مکمل ترک اعتیاد الکل

اعتیاد به الکل | Forever Alcohol Addiction

اعتیاد به الکل بیماری است که امکان دارد هر قشری را در جامعه درگیر خود کند. دلایل بسیاری زیادی از جمله شرایط اقتصادی، وضع جامعه و حتی دوستان وجود دارند که می توانند مسبب شروع این داستان شوند اما به طور کلی دلیل مشخصی برای این اعتیاد وجود ندارد.

 

مشاوره رایگان

 

ضمانت اصالت کالا و تاریخ انقضا

 

ارسال رایگان (بالای ۸۰۰،۰۰۰ تومان)

 

تحویل فوری

این کالا تمام شده

کد محصول: ۱۰۳۱


اعتیاد به الکل چیست؟

اعتیاد به الکل

اعتیاد به الکل یا همان الکلیسم، بیماری است که فرد تمایل و نیاز بیش از حد به مصرف الکل دارد، با اینکه تاثیرات منفی در زندگی او داشته باشد و می تواند تمامی افراد از هر قشری را تحت تاثیر قرار دهد. کارشناسان در این حوزه سعی کردند عواملی را که ممکن است فرد را مستعد اعتیاد قرار دهد، شناسایی کنند اما هیچ دلیل واحد و مشخصی پیدا نکردند. عوامل ژنتیکی، روانی و رفتاری همگی می توانند در این زمینه نقش داشته باشند. طبق آمار سازمان جهانی WHO سالانه حدود 3 میلیون مرگ و میر بر اساس مصرف الکل رخ می دهد.

اعتیاد به الکل به طور مستقیم بیماری به حساب می آید؛ چرا که سبب تغییراتی در مغز و سیستم عصبی می شود به طوری که فرد هیچ کنترلی بر اعمالی که انجام می دهد، ندارد. به طور کلی، اگر فردی به شدت به الکل متکی باشد و نتواند برای مدت طولانی هوشیار باقی بماند، معتاد الکل است.


علائم اعتیاد به الکل چیست؟

علائم اعتیاد به الکل

در بسیاری از کشورها و فرهنگ های مختلف، نوشیدن الکل یک امر عادی است و مانند دیگر مواد مخدر ممنوع نیست؛ بنابراین تشخیص فردی که معتاد به الکل است نسبتا دشوار می باشد اما به طور کلی چنین فردی بیش از نیمی از ویژگی های زیر را دارد:

  1. آشفتگی و پریشانی ناشی از عدم استفاده از الکل
  2. افزایش تعداد دفعات مصرف الکل
  3. نوشیدن در مکان و زمان نامناسب مانند صبح یا نوشیدن در محل کار
  4. علاقه مند به شرکت در جشن ها و مهمانی هایی که در آن ها الکل سرو می شود.
  5. انتخاب دوستانی که تمایل به استفاده از الکل دارند.
  6. وابستگی به الکل برای انجام امور روزمره

راه های درمانی اعتیاد به الکل چیست؟

راه های درمان اعتیاد به الکل

اعتیاد به الکل، دائما در حال پیشروی است پس توجه به علائم اولیه نیز می تواند بسیار کارآمد باشد. سعی کنید در افرادی که الکلی هستند احساس گناه ایجاد نکنید؛ در عوض از آن ها بخواهید از یک روانشناس کمک بگیرند.

آن ها را به شرکت در جلسات درمانی گروهی که NGO نام دارد؛ تشویق کنید. چنین افرادی با حضور در این جلسات از تجربیات اشخاصی کمک می گیرند که خودشان هم با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم کردند.

از دیگر راهکار های درمان اعتیاد به الکل، می توان به دارو درمانی اشاره کرد. فردی که سعی در ترک الکل با روش دارو درمانی دارد حتما باید تحت نظر پزشک متخصص باشد تا از بروز هرگونه مشکل احتمالی جلوگیری شود.

راه بهتر که از تضمین سلامت بالاتری برخوردار است، استفاده از مکمل های گیاهی و فوق العاده شرکت فوراور برای سم زدایی بدن است.


محصولات فوراور برای درمان اعتیاد الکل

برند فوراور، مکمل های گیاهی و طبیعی عرضه کرده است که برای دفع سموم از بدن و پاکسازی کبد، به خصوص برای ترک اعتیاد به الکل بسیار مفید هستند. از جمله این مکمل ها شامل:

این نوشیدنی دارای تاییدیه انجمن بین المللی آلوئه ورا بوده و جزو پر فروش ترین محصولات کمپانی فوراور است. این محصول با خاصیت سم زدایی کامل و تقویت قدرت بدنی فرد مبتلا به الکل، می تواند به درمان وی کمک کند. همچنین این محصول با تقویت سیستم ایمنی بدن می تواند در سلامت فرد مبتلا به الکل تاثیر به سزایی داشته باشد.

 تهیه این محصول با دقت فراوان با استفاده از آخرین تکنولوژی روز بوده که می توانید برای تهیه آن با ضمانت اصالت کالا، از سایت فوراور کالا اقدام کنید.

ترکیب ویتامین با جو دو سر منجر به تولید قرص ابسوربنت سی می شود که با قدرت، اثرات ناشی از مصرف الکل را از بدن دفع کرده و می تواند یک محصول فوق العاده برای تقویت بدن افراد در حال ترک الکل می باشد.

ژل رویال، یک مکمل طبیعی فوق العاده است که غذای اصلی ملکه زنبور های عسل می باشد. ژل رویال حاوی انواع ویتامین ها، مواد معدنی و املاح مورد نیاز بدن است که مصرف آن باعث بهبود بسیاری از بیماری ها از جمله اعتیاد به الکل می شود.

نیچرمین همان طور که از نامش مشخص است، کاملا طبیعی بوده و توانایی تامین تمامی مواد مورد نیاز بدن از جمله: آهن، کلسیم، فسفر و روی را دارد. با توجه به دارا بودم املاح معدنی مهم، این محصول می تواند برای سلامت پوست، مو، ناخن مفید بوده و از بروز بسیاری از بیماری ها از جمله کم خونی، آرتروز و پوکی استخوان جلوگیری می کند.

این محصول با فراهم کردن مواد معدنی بدن، در روند بهبود اعتیاد به الکل، کمک شایانی به فرد مبتلا خواهد کرد.

شما عزیزان، می توانید برای مشاهده قیمت و خرید هر محصول این پکیج، بر روی نام آن کلیک کرده و وارد صفحه مورد نظر محصول شوید. همچنین نحوه مصرف هر محصول در تصویر زیر قابل مشاهده است:

اعتیاد الکل

نظر خودتان را بنویسد