RSS پست‎های وبلاگ "1401" "بهمن"

بهترین تونر صورت

در طول روز، آلاینده‌ها به عمق لایه‌های پوستی نفوذ می‌کنند. پوستی که تحت نفوذ این آلاینده‌ها قرار گرفته است، با یک شستشو‌ی ساده، پاک نمی‌شود. اگرچه این مشکل هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها وجود دارد اما پوست صورت خانم‌هایی که از مواد آرایشی استفاده می‌کنند، بیش‌تر در دام آلاینده‌ها قرار می‌گیرد.

از طرفی استفاده از ژل و فوم شستشوی صورت می‌تواند باعث پاک کردن عمقی پوست شود اما pH پوست را به ‌هم می‌زند. این جا است که شما می‌توانید با استفاده از تونر‌ها هم پوست خود را پاکیزه و هم پی اچ آن را تنظیم نمایید. در این مقاله به معرفی بهترین مارک تونر صورت خواهیم پرداخت اما قبل از لازم است به این سوال پاسخ دهیم که «تونر صورت چیست؟»

تونر صورت چیست؟

انواع تونر صورت

تونر صورت یک مایع سبک برای تمیز کردن عمیق پوست است که این مایع علاوه بر از بین بردن سلول‌های مرده‌ انباشته شده روی سطح پوست، با طراوت بخشیدن به بافت، موجب کاهش ترشحات غدد چربی روی پوست می‌شود. اما باید توجه داشته باشید که تونر به ‌عنوان جایگزین پاک‌کننده‌های صورت نیست. این ماده پس از شستشوی صورت، روی پوست قرار می‌گیرد تا در هنگام استفاده از لوسیون، تعادل و لطافت طبیعی پوست به آن بازگردد.

در صورت داشتن پوست چرب، مختلط یا خشک باید از تونر مناسب استفاده نمود تا به کم شدن قرمزی پوست خود کمک نمایید. همچنین، می‌توان پس از استفاده از ژل‌های ضد جوش، به‌جای پاک‌کننده‌های معمولی از تونر برای تمیز کردن صورت استفاده کرد. برای انتخاب بهترین مارک تونر لازم است به نکاتی توجه کنید که در ادامه مورد بررسی قرار خواهیم داد.

انواع تونر صورت

با توجه به این که پوست‌ها انواع مختلفی دارند، تونر‌های متفاوتی هم باید تولید شود. از این رو، انواع تونر‌ها با کاربرد‌ها و ترکیبات مختلف متناسب با پوست‌های مختلف در بازار موجود است. این تونر‌ها با تنظیم pH پوست، حالت قلیایی یا اسیدی، پوست را به حالت طبیعی بر می‌گرداند و با متعادل کردن پوست، از خشکی یا چربی بی‌اندازه‌ پوست، جلوگیری می‌نماید. توجه به نوع محصول و پوست در هنگام خرید از مهم‌ترین نکات انتخاب بهترین تونر صورت است.

1.  تونر صورت بر پایه الکل

در ترکیبات تونر‌ها بر پایه‌ی الکل، معمولاً نمک‌های آلومینیوم یا روی وجود دارد. اگرچه به این ترکیبات، مواد قابض گفته می‌شود، ولی هنوز از نظر علمی اثبات نشده است که این مواد بتوانند منافذ پوست را کوچک کنند. تونر‌های بر پایه‌ی الکل، علاوه بر مواد ذکر شده، دارا‌ی آب و الکل در نسبت‌های مختلف هستند. این تونر‌ها ممکن است حاوی عصاره‌های گیاهی (مانند عنبر سائل) موثر بر کوچک شدن منافذ، باشند.

2. تونر صورت بر پایه آب

تونر بر پایه آب

تونر‌های بر پایه‌ آب دارا‌ی آنتی ‌اکسیدان‌ها و مواد ترمیم کننده هستند و استفاده از آن برای تغذیه‌ پوست بسیار مفید است. این تونر به جوان‌سازی پوست کمک می‌کند و از آن‌جایی‌که این محصولات به لایه‌های زیرین پوست نفوذ می‌ کند، می‌تواند ترکیبات آنتی‌ اکسیدان را به قسمت‌های زیرین پوست برساند و پیری زودرس را به تعویق بیاندازد. این تونر‌ها یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید هستند.

