بسته سلامت باروری

اقدام به بارداری | Forever Pregnant

ممکن است سوالات زیادی در مورد نحوه باردار شدن داشته باشید، به خصوص اگر یک بیماری زمینه ای دارید. مراقبت از بدن اولین قدم مهم برای باروری است. اما چه کارهای دیگری می توانید انجام دهید تا شانس خود را برای بچه دار شدن افزایش دهید.

 

مشاوره رایگان

 

ضمانت اصالت کالا و تاریخ انقضا

 

ارسال رایگان (بالای ۸۰۰،۰۰۰ تومان)

 

تحویل فوری

این کالا تمام شده

کد محصول=۱۰۲۸


ممکن است سوالات زیادی در مورد نحوه باردار شدن داشته باشید، به خصوص اگر یک بیماری زمینه ای دارید. مراقبت از بدن اولین قدم مهم برای باروری است. اما چه کارهای دیگری می توانید انجام دهید تا شانس خود را برای بچه دار شدن افزایش دهید. ما در این مقاله ده نکته اصلی را که ممکن است به افزایش شانس باردار شدن شما کمک کند را بیان کرده ایم. اما حتماً با یک متخصص صحبت کنید؛ زیرا این توصیه ممکن است برای همه مناسب نباشد.


علل ناباروری زنان

دلایل ناباروری

1.  انسداد لوله فالوپ

لوله های فالوپ مسدود شده یا زخمی که مانع از رسیدن اسپرم به تخمک می شود، یکی از علل شایع ناباروری است. سابقه عفونت لگن، بیماری های مقاربتی یا اندومتریوز، خطر انسداد لوله فالوپ را افزایش می دهد.

2. اختلال تخمک گذاری

مهم ترین توصیه برای زنانی که می خواهند باردار شوند، این است که چرخه قاعدگی خود را به صورت کامل بشناسد. تخمک گذاری معمولاً حدود 10 تا 16 روز قبل از شروع قاعدگی بعدی شما اتفاق می افتد، بنابراین، دانستن طول چرخه قبل از بارداری به شما کمک می کند.

اختلال در تخمک گذاری

یک رحم نامنظم می تواند چسبیدن تخمک بارور شده به دیواره رحم را دشوار کند. چرخه پراکنده قاعدگی می تواند ناشی از شرایطی مانند سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS)، عدم تعادل هورمونی یا چاقی باشد. همچنین، می تواند تحت تأثیر ورزش بیش از حد، استرس یا وزن کم بدن قرار گیرد. هورمون تیروئید بیش از حد (پرکاری تیروئید) یا بسیار کم (کم کاری تیروئید) می تواند بر چرخه قاعدگی تأثیر بگذارد یا باعث ناباروری شود.

3. تاثیر استرس بر باروری

زمانی که می خواهید باردار شوید، طبیعی است که احساس اضطراب کنید. اما اینکه آیا این بر باروری تأثیر می گذارد یا نه، جای بحث دارد.

4. عامل مردانه

در بیش از 30 درصد موارد ناباروری مردانه مشکلاتی از قبیل ضربه، شرایط پزشکی مانند دیابت و عادات ناسالم مانند نوشیدن زیاد الکل، سیگار و مشکل در تعداد اسپرم و یا حرکت آن وجود دارد.

5. سن

مردان در طول زندگی خود اسپرم تولید می کنند، اما زنان با تعداد مشخصی تخمک متولد می شوند که با افزایش سن کاهش می یابد. از این رو، زنان پس از توقف چرخه قاعدگی، معمولاً در دهه 40 یا 50 سالگی، نمی توانند باردار شوند.

نکات مهم برای بارداری

باروری با فوراورکالا

1. مصرف فولیک اسید

قرص اسید فولیک یکی از قرص های مهم در دوران بارداری است که مصرف آن باید از سه ماه قبل از بارداری شروع شود و تا پایان هفته‌ شانزدهم بارداری ادامه داشته باشد.

2. خوردن غذای مفید

شما می توانید با خوردن یک رژیم غذایی سالم و متعادل، باروری خود را بهبود ببخشید. بهترین غذاها شامل غلات کامل، چربی های اشباع نشده و پروتئین های گیاهی مانند عدس و لوبیا است. رژیم غذایی شما قبل و در طول بارداری نیز بر رشد جنین در رحم و سلامت او تأثیر خواهد گذاشت.

3. کاهش مصرف کافئین

تحقیقات نشان می دهد که مصرف بیش از حد کافئین در حین تلاش برای باردار شدن می تواند خطر سقط جنین را افزایش دهد. همچنین، مصرف بیش از حد آن در بارداری برای جنین در حال رشد مضر است.

4. فعالیت بدنی

انجام ورزش منظم ​​قبل و بعد از باردار شدن به باروری شما کمک می کند و همچنین برای بارداری و جنین شما در دراز مدت مفید است. از این رو، زنانی که از نظر بدنی فعال هستند، راحت تر از دیگران باردار می شوند.

5. منع نوشیدن الکل

نوشیدن بیش از حد الکل با کاهش باروری در مردان (ارتباط با سلامت پدر) و زنان مرتبط است. علاوه بر باروری، مصرف الکل در بارداری به ویژه در سه ماه اول که مغز کودک در حال رشد است بسیار خطرناک می باشد. نکته قابل توجه در این است که اگر به طور فعال برای بچه دار شدن تلاش می کنید، مصرف الکل را به طور کامل قطع کنید.

6.  آزمایش غربالگری

اگر بین 25 تا 49 سال سن دارید، باید هر سه سال یک بار آزمایش غربالگری دهانه رحم را انجام دهید تا باروری راحت تری داشته باشید.


محصولات فوراور مناسب برای اقدام به بارداری

بری نکتار

فوراور لایت الترا

نیچرمین فوراور

بی پولن

فیلدز آو گرینز

ابسوبنت سی

ویتولایز مخصوص آقایان

ویتولایز مخصوص بانوان

شما عزیزان می توانید برای تهیه و مشاهده قیمت هر محصول این پکیج روی اسم هر محصول کلیک کرده و وارد صفحه محصول آن شوید. علاوه بر این، نحوه مصرف هر محصول در تصویر زیر قابل مشاهده است.

نحوه مصرف

نظر خودتان را بنویسد