئه می باشد.


خواص و موارد استفاده کرم آلوئه پروپولیس فوراور

فواید کرم بره موم فوراور

کرم پروپولیس فوراور به درمان جوش و آکنه کمک نموده و به روند بهبود آن ها سرعت می بخشد. این محصول حاوی بره موم عسل یا همان پروپولیس به همراه ژل خالص آلوئه ورا نژاد باربادنسیس میلر می باشد. ترکیبات کرم پروپولیس فوراور آن را به منبعی غنی از ویتامین های A و E تبدیل کرده و خواص فوق العاده ای به آن بخشیده اند.

برخی از خواص و موارد استفاده کرم آلوئه پروپولیس فوراور عبارت است از:

  • بهبود دهنده زخم های باز
  • کمک به از بین رفتن جای سوختگی
  • قدرت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی بالا
  • بهبود دهنده جای گزش حشرات
  • بهبود اگزما و آلرژی های پوستی
  • بهبود بیماری های صدف، قارچ های پوستی، زگیل، انواع لک پوستی، تیرگی پوست، بیماری زونا و لکه های سفید پوستی (ویتیلیگو)
  • مناسب جهت رفع سوختگی در کودکان و خردسالان
  • کمک به درمان بیماری های زخم بستر، اگزما، ویتیلیگو، برص، پسوریازیس، جای زخم های عمیق و بخیه، زونا و ...

ترکیبات کرم بره موم + آلوئه ورا فوراور

ژل غنی شده آلوئه ورا (عصاره برگ آلوئه ورا باربادنسیس)، بره موم عسل طبیعی، عصاره عسل، ویتامین E طبیعی (توکوفرول)، گل بابونه، روغن ذرت، عصاره گل بابونه، الکل ستیل، استیرات گلیسیریل، سوربیتول، پروپیلن گلیکول، اتیل هگزیل پالمیتات، استیرات 100-پی-ای-جی، آدیپات دی اتیل هگزیل، لانولین، آلانسیون، استیرات اتیل هگزیل، دایمتیکون، پروویتامین بتاکاروتن، الکل لانولین، تریاتانولامین، متیل پارابن، اسید اسکوربیک، اوره دایازولیدینیل، دی سدیم ای-دی-تی-ای، عطر (پرفیوم)


قیمت کرم جای جوش فوراور

کرم پروپولیس فوراور بهترین انتخاب برای التیام زخم ها

این محصول نیز همانند سایر محصولات فوراور، از کمپانی اصل فوراور لیوینگ امریکا به دست ما می رسد. بنابراین بدیهی است که قیمت آن بر اساس دلار و درهم بوده و طبق نرخ روز ارز محاسبه گردد. قیمت تمامی محصولات در فروشگاه فوراور کالا به روز بوده و رقم تبدیل شده آن به تومان، در بالای همین صفحه قابل مشاهده می باشد.


نحوه مصرف کرم پروپولیس فوراور

کرم تسکین دهنده و بهبود دنده مشکلات پوستی | کرم پروپولیس فوراور

این کرم به صورت تیوپی بسته بندی می شود. هر تیوپ محتوی 113 گرم کرم آلوئه پروپولیس فوراور خالص می باشد. برای اندازه مصرف این کرم محدودیتی وجود نداشته و می توانید به میزان دلخواه از آن در نواحی مورد نظر استفاده نمایید.

جهت مشاهده کاتالوگ کرم بی پروپولیس فوراور اینجا کلیک کنید.

نظر‎های کاربران
آیا این نظر مفید بود؟
۰
۰
NoTitle
سلام این کرم الکل لانولین داره، برای پوست های حساس مضر نیست؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام.
در تمام محصولات فوراور از ترکیبات متعادل و تست شده در حد استاندارد استفاده شده. کرم پروپولیس هم برای پوست های حساس مناسبه و هم جهت پیشگیری و بهبود آلرژی های پوستی عالی هست.

نظر خودتان را بنویسد