محصولات بر پایه‌ی آب و الکل معمولاً دارا‌ی مواد خنک‌کننده‌ای مانند منتول هستند که پس از مصرف آن‌ها روی پوست، احساس خنکی و شادابی ایجاد می‌شود. وجود الکل نیز یکی از دلایل احساس خنکی پس از استفاده از این نوع تونر‌ها است. از مواد دیگری که در این نوع از محصولات استفاده می‌شود، رنگ و عطر‌های مصنوعی و شیمیایی است. گاهی به‌جای مواد قابض شیمیایی در تونر‌های بر پایه‌ی الکل، از مواد طبیعی مانند عصاره‌ی نارون کوهی استفاده می‌شود. عصاره‌ی این درخت به تونر خاصیت ضد التهابی می‌دهد.

3. تونر صورت بر پایه گلیکول

محصولات بر پایه‌ی گلیسرین و آب را تونر‌های بر پایه‌ی گلیکول می‌نامند. در این تونر‌ها، معمولاً عصاره‌ی گل رز یا مرکبات به‌عنوان مواد معطر استفاده می‌شود. خرید این نوع محصول به‌علت تخریب کلاژن پوست توسط این عصاره‌ها، توصیه نمی‌شود. معمولاً تونر‌های بر پایه‌ی آب و گلیسرین برای پوست‌های خشک مناسب‌تر می باشند؛ زیرا به‌علت وجود این ماده، پوست را روشن، خنک و نرم می کند. از طرفی تونر‌های بر پایه‌ی گلیکول معطر مانند عطر روی پوست اثر می‌کند از این رو، می‌تواند سبب ایجاد حساسیت و تحریک پوست شود.

مطالعه بیشتر: حساسیت های پوستی

بهترین برند های تونر صورت

1. تونرهای فوراورکالا

محصولات فوراور برای پوست

تونر متعادل کننده‌ (بالانسینگ) فوراور در از بین بردن آلودگی‌های پوست بسیار قوی عمل می‌کند. این تونر قادر است تا منافذ پوست را ببندد. کلاژن‌سازی پوست از ویژگی‌های دیگر این تونر است که با استفاده از آن می توان pH پوست را متعادل کرد. اگر به ‌دنبال یک تونر آبرسان هستید، این تونر قادر است بیش‌ترین آبرسانی را به پوست شما داشته باشد.

در تونر بالانسینگ فوراور ترکیبی منحصر‌به ‌فرد از عصاره‌ی جلبک دریایی و سدیم هیالورونات به ‌منظور ایجاد لطافت و مرطوب‌سازی پوست، وجود دارد. از مواد دیگری که جهت متعادل‌سازی pH پوست در این تونر استفاده شده است عبارتند از:

  • عصاره‌ی خیار: تسکین‌دهنده، آبرسان و سبب بهبود رنگ و بافت پوست می‌شود.
  • عصاره‌ی چای سفید: آنتی‌اکسیدانی قوی است و با ایجاد رادیکال‌های آزاد روی سطح پوست مقابله می‌کند.
  • هیالورونیک اسید: مانند اسفنج، آب را روی سطح پوست نگه می‌دارد.
  • عصاره‌ی آلوئه‌ورا: بهترین و قوی‌ترین ماده برای شادابی و تغذیه‌ی پوست است. در تونر بالانسینگ فوراور از ژل خالص و قوی برگ داخلی آلوئه‌ورا استفاده می‌شود.

تونر بالانسینگ فوراور یکی از بهترین مارک تونر صورت است و می‌توان مزایا‌ی زیر را برای آن برشمرد:

  • روشن‌سازی رنگ و بافت پوست
  • به‌حداقل رساندن منافذ پوستی
  • ایجاد شادابی، تسکین و آبرسانی به پوست

برای اطلاع از قیمت محصولات مراقب از پوستی این برند به صفحه لیست کامل قیمت محصولات فوراور مراجعه نمایید.

