سکته قلبی

حمله قلبی (سکته قلبی) | Forever heart attack

اکسیژن یک عنصر مهم برای سلامت قلب است و چیزی که اکسیژن را در بدن جا به جا کرده و به اعضای دیگر بدن می رساند، خون می باشد. ادامه حیات قلب بدون اکسیژن و خون کافی تقریبا غیر ممکن است و عضلات قلب در این شرایط محتمل آسیب های بسیار جدی می شوند.

 

مشاوره رایگان

 

ضمانت اصالت کالا و تاریخ انقضا

 

ارسال رایگان (بالای ۸۰۰،۰۰۰ تومان)

 

تحویل فوری

این کالا تمام شده

کد محصول: ۱۰۳۷


سکته قلبی چیست؟

سکته قلبی

خون و گردش آن در بدن از اهمیت بالایی برخوردار است و عضوی که وظیفه پمپاژ خون را دارد، قلب می باشد. قلب مهم ترین عضو بدن هر انسان برای ادامه حیات است و هر گونه نارسایی به آن می تواند منجر به مرگ شود.

معمولا حمله قلبی زمانی رخ می دهد که خون رسانی به سمت قلب با کاهش شدیدی رو به رو شود که از جمله دلایل آن می تواند کلسترول و چربی بالا باشد. حمله قلبی بسیار خطرناک است؛ بنابراین انجام اقدامات سریع و به موقع می تواند از عواقب آن جلوگیری کند. اگر فکر می کنید که دچار حمله قلبی شدید سریعا با 115 تماس بگیرید.


علائم سکته قلبی

علائم حمله قلبی

حمله قلبی علائم مختلفی دارد و بسته به شرایط بدی فرد، می تواند خفیف یا شدید باشد. به طور کلی علائم سکته قلبی شامل:

  • احساس فشار، سفتی و درد در قفسه سینه
  • درد در بازو، پشت، گردن و دست سمت چپ
  • عرق سرد
  • بیحالی و خستگی لحظه ای
  • سوزش سر دل
  • تنگی نفس
  • حالت تهوع

بانوان میانسال و افراد دیابتی، ممکن است بیشتر درد در بازوی سمت چپ و گردن را تجربه کنند. گاها این دردها تنها چند لحظه پیش از حمله قلبی رخ می دهند اما ممکن است از 1 الی 2 هفته قبل نیز ظاهر شوند. اگر شما تجربه درد طولانی مدت در قفسه سینه را دارید که با استراحت بهبود پیدا نمی کند، می تواند یکی از علائم حمله قلبی باشد.


چه زمانی باید به پزشک مراجعه کرد؟

مراجعه به پزشک

اگر فکر می کنید دچار حمله قلبی شدید، فورا مراحل زیر را انجام دهید:

1.سریعا با فوریت های پزشکی تماس بگیرید.

بدون هیچگونه اتلاف وقتی، در صورت داشتن علائم بالا، به سرعت با 115 تماس بگیرید. اگر به تلفن دسترسی ندارید، از فرد دیگری بخواهید که شما را به بیمارستان برساند.

2.در صورت تجویز پزشک نیتروگیلیسیرین مصرف کنید.

نیتروگیلیسیرین برای حملات بسیار حاد نمی تواند تاثیرگذار باشد اما در صورت تجویز، پیش از رسیدن اورژانس طبق دستور پزشک معالج، می توان از آن استفاده کرد.

3.استفاده از آسپرین

مصرف 300 گرم آسپرین پیش از حمله قلبی، می تواند از لخته شدن خون جلوگیری کند اما مصرف آن را در آخرین اولویت قرار دهید؛ زیرا ممکن است دارای تداخل با دیگر داروها بوده و خطر آفرین باشد.

چه مواردی سبب سکته قلبی می شود؟

کرونری قلب یکی از اصلی ترین دلایل سکته است. در این بیماری یک یا چند رگ قلب، توسط چربی یا رسوبات کلسترول مسدود یا باریک می شوند و خون رسانی به قلب کاهش پیدا می کند اما تمام حملات قلبی به دلیل انسداد شریان ها نیست و عوامل زیر نیز می تواند زمینه ای برای سکته باشند:

  • اسپاسم عروق کرونر
  • عفونت های خاص
  • دیسکیسیون (پارگی) خودبخودی عروق کرونر

عواملی زمینه ساز سکته قلبی

در کنار تمام مشکلات بالا که سبب وقوع سکته می شوند، برخی از موارد می تواند ریسک ابتلا به آن را افزایش دهند. از جمله این موارد شامل:

