بسته های قاعدگی فوراور کالا

قاعدگی (درد و گرفتگی) | Forever Menstruation

قاعدگی یا پریود شدن تقریباً یک بار در ماه به عنوان بخشی طبیعی از چرخه قاعدگی اتفاق می افتد. طول این چرخه می تواند از 21 روز تا حدود 35 روز متغیر باشد.

 

مشاوره رایگان

 

ضمانت اصالت کالا و تاریخ انقضا

 

ارسال رایگان (بالای ۸۰۰،۰۰۰ تومان)

 

تحویل فوری

این کالا تمام شده

کد محصول: ۱۰۲۳


قاعدگی چیست؟

دردهای قاعدگی

قاعدگی یا پریود شدن تقریباً یک بار در ماه به عنوان بخشی طبیعی از چرخه قاعدگی اتفاق می افتد که طی این چرخه، خون از واژن بانوان خارج می شود. طول این چرخه می تواند از 21 روز تا حدود 35 روز متغیر باشد.


بازه زمان قاعدگی بانوان

زمان قاعدگی.

شروع قاعدگی هرکسی می تواند متفاوت با دیگری باشد. ولی زمان درست آن از سن 12 سالگی تا اواخر 16 سالگی می باشد. البته بعضی از افراد به دلیل تنظیم نبودن هورمون ها و عوامل محیطی این دوره را چند سال زودتر، یعنی از سن 8 سالگی تجربه می کنند. بعد از اتمام این دوره در سن 40 تا 50 سالگی یائسگی برای شما اتفاق می افتد و تولید تخمک متوقف می شود که در این صورت امکان بارداری وجود ندارد.

نکته قابل توجه در این است که اگر شما در سنین گفته شده، سیکل قاعدگی برایتان اتفاق نیفتاد و یا اگر زودتر از سن 40 سالگی یائسه شدید، حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید. همچنین علائمی مانند خونریزی بیش از حد و دردهای طولانی می تواند نشانه ای از مشکل جدی و نیازمند به پیگیری باشد.


علائم قاعدگی چیست؟

  • بد خلقی
  • حالت تهوع
  • مشکل خواب
  • هوس های غذایی
  • اسهال یا یبوست
  • درد در قسمت شکم و کمر

علل درد های قاعدگی

علائم قاعدگی

در طول قاعدگی، رحم منقبض و این انقباض رگ های خونی را فشرده می کند. در نتیجه، به طور موقت جریان خون و اکسیژن در رحم شما قطع می شود که این عامل، باعث ترشح موادی در بافت رحم شده و باعث درد می شود. برخی از زنان به دلیل تجمع پروستاگلاندین‌ها که انقباضات را قوی‌تر می‌کند، درد بیشتری نسبت به سایرین احساس می کنند.


کنترل درد دوران قاعدگی با محصولات فوراور


 شما عزیزان میتوانید برای تهیه و مشاهده قیمت هر محصول این پکیج روی اسم هر محصول کلیک کرده و وارد صفحه محصول آن شوید. علاوه بر این، نحوه مصرف هر محصول در تصویر زیر قابل مشاهده است.

 

 1083

 

نظر خودتان را بنویسد