2. تونر پاک کننده صورت لافارر

تونر پاک‌کننده صورت لافارر از بهترین مارک تونر ایرانی است که برای انواع پوست‌های چرب، خشک و مختلط طراحی شده است. این تونر‌ها به‌صورت زیر به بازار عرضه می‌شود:

  • در تونر مولتی اکتیو مناسب برای پوست چرب از عصاره‌های درخت چای، گل نرگس، هاماملیس، بید سفید، پروتئین جو دو سر و پروتئین بادام شیرین استفاده شده است.
  • تونر مولتی اکتیو مناسب برای پوست‌های خشک و حساس 2 لافارر، احیاء‌کننده و درخشان‌کننده‌ پوست است و در تسکین التهابات پوستی نقش موثری دارد. از این تونر می‌توان برای پاک کردن آرایش و آلودگی استفاده نمود. این محصول آبرسان عمیق پوست است و نیاز به آبکشی ندارد. در صورتی‌که دارا‌ی پوست خشک و قرمز هستید، استفاده از این تونر می‌تواند در کاهش قرمزی و سوزش پوست صورت شما بسیار موثر باشد.

3. تونر صورت ویتالیر

تونر صورت ویتالیر

تونر صورت ویتالیر تنظیم‌کننده‌ی pH صورت، پاک‌کننده‌ی قوی و آنتی‌باکتریال است. سه نوع مختلف از این محصول به بازار عرضه می‌شود:

  • در تونر صورت ویتالیر مخصوص پوست‌های چرب و مختلط، ترکیبات ضد جوش، ضد التهاب و تنظیم‌کننده‌ی ترشحات چربی، به کوچک شدن منافذ باز پوست، کمک می‌کند. این محصول برای مصرف روزانه جهت پوست‌های مختلط و چرب توصیه می‌شود.
  • این محصول، مخصوص پوست‌های خشک و حساس فاقد پارابن، الکل، عطر و مواد صابونی است. پس از استفاده نیاز به شستشوی با آب ندارد. از آن‌جایی‌که این تونر برای مصرف پوست‌های حساس طراحی شده است، حاوی عصاره‌ی خیار و ترکیبات التیام‌ بخش است. از این محصول می‌توانید برای تکمیل پاکسازی پوست صورت خود استفاده کنید.
  • تونر صورت ویتامین C ویتالیر یکی از محصولات مناسب برای پاکسازی پوست است و از آن می‌توان برای رفع آلودگی‌های روی پوست و باز نمودن روزنه‌های پوست جهت تنفس، استفاده نمود. از آنجایی‌ که این تونر تقویت‌کننده‌ی ایمنی پوست و دارا‌ی خاصیت التیام ‌بخش است، از بروز جوش و آکنه جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، آبرسان، شفاف و روشن‌کننده‌ی پوست می باشد. این تونر مناسب برای انواع پوست است و نیازی به شستشو و آبکشی ندارد.

ویژگی بهترین تونر

بهترین تونر

برای انتخاب بهترین مارک تونر صورت لازم است ویژگی‌هایی را در نظر بگیریم. برخی از این خصوصیات عبارتند از:

  • جمع و سفت کردن منافذ پوستی
  • آبرسانی و مرطوب کردن پوست
  • تغذیه‌ی پوست با مواد مغذی
  • از بین بردن تمامی آلودگی‌های پوست
  • از بین بردن چربی‌های اضافی پوست صورت
  • ایجاد یک لایه‌ی محافظ اضافی روی پوست
  • از بین بردن سموم باقی مانده‌ی روی پوست
  • از بین بردن آکنه و کاهش احتمال ایجاد آن
  • روشن، صاف و درخشنده سازی پوست
  • نرم و سالم نگه داشتن پوست با متعادل‌سازی سطح pH

بهترین مارک تونر برای روشن کنندگی پوست

همانقدر که در هنگام انتخاب سایر لوازم آرایشی، نوع پوست خود را در نظر می‌گیرید، برای خرید بهترین تونر صورت هم باید به همان اندازه وسواس به‌خرج دهید. انواع مختلفی از تونر‌ها به بازار عرضه می‌شوند که در هنگام انتخاب آن‌ها باید دقت کنید که هر کدام برای چه کاربردی تولید شده‌اند. در ادامه بهترین مارک تونر برای روشن کنندگی پوست را معرفی خواهیم کرد:

  • تونر بالانسینگ فوراور یک محصول ایرانی غنی از آنتی اکسیدان برای صورت است. استفاده از عصاره‌ی چای سفید و آلوئه‌ورا سبب شده است که برای رفع نیاز روزمره‌ی پوست، بهترین گزینه باشد.
  • تونر روشن کننده‌ی پوست ویتامین C نیپ اند فاب با خاصیت روشن کنندگی پوست یکی از بهترین تونر‌های روشن کننده است. ترکیبات این تونر شامل ویتامین C، اسیدلاکتیک، پانتنول و .. است که در شفاف، درخشان و روشن کردن پوست، اثر فوق‌العاده‌ای دارد.
  • تونر زردچوبه‌ی نیتروژنا نیز توسط برندی ترکیه‌ای در ایران به ‌نام نیتروژنا، تولید می‌شود. این محصول علاوه بر روشن و شفاف کردن پوست، ترکیبات ضد جوش قوی نیز دارد. علاوه بر آن آبرسان بوده و برای پوست‌های مختلط و مستعد جوش یا خشک گزینه‌ی بسیار مناسبی است.