  • سن: معمولا با افزایش سن، احتمال سکته بیشتر می شود و این عدد در میان مردان و زنان متفاوت است. مردان بالای 45 و زنان بالای 55 بیشتر در معرض سکته هستند.
  • مصرف دخانیات: قلیان، تنباکو و سیگار زمینه ساز سکته قلبی هستند و حتی در میان افرادی که در معرض دود دخانیات بودند، امکان سکته قلبی آن ها نسبت به دیگر افراد، بیشتر خواهد بود.
  • فشار خون بالا: زمانی که فشار خون زیاد باشد، رگ ها و شریان هایی که به قلب منتهی می شوند دچار آسیب می گردند که می تواند سبب بروز مشکلات بیشتری برای سلامتی شود.
  • عدم انجام حرکات ورزشی: ورزش، تحرک و سبک زندگی درست، به صورت مستقیم با سلامت قلب مرتبط است. ورزش منظم می تواند سلامت قلب را بهبود ببخشد.
  • ژنتیک: اگر در خانواده ای هستید که اطرافیان شما دچار حمله قلبی می شوند، در خطر بیشتری نسبت به دیگران قرار دارید. توصیه می شود با خود مراقبتی از پیش آمدن آن جلوگیری کنید.
  • رژیم غذایی: مصرف غذاهای چرب، سرشار از قند و فرآوری شده زمینه ساز بیماری هایی مانند کلسترول، فشار خون و چربی می شوند که تمامی این عومل برای سلامت قلب خطرناک می باشند.

محصولات فوراور برای بهبود حمله قلبی

مصرف مکمل های گیاهی برای جلوگیری و بهبود از حمله قلبی می توانند مفید باشند. محصولات فوراور حاوی ترکیباتی هستند که بدون هیچگونه عوارضی می تواند در جهت بهبود سلامت قلب شما کمک کند.

·امگا فوراور

داشتن رژیم غذایی سالم که حاوی تمام املاح مهم بدن باشد، گاهی سخت و غیر ممکن به نظر می رسد. امگا فوراور یک مکمل غذایی شگفت آور است که حاوی امگا 3، 6 و 9 می باشد و انتخابی مناسب برای مصرف روزانه به شمار می رود. مصرف امگا فوراور سبب کاهش کلسترول و انسداد شریان های عروقی می شود که در نهایت می تواند از سکته قلبی جلوگیری کند.

·گارلیک تایم

مکمل گارلیک تایم فوراور حاوی دو ماده سیر و آویشن است که فواید و خواص آن ها برای همه واضح و روشن می باشد. سیر و آویشن دارای خواصی هستند که می توانند در بهبود و کاهش چربی خون و کلسترول موثر باشند؛ بنابراین دور از ذهن نیست که این مکمل بتواند به سیستم قلبی و عروقی بدن کمک کند.

·آ بتا کر

مکمل آ بتا کر حاوی ویتامین های A، B و E می باشد که می تواند در مقابل رادیکال های آزاد نقش حیاتی را ایفا کند. این مکمل سبب بهبود هرچه بهتر گردش خون در بدن می شود و در نهایت از بروز مشکلات قلبی جلوگیری می کند.

·نوشیدنی خالص آلوئه ورا

نوشیدنی خالص آلوئه ورا فوراور دارای تاییدیه از کمیسیون جهانی آلوئه ورا می باشد که می تواند در کاهش کلسترول خون نقش موثری داشته باشد. با بهبود کلسترول، گردش خون در بدن و شریان ها راحت تر انجام می شود و احتمال وقوع سکته قلبی کاهش پیدا می کند.

·ویتامین سی فوراور

ویتامین سی یک ماده حیاتی و ضروری برای بدن به شمار می رود که با قدرت آنتی اکسیدانی بالا، سبب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و همچنین می تواند در کاهش کلسترول رگ های خونی موثر باشد.

·نیچرمین

مکمل نیچرمین فوراور، یک مکمل غذایی کامل و پر طرفدار است که حاوی املاح مهم برای بدن می باشد. یکی از عناصر بسیار مهم، منزیم نام دارد که در مکمل نیچرمین به وفور یافت می شود. از جمله فواید بسیار مهم منیزیم شامل: تبدیل قندخون به انرژی، جلوگیری از بروز حمله قلبی و آرامبخش طبیعی بدن است.

شما عزیزان می توانید برای تهیه هر کدام از محصولات پکیج بالا، روی نام محصول کلیک کرده و وارد صفحه مورد نظر شوید. علاوه بر این، نحوه مصرف هر محصول در تصویر زیر قابل مشاهده است.

نظر خودتان را بنویسد