بسته سلامت فشار خون بالا

فشار خون بالا | High Blood Pressure

خون از طریق رگ ها در کل بدن جریان دارد و حرکت آن در شرایط عادی، دارای فشار نرمالی است. زمانی که جریان خون در رگ ها بیش از حد معمول باشد، فرد دچار فشار خون بالا یا به اصطلاح HBP می شود. سعی کنید فشار خون بالا را جدی بگیرید و در صورت مشاهده آن، حتما تحت مراقبت باشید تا از عواقب و تاثیر آن روی سلامت خود بکاهید.

 

مشاوره رایگان

 

ضمانت اصالت کالا و تاریخ انقضا

 

ارسال رایگان (بالای ۸۰۰،۰۰۰ تومان)

 

تحویل فوری

این کالا تمام شده

کد محصول: ۱۰۳۸


فشار خون بالا چیست؟

فشار خون بالاResponsiveResponsiveResponsive

تا به حال برایتان پیش آمده است که سرگیجه شدیدی به سراغتان بیاید، صورتتان سرخ شود و حالت تهوع طاقت فرسایی داشته باشید؟ معمولا زمانی که فشار خون شما از یک حدی بالاتر باشد، شما این علائم را تجربه خواهید کرد اما بهتر است کمی دقیق تر به این موضوع بپردازیم.

هر انسانی برای زنده ماندن بافت ها و سلول ها نیاز به اکسیژن دارد که این عنصر توسط گلبول های قرمز در جریان خون به تمامی نقاط بدن می رسد اما گردش خون چگونه ایجاد می شود؟ همه ما می دانیم که قلب وظیفه پمپاژ خون را در بدن دارد و با هر تپش جریانی ایجاد می کند و خون را درون رگ ها و مویرگ ها هل می دهد اما گاهی این فشار به دلایل متعددی از حد نرمال خود بیشتر می شود و باعث آسیب به قلب و رگ های عروقی می شود.

فشار خون بالا به تدریج و با گذشت زمان بافت های ظریف داخل رگ ها و عروق را با آسیب جدی رو به رو می کند و از طرفی اگر فرد دارای کلسترول باشد، همین موضوع می تواند عاملی برای شروع تصلب شرایین شود.


چرا به فشار خون بالا لقب قاتل خاموش داده اند؟

فشار خون بالا، قاتل خاموش

اگر بیماری به نوعی باشد که در ابتدا فرد هیچ علائمی را مشاهده نکند و پس از گذشت مدت زمانی خطرها و آسیب های بسیار زیادی برای سلامتی وی ایجاد شود، اصطلاحا به آن بیماری قاتل خاموش می گویند. متاسفانه فشار خون بالا از جمله بیماری هایی است که در ابتدای راه، همه چیز به نظر رو به راه می آید و هیچ مشکلی فرد مورد نظر را تهدید نمی کند اما در واقعیت امر خیلی آرام و بی سروصدا می تواند برای سلامتی خطر آفرین باشد. بهترین راه برای پیشگیری، چک کردن مداوم فشار خون است تا بتوان ریسک خطرات آن را تا میزان بسیار زیادی کاهش داد. به طور کلی دلیل این نام گذاری شامل:

  • در اکثر مواقع پیش از حاد شدن هیچ علائمی را بروز نمی دهند.
  • حتی برخی عادات زندگی و رژیم غذایی می توانند ریسک بروز این بیماری را افزایش دهند.
  • در صورت عدم پیشگیری و کنترل، باعث سکته قلبی و مغزی می شود.

درمان فشار خون بالا

درمان فشار خون بالا

"پیشگیری بهتر از درمان" یک ضرب المثل که از زمان های قدیم کاربرد بسیار زیادی داشته و همچنان مورد استفاده قرار می گیرد. پیشگیری از ابتلا به فشار خون بالا بهترین روش است تا بتوان آسیب های جانبی آن را به حداقل رساند؛ بنابراین انتخاب سبک زندگی سالم نه تنها از این بیماری، بلکه از اغلب مشکلات شما را مصون نگه می دارد و می تواند ضامن سلامتی بدن در هر زمینه باشد. حال اگر شما دچار فشار خون بالا هستید سعی کنید مواردی که در ادامه ذکر کرده ایم را رعایت نمایید.