مطالعه بیشتر: ملانین چیست؟

بهترین تونر صورت برای پوست چرب و جوش دار

تونر صورت برای پوست جوش دار

بهترین تونر برای پوست چرب و جوش‌دار تونری است که از بید، اسطوخدوس، مریم گلی و درخت چای در تهیه‌ی آن استفاده شده باشد؛ زیرا این مواد به متعادل‌سازی pH صورت کمک می‌نماید. از طرفی لازم است که رس بنتونیت نیز در این تونر وجود داشته باشد تا منافذ پوست را متراکم کند و به پوست درخشندگی ببخشد. از بهترین برند تونر خارجی برای پوست چرب می‌توان به تونر پاک‌کننده‌ی الارو مدل Fresh Balancing، تونر صورت نیوآ مدل Refreshing Toner، تونر صورت لورآل مدل Age Perfect اشاره کرد. از بهترین برند‌های ایرانی برای پوست‌های چرب و جوش‌دار می‌توان به تونر پاک کننده‌ی فوراور اشاره کرد.

بهترین تونر برای بستن منافذ باز پوست

استفاده از تونر فقط برای زیبایی و جوان ماندن پوست نیست، بلکه پیش‌گیری از بیماری‌های پوستی و کنترل منافذ پوست توسط تونر هم از دلایل انتخاب بهترین مارک تونر صورت است. بهترین برند‌های تونر که به‌منظور بستن منافذ باز پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید دارا‌ی ویژگی‌های زیر باشند:

  • حذف چربی‌های اضافی پوست بدون ایجاد خشکی
  • آبرسانی و تامین رطوبت مورد نیاز برای پوست
  • کنترل ترشح غدد چربی در پوست‌های چرب
  • حفظ شادابی و نشاط برای پوست
  • لایه‌برداری عمیق و پاکسازی سلول‌های مرده‌ی پوست

از بهترین برند‌های ایرانی برای بستن منافذ باز پوست می‌توان به برند فوراور، سینره و سیگل اشاره کرد. علاوه بر تونر برای بستن منافذ پوست، شما می توانید از اسکراب های مناسب با نوع پوست خود استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اسکراب و مارک های این محصول مقاله اسکراب چیست و بهترین برند اسکراب را مطالعه نمایید.

نحوه استفاده از تونر صورت

نحوه استفاده از تونر صورت

محصولات آرایشی باید در زمان‌های مناسب و در مقادیر تعیین شده استفاده شوند تا بتوان بهترین نحوه‌ استفاده از آن‌ها را تجربه کرد. برای این که شما بتوانید به بهترین نحو از تونر صورت استفاده کنید، لازم است به نکات زیر توجه نمایید:

  • توجه به ترکیبات تونر صورت بسیاری مهم است و هنگام استفاده از محصول باید توجه داشته باشید که فرمول استفاده شده در تونر چیست؟ در صورتی ‌که تونر صورت دارا‌ی اسید گلیکولیک باشد شما باید یک بار از آن در طول روز استفاده کنید؛ زیرا در صورت استفاده‌ بیش‌تر به‌علت قدرت بالا‌ی لایه‌برداری، پوست تحریک خواهد شد.

توجه به نوع پوست نیز ضروری است. از این رو، هنگام انتخاب تونر پاک‌کننده‌ی صورت باید محصولی را انتخاب کنید که با پوست شما سازگار است. در این زمینه در بخش «راهنمای انتخاب بهترین تونر صورت برای انواع پوست» اطلاعات مفیدی را بیان نمودیم.

