بیماری ام اس

مولتیپل اسکلروزیس (ام اس) | Forever MS

ام اس یک بیماری عصبی است که در آن، سیستم ایمنی بدن به طور اشتباه به بافت های عصبی خود حمله کرده و باعث تخریب عصب ها در مغز و نخاع می شود. این تخریب سبب بروز عوارض مختلفی از جمله مشکلات حرکتی، اختلال بینایی، خستگی و اضطراب می شود. در حال حاضر این بیماری درمان قطعی ندارد اما شرکت فوراور بسته هایی را طراحی کرده است که از بروز این بیماری و پیشرفت آن جلوگیری می کند.

 

مشاوره رایگان

 

ضمانت اصالت کالا و تاریخ انقضا

 

ارسال رایگان (بالای ۸۰۰،۰۰۰ تومان)

 

تحویل فوری

این کالا تمام شده

کد محصول: ۱۰۳۴


ام اس چیست؟

ام اس چیست

ام اس مخفف (Multiple Sclerosis) به معنای "پرخاشگری چند شکلی"، یک بیماری عصبی و مزمن است که باعث تداخل در فعالیت سیستم ایمنی بدن می شود و تاثیر معکوس بر آن ها می گذارد؛ به گونه ای که سیستم ایمنی بدن، سلول های عصبی را بیگانه شناسایی می کند و به تخریب آن ها می پردازد.

این بیماری بسته به اینکه از کدام نقطه بدن شروع به رشد می کند، دارای علائم مختلفی است و همچنین احتمال ابتلای بانوان به این بیماری نسبت به آقایان 3 برابر بیشتر است. به طور کلی در ایران آمار مبتلایان به بیماری ام اس در چندین دهه اخیر رو به افزایش بوده است.


علائم ام اس

علائم ام اس

علائم بیماری ام اس بسیار متنوع است و همین امر سبب غیر قابل پیش بینی بودن این بیماری شده است. علائم این بیماری با توجه به شرایط بدنی هر فرد و میزان پیش روی آن، متفاوت خواهد بود اما به طور کلی علائم این بیماری شامل موارد زیر است:

  • عدم تعادل و اختلالات حرکتی: ضعف عضلات، لرزش، کاهش قدرت حرکتی و مشکلات در راه رفتن
  • مشکلات تنفسی: اختلال در نفس کشیدن، سرفه و خلط
  • اختلالات بینایی: کاهش بینایی، دو بینی، از دست دادن قدرت بینایی و کوری دید
  • اختلالات عصبی: مشکلات حافظه و تمرکز، از دست دادن قدرت تکلم و عدم توانایی در تمام کردن جملات
  • عوارض روحی: افسردگی، اضطراب، تغییرات خلق و خو و مشکلات خواب
  • مشکلات جنسی: کاهش میل جنسی، عدم توانایی در انجام فعالیت های جنسی و مشکلات ناشی از اختلالات عصبی

چرا زنان بیشتر از مردان در معرض ابتلا به ام اس هستند؟

چند عاملی که سبب ابتلای بیشتر بانوان نسبت به آقایان در بیماری ام اس می شود به شرح زیر است:

عوامل هورمونی

تحقیقات نشان داده است که تغییرات هورمونی در زنان ممکن است در شکل گیری بیماری ام اس نقش داشته باشد. بانوانی که مبتلا به بیماری ام اس هستند سطح استروژن پایین تری نسبت به دیگر زنان دارند.

ژنتیک

در اکثر بیماری ها، ژنتیک نقش بسیار زیادی در ایجاد آن خواهد داشت. ام اس نیز از این قضیه مستثنا نیست و اگر در خانواده، فردی مبتلا به بیماری ام اس باشد، احتمال ابتلا فرد دیگر در همان خانواده به ام اس وجود دارد.

سیستم ایمنی

اختلالات در سیستم ایمنی بدن ممکن است در بروز ام اس نقش داشته باشد. سیستم ایمنی بانوان نسبت به آقایان در برابر التهابات و عفونت ها اندکی ضعیف تر است که می تواند مرتبط با ابتلا به بیماری ام اس باشد.

عوامل محیطی

عوامل محیطی همچون تغذیه، مصرف دارو ها، سبک زندگی، تماس با مواد شیمیایی، انواع عفونت و بیماری ها می توانند زمینه ساز ابتلا به بیماری ام اس باشند.


محصولات فوراور برای بیماری ام اس

·         ژل رویال فوراور (اکسیر جوانی)

ژل رویال، یک ماده غنی از آنتی اکسیدان و مواد مغذی است که از زنبور عسل استخراج می شود. ژل رویال به عنوان یک مکمل غذایی مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل تقویت سیستم ایمنی بدن، در پیشگیری از بروز بیماری ام اس بسیار مفید است. همچنین مصرف ژل رویال به کاهش علائم بیماری ام اس از جمله خستگی و سختی در حرکت کمک می کند.

·         بی پولن (گرده زنبور عسل)

بی پولن گرده گل هایی هستند که زنبورها برای تامین غذای خود آن ها را جمع آوری می کنند. مکمل بی پولن فوراور حاوی ویتامین های A, C, D و E می باشد که می تواند در افزایش سطح انرژی بدن، تاثیر زیادی داشته باشد؛ بنابراین مکمل بی پولن فوراور در پیشگیری از بیماری و جلوگیری از پیشرفت بیماری ام اس موثر است.

·         مکمل امگا فوراور (فوراور آرکتیک سی)

مکمل آرکتیک سی فوراور سرشار از امگا 3، 6 و 9 است که برای تقویت سیستم قلب و عروق، مغز و سیستم بینایی بسیار حائز اهمیت است. مصرف منظم این مکمل می تواند سبب تنظیم فعالیت بدن شود که یک امر مهم و ضروری برای تندرستی و سلامت انسان است.

·         نوشیدنی خالص ژل آلوئه ورا

نوشیدنی خالص آلوئه ورا دارای تاییدیه از انجمن بین المللی آلوئه ورا است که حاوی تمامی خواص این گیاه می باشد. مصرف این نوشیدنی به تنهایی یا همراه با آبمیوه تاثیر به سزایی در بهبود سیستم گوارش دارد و از طرفی سرشار از آنتی اکسیدان و خواص ضد التهابی است که می تواند در کنترل بیماری ام اس تاثیر داشته باشد.

·         مکمل طبیعی مواد معدنی فوراور

مکمل نیچرمین فوراور حاوی املاح و مواد معدنی مانند آهن، ید، فسفر، منیزیم، پتاسیم و ... است که این مواد در حفظ تعادل بدن نقش زیادی دارند؛ بنابراین مکمل نیچرمین فوراور برای افراد مبتلا به بیماری ام اس مفید خواهد بود.

·         جینکو پلاس و فوراور فوکوس

این دو مکمل حاوی گیاه جینکو بیلوبا هستند که برای سلامت مغز و تعادل بدن مفید می باشند. همچنین این مکمل ها تمامی املاح مورد نیاز بدن را تامین می کنند و در تقویت ذهن، تمرکز و حافظه تاثیر زیادی دارند. گیاه جینکو بیلوبا می تواند فرایند خون رسانی را به عصب های آسیب دیده بهبود بخشد تا عمل ترمیم و بازسازی سریع تر انجام شود.

شما می توانید برای تهیه و مشاهده قیمت هر محصول از این پکیج، روی اسم هر محصول کلیک کرده و وارد صفحه محصول شوید. علاوه بر این، نحوه مصرف هر محصول در تصویر زیر قابل مشاهده است.

نظر خودتان را بنویسد