  • روزانه 30 دقیقه فعالیت بدنی داشته باشید.
  • از استعمال دخانیات به خصوص سیگار دوری کنید.
  • رژیم غذایی سالمی برای خود داشته باشید و از مصرف غذاهای شور و نمکی بپرهیزید.
  • سعی کنید با روش های مراقبه استرس را از خود دور کنید.
  • وزن خود را مدیریت کنید و از تغییر مداوم آن جلوگیری نمایید.

محصولات فوراور برای کمک به بهبود فشارخون

یک نکته مهم و حائز اهمیت این است که محصولات فوراور دارو نیستند و تنها به عنوان مکمل می توانند در بهبود بیماری موثر باشند. از جمله محصولات فوراور که می توان برای بهبود فشارخون مورد استفاده قرار بگیرد شامل:

·گارلیک تایم

سیر یک گیاه پر خاصیتی بوده که جنبه درمانی زیادی دارد و از گذشته تاکنون مورد استفاده قرار گرفته است. یکی از مهم ترین خواص سیر، اثرگذاری آن جهت افت فشار خون است. معمولا افرادی در دچار فشار خون بالا هستند هر صبح یک حبه سیر میل می کنند. مکمل گارلیک تایم فوراور با بهره گیری از خواص سیر توانسته است در بهبود و کاهش فشار خون نقش موثری داشته باشد.

·آبتاکر

مکمل آبتاکر حاوی مقادیر زیادی املاح و مواد معدنی برای بدن است که می تواند نقش موثری برای سلامت پوست و مو داشته باشد. علاوه بر این آبتاکر می تواند برای بهبود گردش خون در بدن موثر باشد و از فشار خون بالا پیشگیری نماید.

·آرکتیک سی

آرکتیک سی یک مکمل فوق العاده که سرشار از امگا 3، 6 و 9 است. این مکمل سبب کاهش کلسترول و تری گلیسیریدهای خون می شود و به همین دلیل می تواند عامل مهمی برای کاهش فشار خون به شمار رود.

·نوشیدنی ژل آلوئه ورا

نوشیدنی آلوئه ورا فوراور دارنده تاییدیه از انجمن بین المللی آلوئه ورا است که یک سم زدای قوی به شمار می رود. نوشیدنی خالص آلوئه ورا می تواند بدن را به طور کامل پاکسازی کرده و در کاهش کلسترول و فشار خون نقش موثری داشته باشد.

·نیچرمین

یکی از بهترین مکمل های فوراور که می تواند مواد معدنی بدن را تامین کرده و از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری کند، مکمل نیچرمین است. از جمله فواید مهم این مکمل که سبب بهبود فشار خون بالا می شود، حفظ تعادل خون و اکسیژن رسانی بهتر به تمامی نقاط بدن می باشد. این امر سبب می شود تا فشار خون بالا تا حدودی کنترل گردد.

·ابسوربنت سی

ویتامین سی یکی از مهم ترین مواد درون بدن است که تاثیرات بسیار زیادی روی پوست و مو می گذارد و ابسوربنت سی یک منبع غنی از این ویتامین است. قرص ویتامین سی می تواند در کاهش میزان کلسترول نقش موثری داشته باشد و فشار خون نرمالی را به ارمغان بیاورد.

شما عزیزان می توانید برای تهیه و مشاهده قیمت هر محصول این پکیج، روی اسم آن کلیک کرده و وارد صفحه مورد نظر شوید. علاوه بر این محوه مصرف هر محصول در تصویر زیر قابل مشاهده می باشد.

نظر خودتان را بنویسد