در سه مرحله می‌توان از تونر برای پاک کردن صورت استفاده کرد:

  • پاک‌سازی صورت: توجه داشته باشید که قبل از استفاده از تونر صورت، ابتدا پوست را باید با یک شوینده‌ ملایم بشویید تا چربی‌ و آلودگی‌های موجود روی آن پاک شود.
  • استفاده از پد یا پنبه: برای استفاده از تونر باید چند قطره از آن را رو‌ی پد یا پنبه بریزید. دقت کنید که پد یا پنبه کاملاً خیس نشود.
  • برای کشیدن پد یا پنبه لازم است تا از مرکز صورت شروع کنید و به سمت قسمت بیرون ادامه دهید. هنگام کشیدن پد یا پنبه دقت کنید که تونر نباید با نواحی اطراف چشم‌ها و لب‌ها برخورد نماید. پس از صورت، مابقی تونر باقی‌مانده روی پد را می‌توانید روی گردن خود بکشید.

در هنگام استفاده از تونر‌ها لازم است به دو نکته‌ی زیر توجه نمایید:

  • در هنگام اسپری کردن تونر روی صورت باید دقت کنید که پس از اسپری، باقی‌مانده‌ تونر روی صورت را حتماً با پنبه یا پد پاک کنید، در غیر این صورت، آلودگی‌ها روی سطح پوست باقی می‌ماند.
  • دقت کنید که محصولی که خریده‌اید، آیا پس از استفاده نیاز به آبکشی دارد یا خیر! در صورت نیاز به آبکشی حتماً باید پس از استفاده از تونر، صورت خود را بشویید. توجه کنید که معمولاً بهترین برند تونر صورت دارا‌ی کاتالوگی است که قبل از مصرف حتماً باید آن را با دقت مورد بررسی قرار دهید.

اهمیت تونر برای پوست

با استفاده از بهترین تونر می‌توان تغییرات زیر را در پوست ایجاد نمود:

  • ایجاد لطافت و افزایش نرمی در پوست صورت
  • به ‌دام انداختن رطوبت در صورت و آبرسانی به پوست
  • ایجاد لایه‌ی محافظ در برابر ذرات گرد و غبار و آلودگی‌ها
  • بستن منافذ پوست
  • لایه‌برداری و ...

با استفاده از تونر‌ها می‌توان داشتن پوستی درخشنده و صاف را تجربه کرد. از طرفی استفاده از تونر باعث کاهش ابتلاء به آکنه و جوش در صورت‌های چرب خواهد شد.

راهنمای انتخاب بهترین تونر صورت برای انواع پوست

ویژگی بهترین تونر

توجه به نوع پوست در هنگام انتخاب این محصول، بسیار مهم است؛ زیرا هر تونری با هر نوع پوستی سازگار نخواهد بود. برای خرید بهترین تونر صورت لازم است به نکات زیر برای انواع پوست‌ها توجه کنید:

1. پوست خشک

پوست خشک نیاز به حفظ رطوبت و نرمی دارد. پس کسانی که پوست خشک دارند باید به‌دنبال محصولاتی باشند که در ترکیب آن‌ها از اوره و هیالورونیک اسید استفاده شده باشد. این دو ماده، جاذب رطوبت از هوا هستند و همینطور از تبخیر رطوبت موجود روی پوست جلوگیری می‌کنند. افرادی که دارا‌ی پوست خشک هستند، نباید از تونر‌هایی که لایه‌بردار می‌باشند، استفاده کنند؛ زیرا این تونر‌ها، خشکی و ترک ‌خوردگی پوست صورت را افزایش می‌دهند.

2. پوست نرمال

کسانی که دارا‌ی پوست نرمال هستند، می‌توانند بسیاری از این محصولات را استفاده کنند. اما بهتر است ابتدا تونر را امتحان کنند و در صورت احساس کشیدگی و خشکی یا چربی و سنگینی روی پوست، از آن استفاده نکنند.

3. پوست چرب

افرادی که دارا‌ی پوست چرب هستند، باید تونر‌هایی را انتخاب کنند که دارا‌ی گلیکولیک اسید، سالسیلیک اسید، رتینول و عصاره‌ی چای سبز باشند. این افراد برای آن که در طول روز پوستی معمولی داشته باشند، می‌توانند از تونر‌های لایه‌بردار برای تنظیم ترشحات چربی پوست خود استفاده کنند.

4. پوست مختلط

اگر دارا‌ی پوست مختلط هستید، لازم است از محصولاتی استفاده کنید که مخصوص پوست چرب هستند اما این تونر‌ها را فقط در نواحی پیشانی و بینی به‌کار ببرید. برای این منظور، لازم است صبح‌ها از این تونر‌ها برای نواحی ذکر شده و شب‌ها از تونر معمولی برای تمامی صورت خود استفاده کنید.

5.  پوست حساس

افرادی که دارا‌ی پوست حساس هستند، نمی‌توانند از تونر‌هایی با ترکیبات الکل، صابون یا گلیکولیک اسید استفاده کنند، زیرا در صورت استفاده، پوست حساس آن‌ها با خشکی، التهاب و قرمزی مواجه خواهد شد. خوشبختانه تونر‌های مخصوصی به‌نام «تونر‌های گلاب، بابونه و سیب» برای این گروه از پوست‌ها به بازار عرضه شده است. هم‌چنین افراد دارا‌ی پوست‌های حساس می‌توانند از تونر‌های حاوی آلوئه‌ورا که خاصیت ضد التهابی دارد، استفاده کنند.

زمان استفاده از تونر پوست

زمان استفاده از تونر

بهتر است که صبح‌ها و شب‌ها بعد از شستشوی صورت، از تونر استفاده کنید؛ زیرا در صبح چربی‌هایی که در طول شبانه روز روی پوست جمع شده‌اند را می‌توانید توسط تونر پاک کنید. استفاده از این محصول در شب نیز به پاک‌سازی هر گونه آرایش و ناخالصی ایجاد شده روی پوست در طول روز، کمک می‌کند.

خرید بهترین تونر پوست

خرید بهترین تونر پوست

بسیاری از متخصصان زیبایی معتقدند به‌دلیل استفاده‌ی روزانه از لوازم آرایشی، نیاز است تا مراقبت‌های پوستی دائمی و روتین انجام شود. فقط به این ترتیب است که منافذ پوست شما باز می‌شود و آلودگی‌های آن از بین می‌رود. در واقع تونر مایعی است که با نفوذ به پوست صورت، علاوه بر آبرسانی، سبب از بین بردن سلول‌های مرده‌ی پوست می‌شود. در هنگام خرید بهترین تونر باید موارد متعددی را در نظر بگیرید که از جمله‌ی مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اگر پوست شما دارا‌ی منافذ عمیق است، تونر‌های دارا‌ی اسید‌های هیدروکسی آلفا مانند اسید گلیکولیک برای شما مناسب‌تر است.
  • اگر پوست حساسی دارید، تونر پاک‌کننده‌ صورتی را خریداری کنید که دارا‌ی گیاهان آرام‌ بخش است. این گیاهان به آبرسانی و تسکین درد صورت نیز کمک می‌کنند.
  • اگر پوست چربی دارید که سریع جوش می‌زند، باید تونر دارا‌ی اسید سالیسیلیک را استفاده کنید تا چربی اضافی روی پوست شما از بین برود.
  • اگر پوست کدر دارید، تونر‌های لایه‌برداری که دارای عصاره‌های طبیعی است را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
  • برای پوست‌تان خشک تونر‌های آبرسان بهترین نوع تونر برای شما خواهند بود.

قیمت تونر پوست

قیمت تونر پوست

تونر‌ها با انواع مختلفی که دارند، یک یار خوب برای پوست ما محسوب می‌شوند. برخی از آن‌ها، پوست را روشن و شفاف می‌کنند و برخی دیگر در اعماق پوست نفوذ کرده و آن ها را پاکسازی می‌نمایند. علاوه بر این، تونر‌ها سلول‌های پوست را آبرسانی و تغذیه کرده و در از بین بردن جای جوش و لک‌های صورت موثر هستند.

 در حقیقت می توان گفت با مصرف تونر‌ها اکثر مشکلات پوستی حل می‌شوند. از طرفی تونر‌های روشن کننده‌ی پوست وظیفه‌ی مهم‌تری دارند؛ زیرا بیش‌تر خانم‌ها مایل به داشتن پوستی روشن و شفاف هستند. به‌نظر شما برای چنین محصولی چه قیمتی می‌توان در نظر گرفت؟

امروزه، تونر‌های بسیار کارآمد با فرمولاسیون فوق‌العاده با نازل‌ترین قیمت در دسترس همگان قرار گرفته است. شما می‌توانید با توجه به نوع پوست خود و نوع تونری که با پوست‌تان سازگار است، از میان صد‌ها نوع تونر و برند، بهترین را انتخاب کنید.